קבוצת ברזילי וגלעד מור זכתה בקרקע לבניית 200 יח"ד בדימונה – בשכונת "השחר" החדשה

תשלם 20.7 מיליון שקל על הקרקע, כולל הוצאות פיתוח לאחר שזכתה במכרז רמ"י • "בשנים האחרונות נרשמת בדימונה התפתחות מדהימה. נבנו תשתיות ושכונות חדשות בהשקעה של מיליארדי שקלים"

שיתוף הכתבה
בעלי קבוצת ברזילי וגלעד מור - נדב ועידו ברזילי וגלעד מור (יח"צ)בעלי קבוצת ברזילי וגלעד מור - נדב ועידו ברזילי וגלעד מור (יח"צ)

קבוצת ברזילי וגלעד מור, אשר נמצאת בבעלות נדב ועידו ברזילי וגלעד מור, זכתה לאחרונה בקרקע שעליה תוכל לבנות 200 דירות חדשות, בשכונת השחר בדימונה. החברה שילמה 8.7 מיליון שקל על הקרקע, ותוסיף על כך 12 מיליון עלויות פיתוח – לאחר שזכתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל , במתכונת מכרז רגיל.

הקבוצה בונה כבר כיום מאות יחידות ברחבי הארץ, לאורכה ולרוחבה, והיא שמה דגש בבנייה בפריפריה. כיום היא מקדמת פרויקטים למגורים בקריית שמונה, בדימונה וגם בתל אביב, ובעבר בנתה פרויקטים בעפולה ובנתיבות, בהיקף של כ-450 יחידות דיור.

נדב ברזילי: "בשנים האחרונות נרשמת בדימונה התפתחות מדהימה. נבנו תשתיות ושכונות חדשות בהשקעה של מיליארדי שקלים, מפעלים חדשים הוקמו ובאופן כללי נראה כי נכנסה לעיר רוח חדשה. מאחורי הצעדים הללו עומד ראש העיר בשבע השנים האחרונות, בני ביטון,  אשר הצליח להגדיל את ההכנסות מארנונה מקריית המחקר הגרעינית ומבסיס נבטים, וכן לחתום על הסכם גג שבו העיר קיבלה כ-140 מיליון שקל, ומגדיל את הכנסות העיר משמעותית. 

אוכלוסייה חדשה מגיעה להתגורר בעיר בזכות הבנייה החדשה; הרכבת לתל אביב (כשעה וחצי נסיעה), סלילתו של כביש 6, הגדלת מקומות התעסוקה, משיכת מפעלים ושיפור החינוך באמצעות תקציבים מהגבוהים בארץ (28,000 שקל לתלמיד) – כל אלו מביאים אליה עוד ועוד תושבים"

דימונה היא העיר השלישית בגודלה בנגב, מרחק כ-20 דקות נסיעה מבאר שבע, ובה חיים כ-40,000 בני אדם. ב-15 השנים האחרונות הוכפלה אוכלוסייתה. אוכלוסייה חדשה מגיעה להתגורר בעיר בזכות הבנייה החדשה; הרכבת לתל אביב (כשעה וחצי נסיעה), סלילתו של כביש 6, הגדלת מקומות התעסוקה, משיכת מפעלים ושיפור החינוך באמצעות תקציבים מהגבוהים בארץ (28,000 שקל לתלמיד) – כל אלו מביאים אליה עוד ועוד תושבים. 

העיר זכתה כבר פעמיים ברצף בפרס החינוך הארצי על ידי משרד החינוך. תושבים רבים בוחרים להעתיק את מקום מגוריהם לעיר ונהנים מהטבות מס, כך שעד הכנסה שנתית של כ-210,000 שקל הם לא נדרשים לשלם מס הכנסה".

עידו ברזילי: "יש בדימונה מוטיבציה ועשייה מופלאה למען התושבים. ראש העיר שם את התעסוקה, את החינוך ואת איכות החיים בראש סדר העדיפויות, ורואים את התוצאות בשטח בהתפתחות השכונות, בהגירה החיובית ובקצב הבנייה בעיר".

שכונת השחר בדימונה היא שכונת הדגל של העיר דימונה. השכונה בנויה בתפיסה מודרנית, self-contained, ומכילה בתוכה את כל השירותים לאזרח: בתי ספר, גני ילדים, מרכז מסחרי, פארקים, מתנ"ס חדשני ונוף טבעי פתוח - והכול במרחק הליכה קצר מבתי המגורים"

גלעד מור, אחיו של היזם חנן מור: "שכונת השחר בדימונה היא שכונת הדגל של העיר דימונה. השכונה בנויה בתפיסה מודרנית, self-contained, ומכילה בתוכה את כל השירותים לאזרח: בתי ספר, גני ילדים, מרכז מסחרי, פארקים, מתנ"ס חדשני ונוף טבעי פתוח - והכול במרחק הליכה קצר מבתי המגורים.

במרכז השכונה זורם נחל מלאכותי המהווה את עמוד השדרה של השכונה. מסביבו ישנם בתי ספר חדישים, גני ילדים ומרכז מסחרי גדול. השכונה נהנית מתשתית סיבים אופטיים ו-Wi-Fi לרווחת התושבים".
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת ברזילי וגלעד מורגלעד מורנדב ברזיליעידו ברזילישכונת השחר בדימונהעיריית דימונהבני ביטון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...