אאורה השלימה את רכישת המגרש הנוסף בפרויקט "אאורה בן שמן" – שבו תוכל להקים עוד 102 יח"ד

בתמורה לכ-55 מיליון שקל - זאת בצמוד למגרש שבו כבר החלה הקמתן של 500 יח"ד • החברה הודיעה כי אף חתמה על הסכם ליווי לפרויקט הנוסף, משלב רכישת המקרקעין ועד להשלמת בנייתו ולמסירתו

שיתוף הכתבה
עו"ד יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל ובעלי אאורה (דרור סיתהכל)עו"ד יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל ובעלי אאורה (דרור סיתהכל)

חברת אאורה מציינת היום (ה') כי חברה בת שלה, אאורה ישראל, השלימה את רכישת הקרקע בשכונת נופי בן שמן בלוד, במסגרת הסכם אופציה שעליו חתמה בינואר האחרון – קרקע שעליה ניתן להקים 102 יח"ד. התמורה עומדת על סך של כ-55 מיליון שקל, כולל תשלומים לרשות מקרקעי ישראל, למשרד הבינוי והשיכון עבור הפיתוח, וכן למושב אחיסמך הסמוך, בגין אופציה להקצאה ללא מכרז. 

על הקרקע שנרכשה כעת תקים אאורה שלושה בנייני מגורים, עם יותר מ-100 יח"ד כאמור, בסמוך לשלב הראשון של פרויקט "אאורה בן שמן" שהחלה בו העבודה לאחרונה, הכולל 500 יח"ד ושטחי מסחר

באותה הזדמנות ציינה החברה עוד כי החברה הבת חתמה על הסכם ליווי לפרויקט עם גורם פיננסי, משלב רכישת המקרקעין ועד להשלמת בניית הפרויקט ולמסירתו. על הקרקע שנרכשה כעת תקים אאורה שלושה בנייני מגורים, עם יותר מ-100 יח"ד כאמור, בסמוך לשלב הראשון של פרויקט "אאורה בן שמן" שהחלה בו העבודה לאחרונה, הכולל 500 יח"ד ושטחי מסחר.

בהקשר זה נזכיר כי חברת דניה סיבוס נבחרה על ידי אאורה , ממש לאחרונה, להקים את שלב א' של הפרויקט, ובמסגרת הסכם זה ניתנה אופציה להקמת שלב ב' בקרקע האמורה, גם כן על ידי דניה סיבוס , ובמחירי ההתקשרות בשלב א'.

"החברה החלה בתכנון וברישוי של הפרויקט, וצופה כי ב-12 החודשים הקרובים יתקבלו היתרי הבנייה, כך שעבודות הקמת הפרויקט יחלו במהלך החציון הראשון לשנת 2022", נכתב בהודעת אאורה לרשות לניירות ערך. "החברה מעריכה כי הקמת שני הפרויקטים יחד על ידי הקבלן המבצע תחסוך לחברה הוצאות תקורה ותייעל את ביצוע ואת רציפות עבודות ההקמה. 

להערכת החברה, אם יחלו עבודות ההקמה בפרויקט במהלך החציון הראשון של שנת 2022, הקמת
הפרויקט תסתיים באותו זמן שבו תסתיים הקמת שלב א' של פרויקט אאורה בן שמן. על אף שהקמת 102 היח"ד תחל לאחר תחילת העבודות להקמת 500 היח"ד, הבנייה של כלל יח"ד בבן שמן תסתיים במקביל משום שהבינוי במגרש הנוסף נמוך יותר"

להערכת החברה, אם יחלו עבודות ההקמה בפרויקט במהלך החציון הראשון של שנת 2022, הקמת
הפרויקט תסתיים באותו זמן שבו תסתיים הקמת שלב א' של פרויקט אאורה בן שמן. על אף שהקמת 102 היח"ד תחל לאחר תחילת העבודות להקמת 500 היח"ד, הבנייה של כלל יח"ד בבן שמן תסתיים במקביל משום שהבינוי במגרש הנוסף נמוך יותר".

עוד ציינה החברה כי נכון למועד זה טרם החל שיווק הפרויקט, ולהערכתה הוא יחל במהלך הרבעון הרביעי לשנת 2021. החברה תחל בהכרה בהכנסות וברווחים ברבעון הנוכחי, ותמשיך בכך מדי רבעון עד לאכלוס, שצפוי עד אמצע 2024.

להערכת החברה, סך ההכנסות בפרויקט צפויות להסתכם בכ-200 מיליון שקל, ולצד שלב א' צפי ההכנסות בשני הפרויקטים יזתכם בכ-1.05 מיליארד שקל, והרווח הגולמי הצפוי בשני הפרויקטים יסתכם בכ-190 מיליון שקל"

"עוד יצוין כי נכון למועד הודעה זו נמכרו באאורה בן שמן כ-70% מכלל 500 היח"ד, וכן כל שטחי המסחר. להערכת החברה, סך ההכנסות בפרויקט צפויות להסתכם בכ-200 מיליון שקל, ולצד שלב א' צפי ההכנסות בשני הפרויקטים יסתכם בכ-1.05 מיליארד שקל, והרווח הגולמי הצפוי בשני הפרויקטים יסתכם בכ-190 מיליון שקל".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:משרד הבינוי והשיכוןהרשות לניירות ערךאאורהדניה סיבוסנופי בן שמןיעקב אטרקצ'יאאורה בן שמןרשות מקרקעי ישראל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...