עוד מכרז לדיור במחיר מופחת שווק בהצלחה בדימונה: 474 יחידות דיור בשכונת השחר

מדובר במכרז לחמישה מתחמים, בשטח של 49,486 מ"ר – ששווק כולו תמורת סכום של כ-40.5 מיליון שקל • הזוכות: יואב את רמי בניה, תורן הבית שלך וקבוצת ברזילי וגלעד מור

שיתוף הכתבה
הדמיית שכונת השחר, דימונה (יח"צ)הדמיית שכונת השחר, דימונה (יח"צ)

מכרז שלישי השנה במסלול דיור במחיר מופחת בדימונה שווק בהצלחה: רשות מקרקעי ישראל פרסמה לאחרונה את תוצאות המכרז לבניית 474 יחידות דיור חדשות בשכונת השחר בעיר, שבו כל חמשת המתחמים שווקו בהצלחה. בתוספת שני המכרזים הקודמים במסלול זה בעיר, ששווקו גם הם בהצלחה, מדובר על 1,312 יחידות דיור חדשות שייבנו בעיר רק כתוצאה ממכרזים אלו.

הזוכות הן חברת יואב את רמי בניה, שזכתה בשני מתחמים ובהם תוכל להקים 192 יחידות דיור; חברת תורן הבית שלך, שזכתה גם היא בשני מתחמים ותוכל לבנות בהם 185 יחידות דיור; וקבוצת ברזילי וגלעד מור, שזכתה במתחם אחד ובו תוכל להקים 97 יחידות דיור

הזוכות הן חברת יואב את רמי בניה, שזכתה בשני מתחמים ובהם תוכל להקים 192 יחידות דיור; חברת תורן הבית שלך, שזכתה גם היא בשני מתחמים ותוכל לבנות בהם 185 יחידות דיור; וקבוצת ברזילי וגלעד מור, שזכתה במתחם אחד ובו תוכל להקים 97 יחידות דיור. הסכום הכולל שישלמו שלוש הזוכות הוא 40,589,441, שהחלק הארי בו, מן הסתם, הוא הוצאות הפיתוח – וזאת בשל התמורה המופחתת שהן נדרשות לשלם במסלול דיור מופחת.

נציין כי חברת תורן הבית שלך הציעה באחד המתחמים את המחיר למ"ר הנמוך ביותר – 4,800 שקל, שהוא זה שנקבע כמחיר המינימלי במכרז; יתר הסכומים נעים בין 5,123 שקל למ"ר ל-5,426 שקל למ"ר. מחיר זה, שהוא הגבוה ביותר, הוצע על ידי חברת יואב את רמי בניה.

נציין כי למכרז הוגשו 15 הצעות שונות. עוד נציין כי עבור קבוצת ברזילי וגלעד מור זוהי כבר הזכייה השנייה במכרז בדימונה, זאת לאחר שלפני כחודש זכתה החברה במכרז רמ"י לבניית 220 יחידות דיור חדשות, גם כן בשכונת השחר – אלא שבמקרה הזה לא היה זה מכרז דיור במחיר מופחת. בסך הכול תבנה החברה, אם כן, יותר מ-300 יחידות דיור חדשות בשכונה החדשה בדימונה.

ההכנסות מארנונה מקריית המחקר הגרעינית ומנבטים וממועצה אזורית תמר, לצד הסכם גג עם הממשלה שבמסגרתו קיבלה דימונה כ-140 מיליון שקל, תורמים להתרחבות משמעותית של העיר ולמימוש הפוטנציאל של ערכי הנכסים הקיימים והעתידיים בה"

לדברי היזם גלעד מור מקבוצת ברזילי וגלעד מור, "ההכנסות מארנונה מקריית המחקר הגרעינית ומנבטים וממועצה אזורית תמר, לצד הסכם גג עם הממשלה שבמסגרתו קיבלה דימונה כ-140 מיליון שקל, תורמים להתרחבות משמעותית של העיר ולמימוש הפוטנציאל של ערכי הנכסים הקיימים והעתידיים בה. 

לצד אלה נרשמת מוטיבציה ועשייה רבה למען התושבים. ראש העיר הציב את התעסוקה, החינוך ואיכות החיים בראש סדר העדיפויות, והתוצאות ניכרות בהתפתחות השכונות, בהגירה חיובית ובקצב הבנייה. בעיר נושבת בשנים האחרונות רוח חדשה".

שכונת השחר מתוכננת לקום במזרח העיר דימונה, ולכלול בסך הכול 3,216 יחידות דיור חדשות. היא תציע מגורים בבנייה רוויה, וכן בתים צמודי קרקע ובתים במסגרת מסלול "בנה ביתך". היא תכלול שטח גדול של מבני ציבור – בתי ספר, גנים, מועדוני נוער וגני משחקים, וכן מרכזי מסחר ופנאי.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שכונת השחר בדימונהעיריית דימונהבני ביטוןדיור במחיר מופחתרשות מקרקעי ישראלקבוצת ברזילי וגלעד מורגלעד מוריואב את רמי בניהתורן הבית שלך
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...