גם הסבב הרביעי הוכתר בהצלחה: 29 המגרשים באזור התעשייה שקד באופקים שווקו בסכום כולל של כ-105 מיליון שקל

בין הזוכות – רמי לוי שיווק השקמה, שחכרה שלושה מגרשים בשטח כולל של 25,792 מ"ר • מדובר בסבב רביעי מוצלח בתוך שנה, ובסך הכול שווקו באזור התעשייה החדש של העיר כמאה מגרשים

שיתוף הכתבה
אזור התעשייה שקד באופקים (איציק קריספל)אזור התעשייה שקד באופקים (איציק קריספל)

סבב רביעי מוצלח לרשות מקרקעי ישראל בשיווק קרקעות באזור התעשייה החדש באופקים – אזור התעשייה שקד: כפי שפרסמנו כאן לפני כשבוע וחצי, רמ"י יצאה לשיווק עם עוד 29 מגרשים באזור התעשייה, וכולם "נחטפו" – אין מילה טובה יותר לתאר זאת – בסכום כולל של כ-105 מיליון שקל, המגלם בתוכו גם את הוצאות הפיתוח.

לכל 29 המגרשים – 26 לתעשייה ושלושה למחסר – הוגשו 166 הצעות. אלו הסתכמו בסכום של 
78,487,520 שקל, שלו יש לצרף את הוצאות הפיתוח, בסכום של 27,354,390 שקל. בסך מתקרב הסכום הכולל, בארבעת הסבבים, לכ-250 מיליון שקל"

לכל 29 המגרשים – 26 לתעשייה ושלושה למחסר – הוגשו 166 הצעות. אלו הסתכמו בסכום של 78,487,520 שקל, שלו יש לצרף את הוצאות הפיתוח, בסכום של 27,354,390 שקל. בסך מתקרב הסכום הכולל, בארבעת הסבבים, לכ-250 מיליון שקל.

למגרשים זוכות רבות, אך נדמה שהבולטת מכולן היא חברת רמי לוי שיווק השקמה, אשר זכתה בשלושת המכרזים בייעוד מסחר. מדובר במגרשים בשטח כולל של 25,792, שעליהם תשלם החברה כ-24.7 מיליון שקל, ותוסיף להם עוד כ-8.7 מיליון שקל הוצאות פיתוח.

"אופקים מתעצבת כעיר דגל בדרום המדינה", נכתב בהודעת רמ"י על השיווק המוצלח. "בתקופה האחרונה שווקו בעיר 1,400 יח"ד בשכונת הפארק, 870 יח"ד בשכונת חורשת נח ועוד 2,500 יח"ד בשכונת אפיקי נחל. המכרזים של רמ"י באזור התעשייה נהנו מהיענות גדולה של היזמים ומהצלחה גדולה. 

אזור התעשייה ממוקם בין שכונת קריית מנחם לשכונת הפארק, וגובל בקיבוץ חצרים. יתרונו הגדול הוא מקומו האסטרטגי, בסמוך לצירי תחבורה מרכזיים. הפארק תוכנן כאזור תעשייה חכם בעל רשת סיביים אופטיים, תשתית של מצלמות חכמות ומרכז בקרה על כל שטחו, וכן תשתית גז טבעי"

אזור התעשייה ממוקם בין שכונת קריית מנחם לשכונת הפארק, וגובל בקיבוץ חצרים. יתרונו הגדול הוא מקומו האסטרטגי, בסמוך לצירי תחבורה מרכזיים. הפארק תוכנן כאזור תעשייה חכם בעל רשת סיביים אופטיים, תשתית של מצלמות חכמות ומרכז בקרה על כל שטחו, וכן תשתית גז טבעי אשר תשמש כמקור אנרגיה ירוקה לייצור חשמל נוסף על שימושי חימום וקירור".

יעקב קוינט, מנהל רשות מקרקעי ישראל : "כחלק מפתרון כולל, לצד גידול בשיווק לדיור, רמ"י משקיעה מאמץ רב בשיווק ובפיתוח אזורי תעסוקה. שיווק מתחמי תעסוקה נותן מענה לתעסוקה באזורי פריפריה ותורם לאיזון הכלכלי ולפיתוחה של הרשות המקומית".

ההצלחה המסחררת של המכרז, והמגרשים שנחטפו באזור התעשייה שקד, מהווים עוד סימן לכך שאופקים עלתה על המפה - לא רק מבחינת הגירה חיובית של אלפי תושבים, אלא גם מבחינת יזמים שקובעים את מקומם בעיר"

איציק דנינו, ראש עיריית אופקים: "ההצלחה המסחררת של המכרז, והמגרשים שנחטפו באזור התעשייה שקד, מהווים עוד סימן לכך שאופקים עלתה על המפה - לא רק מבחינת הגירה חיובית של אלפי תושבים, אלא גם מבחינת יזמים שקובעים את מקומם בעיר. זוהי נקודת ציון בצמיחה ובהתפתחות הכלכלית של העיר, ואני מזמין יזמים נוספים לבוא, לראות ולהתרשם מהעיר וממה שיש לה להציע".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלעיריית אופקיםאיציק דנינואזור התעשייה שקד באופקיםינקי קוינטרמי לוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...