אמות השקעות וגב-ים יקימו את פרויקט ToHa2 בתל אביב בעלות הקמה של שלושה מיליארד שקל

ההכנסות הצפויות מהמגדל, מדי שנה, הן כ-280 מיליון שקל • המגדל יתנשא לגובה של 80 קומות • לקראת סוף החודש ייערך אירוע חגיגי לחשיפת הפרויקט באופן רשמי, על גג מגדל ToHa1

שיתוף הכתבה
מגדל ToHa1 במתחם תוצרת הארץ בתל אביב (רון ארד אדריכלים)מגדל ToHa1 במתחם תוצרת הארץ בתל אביב (רון ארד אדריכלים)

דירקטוריוני החברות אמות השקעות וגב-ים החליטו אתמול (א') באופן רשמי על הקמה משותפת של פרויקט ToHa2 (תוצרת הארץ 2) בתל אביב, כמו גם על שיווקו. כך הודיעו הבוקר שתי החברות לרשות לניירות ערך.

ToHa2 יוקם על ידי השתיים, בעלות הזכויות במשותף ובחלקים, שווים, במקרקעין אשר בצומת הרחובות תוצרת הארץ, יגאל אלון ודרך השלום בתל אביב, בהמשך ובצמוד לפרויקט ToHa1 המוחזק גם הוא על ידי שתי החברות.

ToHa2 יכלול כ-160,000 מ"ר עילי לשיווק ועוד כ-45,000 מ"ר עבור חניון תת-קרקעי. הקמתו של ToHa2 תחל בחודשים הקרובים, בהמשך להשלמת הקמתו של החניון התת-קרקעי החלקי, והיא צפויה להסתיים במהלך שנת 2026"

על פי הודעתן, "ToHa2 יכלול כ-160,000 מ"ר עילי לשיווק ועוד כ-45,000 מ"ר עבור חניון תת-קרקעי. השותפים מעריכים כי עלות ההקמה הכוללת, לרבות בגין עבודות התאמה לשוכרים, תגיע לסך של כשלושה מיליארד שקל". כל חברה תשקיע בהקמה, למעשה, מיליארד שקלים וחצי. מתוך הסכום הזה כבר שילמו השתיים, בחלוקה שווה ביניהן, כ-700 מיליון שקל.

"הקמתו של ToHa2 תחל בחודשים הקרובים", כך נמסר עוד בהודעה, "בהמשך להשלמת הקמתו של החניון התת-קרקעי החלקי, והיא צפויה להסתיים במהלך שנת 2026. ההכנסות הצפויות מ-ToHa2 עם השלמתו ואכלוסו המלא, על בסיס מחירי השכירות הנהוגים היום באזור, נאמדות בכ-280 מיליון שקל בשנה".

בעוד כשבועיים, בתאריך 25.10.2021, ייערך על גג מגדל ToHa1 הסמוך, אירוע חשיפת פרויקט ToHa2 באופן רשמי, האירוע ייערך בהשתתפות בכירי החברות אמות השקעות וגב-ים: נתן חץ, יו"ר אמות ומנכ"ל חברת האם, אלוני-חץ ; אלדד פרשר, יו"ר גב-ים ; שמעון אבודרהם, מנכ"ל אמות; ואבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב-ים

בעוד כשבועיים, בתאריך 25.10.2021, ייערך על גג מגדל ToHa1 הסמוך, אירוע חשיפת פרויקט ToHa2 באופן רשמי, האירוע ייערך בהשתתפות בכירי החברות אמות השקעות וגב-ים: נתן חץ, יו"ר אמות ומנכ"ל חברת האם, אלוני-חץ ; אלדד פרשר, יו"ר גב-ים ; שמעון אבודרהם, מנכ"ל אמות; ואבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב-ים. האירוע יכלול גם מסיבת עיתונאים מסודרת, שבה יינתן זמן לשאלות ותשובות על הפרויקט. 

נזכיר כי באוגוסט האחרון אושרה התוכנית להקמת פרויקט ToHa2, אשר יציע מגדל בן 80 קומות. במקום כבר עומד פרויקט ToHa1, בניין משרדים בן 33 קומות, כחלק מקומפלקס "מגדלי תוצרת הארץ". הבניין נבנה בהשקעה של כ-950 מיליון שקל, על ידי חברת בסט בנייה, וכיום פועלות בו החברות WeWork, סיילפורס ועוד.

מגדל ToHa1 תוכנן על ידי האדריכל הבינלאומי הידוע רון ארד, בשיתוף משרד ישר אדריכלים , ובמאי האחרון אף זכה בתואר מגדל המשרדים הטוב בעולם. המתחם כולו, שבו יעמדו שני המגדלים זה לצד זה, חולש על פני 17 דונם.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךגב-ים קרקעות בע"מנתן חץפרויקט תוצרת הארץישר אדריכליםאבי יעקובוביץאלדד פרשראמות השקעותשמעון אבודרהםToHaאדירכל רון ארד
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...