עוד מכרז יוצא לדרך ברובע שדה דב: מכרז לשכירות ארוכת טווח שיכלול 511 יחידות דיור

מדובר במכרז של רמ"י ו"דירה להשכיר", אשר 50% מהדירות בו ייועדו לדיור בשכר דירה מפוקח לזכאים • אושרה להפקדה תוכנית הרשות לרובע המגורים במערב רעננה – ופורסם מכרז ראשון בב"ש במסלול מחיר מופחת

שיתוף הכתבה
הדמיית שכונת אשכול ברובע שדה דב בת"א (מנעד אדריכלים)הדמיית שכונת אשכול ברובע שדה דב בת"א (מנעד אדריכלים)

התכנון של רובע שדה דב בצפון תל אביב ממשיך להתקדם במרץ: רשות מקרקעי ישראל וחברת דירה להשכיר הודיעו היום (ד') על פרסום מכרז ליזמים לבניית 511 יח"ד להשכרה לטווח ארוך, וכן שטחי מסחר, על מגרש בשטח 9,100 מ"ר בשכונת אשכול, ברובע אשר יוקם על שטח שדה התעופה המפונה שדה דב.

מדובר ביחידות דיור שייבנו בבנייה רוויה, למטרת השכרה למשך 20 שנה. המכרז כולל זכויות גם לניהול ולהפעלה של הפרויקט. 50% מהדירות ייועדו לדיור בשכר דירה מפוקח לזכאים, ו-50% מהדירות יושכרו בשוק החופשי במחיר שוק

מדובר ביחידות דיור שייבנו בבנייה רוויה, למטרת השכרה למשך 20 שנה. המכרז כולל זכויות גם לניהול ולהפעלה של הפרויקט. 50% מהדירות ייועדו לדיור בשכר דירה מפוקח לזכאים, ו-50% מהדירות יושכרו בשוק החופשי במחיר שוק. המכרז מציע חוזה חכירה ישירה מהוון (ללא הסכם פיתוח) לתקופה של 98 שנים, עם אופציה לתקופה נוספת של 98 שנים.

המכרז הוא חלק מהשכונה המוקמת כחלק מתכנית תמל/3001 "שכונת אשכול, שדה דב", השוכנת בצומת הרחובות ש"י עגנון ולוי אשכול בתל אביב, באזור שבו היה טרמינל שדה התעופה, ואשר קיבלה תוקף במאי השנה. נזכיר כי המכרז הראשון בשטח התוכנית שווק בהצלחה באוגוסט האחרון, תמורת סכום כולל של יותר מ-4.5 מיליארד שקל.

ברמ"י מציינים כי בתום תקופת ההשכרה של המתחם רשאי יהיה הזוכה למכור את יחידות הדיור להשכרה כדירות מגורים, ואת השטחים המיועדים למסחר הוא יוכל למכור כנכס מניב במקשה אחת (ללא מכירה פרטנית של יחידות),בתום ההקמה ולאחר האכלוס

ברמ"י מציינים כי בתום תקופת ההשכרה של המתחם רשאי יהיה הזוכה למכור את יחידות הדיור להשכרה כדירות מגורים, ואת השטחים המיועדים למסחר הוא יוכל למכור כנכס מניב במקשה אחת (ללא מכירה פרטנית של יחידות),בתום ההקמה ולאחר האכלוס. הוצאות הפיתוח שיידרש הזוכה במכרז לשלם הן 57,869,684 שקל. המועד האחרון להגשת הצעות למכרז הוא 17.1.2022, בשעה 12:00 בצהריים. 

הופקדה תוכנית לרובע מגורים במערב רעננה; מכרז חדש ל-15,25 יח"ד בבאר שבע

לצד המכרז ברובע שדה דב, פרסמה היום רמ"י עוד שתי הודעות חשובות: האחת – אישור להפקדת תוכנית הרשות למערב רעננה, שתאפשר הוספת 5,000 יח"ד וכ-20,000 תושבים לעיר. התוכנית מייעדת שטח בהיקף של כ-1,068 דונם להקמת רובע המגורים, שיכלול גם אזור תעסוקה חדש בהיקף 500,000 מ"ר.

הדמיית שכונת אשכול ברובע שדה דב בת"א (מנעד אדריכלים)הדמיית שכונת אשכול ברובע שדה דב בת"א (מנעד אדריכלים)

הרובע החדש "כולל מענה לדיוק למגוון אוכלוסיות רחב, בתמהיל דירות מגוון הכולל 25% דירות קטנות, דירות מיקרו ודיור מוגן", כך בהודעת הרשות. עוד מציינים ברמ"י כי הבינוי ברובע החדש יציע עשר עד 15 קומות.

ההודעה השנייה שפורסמה היום – מכרז ראשון לבנייה בבאר שבע במסלול דיור במחיר מופחת, עבור 1,525 יחידות דיור בשכונה החדשה פסגת רמות. מדובר במכרז משותף לרמ"י ולמשרד הבינוי והשיכון, המציע בנייה רוויה ב-15 מתחמים, כחלק מתוכנית 605-0543108 שעיקרה בניית שכונת מגורים חדשה בחלקה הצפוני של באר שבע, בסמוך לשכונת רמות ב'. 

השכונה החדשה תכלול כ-3,714 יח"ד בבניינים בני חמש עד שבע קומות. בפסגת רמות מתוכננים כ-278 דונם המיועדים למגורים, כ-113 דונם למוסדות ציבור, כ-131 דונם לטובת שימור נופי והקמת גן ציבורי, ושטח ציבורי פתוח בהיקף של 162 דונם.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלמשרד הבינוי והשיכוןדירה להשכירמתחם אשכולרובע שדה דבשכונת פסגת רמות בבאר שבערובע רעננה מערב
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...