חדשות הנדל"ן: דן נדל"ן ורמי לוי יקימו את הפרויקט החדש בהולילנד, י-ם; קרדן נדל"ן בעסקת קומבינציה נוספת

היקף ההשקעה המוערך בפרויקט שבמתחם המפורסם בירושלים – כ-350 מיליון שקל • עסקת קרדן נדל"ן – בקרקע בשטח 50 דונם בשרון • א. ליבנטל רכשה מניות של החברה הבת, לוינסקי-עופר, בכ-4.8 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
הדמיית פרויקט הולילנד (אדריכל אמציה אהרנסון)הדמיית פרויקט הולילנד (אדריכל אמציה אהרנסון)

• בהמשך לאישור התוכנית המעודכנת למתחם הולילנד המפורסם בירושלים, מודיעות היזמיות דן נדל"ן ורמי לוי נדל"ן, כי הן יקימו את הפרויקט במתחם – שיכלול 268 יחידות דיור, שטחי מסחר ושימושים ציבוריים. מדובר בפרויקט שיכלול שלשוה מגדלים בני 18 קומות מעל מפל הקרקע, בשטח של 9.3 דונמים. אדריכל התוכנית הוא אמציה אהרנוסון. את הקרקע רכשו החברות לפני כעשר שנים, תמורת 280 מיליון שקל. ההשקעה המוערכת בפרויקט - כ-350 מיליון שקל. נציין כי היום (ו') דיווחנו כאן על פרויקט נוסף של רמי לוי נדל"ן, שיוצא לדרך – במתחם המלונאות החדש בארמון הנציב בעיר.

• חברת קרדן נדל"ן הודיעה השבוע לרשות לניירות ערך כי חתמה על הסכם קומבינציה באזור השרון – בהמשך לכמה עסקאות דומות שביצעה לאחרונה. מדובר בהסכם עם צדדים שלישיים שהם בעלי קרקע בשטח של כ-50 דונם, במתחם שבו מקודמת תוכנית חדשה לבינוי שכונת מגורים המתוכננת לכלול אלפי יחידות דיור, שטחי מסחר, תעסוקה ושטחי ציבור. "שיעור הקומבינציה בעסקה ייקבע על ידי שמאי הצדדים, לאחר קבלת היתר בתנאים לבנייה, על פי תנאי השוק ובהתחשב בשיעור רווח יזמי בפרויקט שהוסכם בין הצדדים", כך בהודעת החברה. "סוכם כי שיעור של כ-15% מחלקם של הבעלים יכול ויבוצע בעסקת שירותי בנייה (חלף קומבינציה),במחירי עלות ובתוספת רווח יזמי בשיעור שסוכם בין הצדדים.

• חברת א. ליבנטל אחזקות הודיעה השבוע לרשות לניירות ערך כי במסגרת הנפקה לציבור שביצעה החברה הבת, לוינסקי-עופר, רכשה ליבנטל 4,536,000 מניות רגילות של לוינסקי-עופר , בעלות של כ-4.8 מיליון שקל. עם זאת, שיעור ההחזקות של ליבנטל בחברה הבת יפחת, בעקבות ההנפקה, מ-41.55% ל-39.4%.

קבוצת אלמוג מדווחת השבוע כי החלה הקמתו של פרויקט אלחריזי שהיא מקדמת ברובע 3 בתל אביב – פרויקט תמ"א 2/38 שהחברה הודיעה על שלב המכירה המוקדמת בו באוגוסט 2020, ולא מכבר השלימה את שלב ההריסה של המתחם הישן. במסגרת הפרויקט יוקם בניין חדש, בן 20 דירות, במקום 11 הדירות שהיו בבניין שנהרס.

• המועצה האזורית מבואות החרמון, בסיוע תקציב של 1.5 מיליון שקלים מהקרן לשמורה על שטחים פתוחים ברשות מקרקעי ישראל, מבצעת פרויקט לשיקום ולפיתוח לפארק קדש, כך שיונגש לילדים ולאוכלוסיות עם צרכים מיוחדים. מדובר בפארק בשטח של 29 דונם, בחלק המערבי של עמק החולה, צמוד למתחם כ"ח שעל כביש 90. בפרויקט שותפים המועצה אזורית מבואות החרמון, רשות ניקוז ונחלים כינרת, קרן קיימת לישראל ומשרד התיירות.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלהרשות לניירות ערךהתחדשות עירוניתתמ"א 2/38קבוצת אלמוגרמי לוידן נדל"ןהסכם קומבינציהתמ"א 38תוכנית הולילנדלוינסקי-עופרא. ליבנטל אחזקותקרדן נדל"ןמועצה אזורית מבואות חרמון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...