משרד עורכי הדין דורון, טיקוצקי, קנטור, גוטמן, נס, גרוס ושות' במדד להתחדשות עירונית: מקום 21 כלל ארצי

המדובר הוא בדירוג הארצי בייצוג דיירים; המשרד נמצא במקום 25 כלל ארצי בייצוג יזמים; החברה פעילה בתחום משנת 1997

שיתוף הכתבה
התחדשות עירונית (שאטרסטוק)התחדשות עירונית (שאטרסטוק)

משרד עורכי הדין דורון, טיקוצקי, קנטור, גוטמן, נס, גרוס ושות' הוקם ב1997, מתוכם כ20 שנה עוסק בתחומי הנדל"ן השונים. המשרד הוקם על ידי עו"ד אלי דורון, עו"ד ורו"ח ירון טיקוצקי, עו"ד רונן קנטור, עו"ד, רו"ח וד"ר שלמה נס, ועו"ד עמית גרוס, כולם שותפים מייסדים.

בראש מחלקת הנדל"ן וההתחדשות העירונית עומדים אחד ממקימי המשרד, עו"ד (רו"ח) ירון טיקוצקי, ועו"ד מוטי הופמן, שהינו שותף במשרד ומנהל את צוות מחלקת הנדל"ן באופן שוטף.

למשרד יש התמחות מיוחדת שצבר במהלך השנים בתחום ההתחדשות העירונית ומלווה כיום עשרות פרויקטים מסוג פינוי בינוי , כאלה שכבר אוכלסו וגם כאלה שבתהליך בנייה או שלבי תכנון שונים. בנוסף, מלווה פרויקטים רבים של תמ"א 38 . בחלק מהפרויקטים מייצג את הדיירים ובחלק את היזמים מה שנותן למשרד ניסיון נוסף עם התמודדות שני צדדי המתרס. המשרד מורכב מכמה מחלקות שבכל מחלקה יש צוות עורכי דין ומומחים המתמחים באותו תחום עיסוק. המשרד מייצג קשת רחבה של לקוחות, אנשי עסקים, חברות קטנות או גדולות, חברות ציבוריות, בנקים, רשויות מקומיות, משרדי ממשלה, קונצרנים בינלאומיים וכו. לצידם יש ציבור גדול מאוד של בעלי דירות המלווה על ידי המשרד בפרויקטים של התחדשות עירונית . (פינוי־בינוי ותמ"א 38.) הליווי נעשה תמיד באופן צמוד ומקצועי וניתן על ידי צוות גדול שמסוגל לתת מענה מקצועי בכל עת וזאת תמיד תוך שמירה על התייחסות אישית, אנושית ואכפתית כלפי הדיירים.

בין הפרויקטים הבולטים מסוג פינוי־בינוי שבהם טיפל ומטפל המשרד: Towers Smart ,רחוב החולה, רמת גן, רחוב יחזקאל־חביבה רייך, חיפה, רחוב קפלן, אזור, רחוב יוספטל, קריית מוצקין, מתחם הרדוף, שכונת גילה, ירושלים, מתחם סן מרטין־בר יוחאי, ירושלים, מתחם נהריים, נווה שרת, תל אביב, מתחם רחוב רמה, נווה שרת, תל אביב, מתחם אצ"ל גדנ"ע, חיפה, מתחם אחווה־המגינים, חיפה, מתחם אלנקווה, נתניה ועוד. 

קצת על מדד ההתחדשות העירונית 2021

מדד ההתחדשות העירונית של מרכז הנדל"ן ומדלן פורסם השנה בפעם החמישית ברציפות, והוא כולל שלל דירוגים של אנשי מקצוע מכל התחומים בסקטור ההתחדשות העירונית בישראל. הדירוגים חושבו וגובשו באמצעות מערכת בינה עסקית (BI) חדשנית לניתוח שוק ההתחדשות העירונית בישראל, אשר פותחה על ידי אתר מדלן , ומאפשרת לרכז נתונים מעשרות מקורות ולגבש מהם דירוג מדויק, אובייקטיבי וכזה המציג תמונה מציאותית, מהשטח. המדד נגזר מנתוני האמת, באמצעות אלגוריתם סטטיסטי שפיתחה מדלן.

דירוג החברות המופיעות במדד ההתחדשות העירונית 2021 נקבע בעזרת ניקוד אשר נובע מהפרויקטים שהיא מקדמת, מבצעת או סיימה ואכלסה. הפרויקטים הם מיזמים מכל הסוגים – חיזוק ותוספת, הריסה ובנייה, שימור הכולל חיזוק, הריסה ובנייה שלא במסגרת תמ"א 38 ועוד. 

כפי שניתן לראות מהנתונים לעיל, הניקוד שעליו מתבסס המדד מתחשב אך ורק בפרויקטים שנמצאים לכל הפחות בשלב הגשת בקשה להיתר, וכן בפרויקטים שנמצאים בשלב מוקדם יותר – אך כבר נקלטו בוועדות הרלוונטיות ועברו כבר דרך מסוימת ב"צנרת התכנון". בקטגוריה זו נכללים גם פרויקטים שנכנסו לוועדות השימור או פרויקט אשר דורש שינוי תב"ע שכבר פורסם להתנגדויות הציבור על ידי הוועדה הרלוונטית.

עוד נציין כי הניקוד של כל פרויקט ופרויקט נקבע בהתאם למספר יחידות הדיור המקוריות שהיו בו, טרם הביצוע או התכנון, ובהתאם למספר היח"ד שנוספו לו או שיתווספו לו; כל פרויקט מקבל ניקוד גבוה יותר ככל שהוא נמצא בשלב מתקדם יותר, כמובן.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתמדד ההתחדשות העירוניתדורון, טיקוצקי, קנטור, גוטמן, נס, גרוס ושות' עורכי דין
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...