קבוצת אחים חג'ג' הגישה הצעה לרכישת זכויות החכירה בפארק הלוגיסטי צריפין – "בהיקף מהותי מאוד לחברה"

מדובר בשטחים השייכים לסוכנות היהודית, בשטח של כ-274,000 מ"ר, שעליהם בנויים כ-113,000 מ"ר • המגרש מושכר כיום לכמה שוכרים, בדמי שכירות מצרפיים בסך של כ-4.66 מיליון שקל לשנה

שיתוף הכתבה
האחים צחי ועידו חג'ג (טל צ'יקורל)האחים צחי ועידו חג'ג (טל צ'יקורל)

קבוצת אחים חג'ג' הודיעה אתמול (ה') כי הוגשה על ידה הצעה, במסגרת מכרז שפרסמה "החברה לניהול קופת התגמולים והפנסיה של עובדי הסוכנות היהודית לארץ ישראל", לרכישת זכויות החכירה במגרש בשטח של כ-274,000 מ"ר, פארק לוגיסטי צריפין, אשר עליו כ-113,000 מ"ר שטח בנוי המיועד למלאכה, לאחסנה ולמשרדים.

ההצעה הינה בהיקף מהותי מאוד לחברה, ולצורך הבטחת התחייבויותיה על פי ההצעה שהוגשה על ידה, העמידה החברה ערבות בנקאית בסכום מהותי. אם הצעת החברה תיבחר כהצעה הזוכה במסגרת המכרז, החברה (באמצעות תאגיד בשליטתה) תתקשר בהסכם מכר מחייב עם המוכרת"

החברה לא ציינה מהו גובה צעתה במכרז, אך כתבה בהודעתה לרשות לניירות ערך כי "ההצעה הינה בהיקף מהותי מאוד לחברה, ולצורך הבטחת התחייבויותיה על פי ההצעה שהוגשה על ידה, העמידה החברה ערבות בנקאית בסכום מהותי. אם הצעת החברה תיבחר כהצעה הזוכה במסגרת המכרז, החברה (באמצעות תאגיד בשליטתה) תתקשר בהסכם מכר מחייב עם המוכרת, ובמקרה כאמור תפרסם החברה דו"ח מיידי ובו יובאו עיקרי פרטי ההתקשרות בהסכם המכר. 

עסקת רכישת המגרש צפויה להיעשות במצבו כמו שהוא, כשהוא חופשי מכל עיקול, שעבוד, משכנתא וזכות צד ג' אחרת כלשהי. אם הצעת החברה תיבחר כהצעה הזוכה במסגרת המכרז, החברה תדווח על כל התפתחות מהותית בקשר עם ההליך שצוין לעיל".

נכון למועד זה, תוקפו של הסכם החכירה המהוון לגבי המגרש הינו עד אוקטובר 2043. "המגרש מושכר לכמה שוכרים לתקופות שונות, בדמי שכירות מצרפיים (הכוללים גם תשלום דמי ניהול) בסך של כ-4.659 מיליון שקל, המשקף מחיר של כ-41 ש"ח למ"ר בנוי"

עוד מצוין בהודעת החברה כי נכון למועד זה, תוקפו של הסכם החכירה המהוון לגבי המגרש הינו עד אוקטובר 2043. "המגרש מושכר לכמה שוכרים לתקופות שונות, בדמי שכירות מצרפיים (הכוללים גם תשלום דמי ניהול) בסך של כ-4.659 מיליון שקל, המשקף מחיר של כ-41 ש"ח למ"ר בנוי".

השטח נמצא בתחומי תוכנית גז/5/342, אשר משמשת כתוכנית המשך לתכנון מחדש של שטח מחסני הסוכנות היהודית בצריפין. התוכנית המעודכנת כוללת בין היתר הוראות לעדכון גבולות שטח מחסני הסוכנות על פי מצב הקיים בשטח היום, שינוי ייעוד שטח מבנה המנהלה משטח פרטי פתוח לשטח למשרדים, עדכון ציר כביש ת"א רמלה (כביש 44) על פי תכנית מע"צ, הוראות בנייה למחסני הסוכנות ועוד. התוכנית משתרעת על פני 282.583 דונם.

פארק לוגיסטי צריפין נמצא בסמוך למרכז הרפואי שמיר (בית החולים אסף הרופא), לצד כביש 44, ונחשב לגדול בישראל מסוגו. ההצעה של קבוצת חג'ג' היא למעשה עבור שטח הפארק כולו. יש לציין כי לפי אתר חברת השתתפויות בנכסים, המנהלת את הנכס, עומד המחיר למ"ר לשכירות בפארק על כ-58 שקל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת חג'ג'צחי ועידו חג'ג'הרשות לניירות ערךפארק לוגיסטי צריפין
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...