תלפיות, ירושלים: אפריקה ישראל בעסקת קומבינציה להקמת מגדל בן 30 קומות – בהשקעה של יותר מ-100 מיליון שקל

על פי התכנון, המגדל יכלול בין היתר 100 יחידות דיור חדשות • נציין כי מתחם "דינמומטר" נמצא על הציר הראשי של שכונת תלפיות, ציר פייר קניג, ומיועד להריסה

שיתוף הכתבה
מנכ"ל אפריקה ישראל מגורים, מיכה קליין (דרור סיתהכל)מנכ"ל אפריקה ישראל מגורים, מיכה קליין (דרור סיתהכל)

חברת אפריקה ישראל מגורים הודיעה הבוקר (א') כי חתמה על עסקה עם בעלי מתחם "דינמומטר" שבשכונת תלפיות המתחדשת בירושלים, בהשקעה צפויה של יותר מ-100 מיליון שקל. על פי התוכנית של החברה, יוקם במקום מגדל בן 30 קומות, שיציע עירוב שימושים של מגורים, מסחר ומשרדים.

החברה מציינת כי תקדם את הקמת המגדל החדש, שיוקם לאחר פינוי המבנים הקיימים כיום במתחם "דינמומטר", "בהתאם לעקרונות תוכנית האב להתחדשות רובע תלפיות, שהכינה עיריית ירושלים". בעדכון שמסרה לרשות לניירות ערך נכתב כי המגדל צפוי לכלול יותר מ-100 יחידות דיור, בשטח כולל של יותר מ-10,000 מ"ר. את בעלי הקרקע ייצגו בעסקה עורכי הדין דיויד אמיד, מאיר פורגס וארן פלשקס ממשרד ש. בירן.

מתחם "דינמומטר" נמצא על הציר הראשי של שכונת תלפיות, ציר פייר קניג, שצפוי לעבור שינוי משמעותי במסגרת התוכנית להתחדשות השכונה – שינוי שכבר החל לקרות בפועל. מתחם דינמומטר עצמו, שנמצא בסמוך לכיכר "המחתרת היהודית בצרפת", כמו גם המתחמים שלצידו, ייהרסו במסגרת התוכנית

נציין כי מתחם "דינמומטר" נמצא על הציר הראשי של שכונת תלפיות, ציר פייר קניג, שצפוי לעבור שינוי משמעותי במסגרת התוכנית להתחדשות השכונה – שינוי שכבר החל לקרות בפועל. מתחם דינמומטר עצמו, שנמצא בסמוך לכיכר "המחתרת היהודית בצרפת", כמו גם המתחמים שלצידו, ייהרסו במסגרת התוכנית. 

כך למשל, המליצה הוועדה המקומית ביולי האחרון לוועדה המחוזית על הפקדת תוכנית "מתחם פרדס" שברחוב פייר קניג, תוכנית שתאפשר את הקמתו של מגדל נוסף בן 30 קומות על הציר המרכזי, אשר יכלול כ-150 יחידות דיור חדשות.

"עסקה זו היא הראשונה שנחתמה על ידי החברה ברובע זה, ובכוונתה להמשיך ולהרחיב את הפעילות בו", מצהירה אפריקה ישראל מגורים. " אפריקה ישראל מגורים פועלת בבירה בהיקפים נרחבים הכוללים אלפי יחידות דיור למכירה, דיור להשכרה, שטחי מסחר, משרדים ומלונאות, המחדשים את נופה של ירושלים.

מבין הפרויקטים של החברה בעיר: פרויקט סביון VIEW, פרויקט הרב קוק, פרויקט חצר הנביאים, השכונות סביוני ארנונה וסביוני ארנונה בוטיק, סביוני רמת שרת, סביוני קטמון החדשה, פרויקט בוליביה בקריית היובל ועוד".

מיכה קליין, מנכ"ל אפריקה ישראל מגורים: "אנחנו גאים לקחת חלק במימוש פוטנציאל העיר ירושלים, שבה אנו משקיעים בשלל פרויקטים. אנחנו מאמינים שהביקוש למתחמי מגורים איכותיים בבירה ילך ויגבר בשנים הקרובות. 

הנהגת העיר, בראשות משה ליאון וצוותו, פועלת כל העת למשוך לירושלים קהל צעיר, איכותי ויצרני. אנו שמחים על יכולתנו להמשיך את מסורת שכונות הסביונים בירושלים, על פי ערכי היסוד של החברה שהם מקצוענות, אמינות, תכנון ובנייה מוקפדים וקהילתיות, תוך שמירה על צביונה המיוחד"

הנהגת העיר, בראשות משה ליאון וצוותו, פועלת כל העת למשוך לירושלים קהל צעיר, איכותי ויצרני. אנו שמחים על יכולתנו להמשיך את מסורת שכונות הסביונים בירושלים, על פי ערכי היסוד של החברה שהם מקצוענות, אמינות, תכנון ובנייה מוקפדים וקהילתיות, תוך שמירה על צביונה המיוחד".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עיריית ירושליםמשה ליאוןעירוב שימושיםהוועדה המקומית לתכנון ובנייהמיכה קלייןאפריקה ישראלשכונת תלפיות בירושליםהוועדה המחוזית לתכנון ובנייה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...