מכרז מהגדולים במסלול מחיר מופחת ייסגר בעוד ימים ספורים: 1,028 יח"ד במתחם פארק לכיש באשדוד

לפני ימים אחדים פרסמה רמ"י מכרז חדש בשיתוף חברת "דירה להשכיר", באותו מתחם, עם 179 יחידות דיור • מדובר בחוזה חכירה ישירה, ללא הסכם פיתוח, לתקופה של 98 שנים

שיתוף הכתבה
אשדוד (שאטרסטוק)אשדוד (שאטרסטוק)

מכרז נוסף של רשות מקרקעי ישראל – גדול למדי – בפארק לכיש באשדוד: הרשות פרסמה בנובמבר 2020 מכרז לבניית 1,028 יחידות דיור במתחם שבצפון העיר, וזה אמור להיסגר בעוד כמה ימים, ביום שני הקרוב.

מדובר במכרז במסלול מחיר מופחת - הזמנה לקבלת הצעות במכרז פומבי לרכישת זכויות חכירה בשלושה מתחמים לבניית יחידות הדיור, בבנייה רוויה, ובבנייה רוויה משולבת מסחר. זאת במסגרת תוכנית תמל/1062 – קריית פארק לכיש. המכרז הוא לחוזה חכירה ישירה, ללא הסכם פיתוח, לתקופה של 98 שנים, עם אופציה להארכה לעוד 98 שנים.

תוכנית פארק לכיש מיועדת להקמת שכונה בצפון העיר, כאמור, שבה מתוכנות כ-3000 יח"ד. השכונה משתרעת על פני שטח של כ-617 דונם, ממזרח לנמל אשדוד, בתחום שבין נחל לכיש ממערב לרחוב הרצל ממזרח. המתחם יכלול מבני מגורים, מוסדות ומבני ציבור שכונתיים, מסחר ושירותים ציבוריים עירוניים, שטחים ציבוריים פתוחים, פארק וקריית ספורט. 

אזורי המגורים בשכונה החדשה יהיו בתמהיל מגוון, בצפיפות של כ-29 יח"ד לדונם, ויהיה בה חיבור בין השטח העירוני הבנוי של אשדוד לפארק נחל לכיש, באמצעות שבילים ירוקים. במסגרת השכונה מתוכננת גם הקמת אזור תעסוקה ומסחר בהיקף של כ-80,000 מ"ר, ביניהם שני מגדלי תעסוקה בני 15 קומות כל אחד.

נציין כי המכרז, שפורסם כאמור לראשונה בסוף 2020, "זכה" לדחיית מועדים ארבע פעמים. כעת מעניין לראות אם ישווק, במלואו או בחלקו – דבר אשר יקצר משמעותית את הדרך הנותרת עד למימוש התוכנית בשטח. עוד נזכיר כי ביוני האחרון נסגר המכרז הראשון במסלול דיור במחיר מופחת באשדוד – במתחם ויצמן בעיר, שבו זכו החברות רמי צרפתי ובניו ושרבט יצחק ובניו (בנפרד), ויקימו בו 692 יחידות דיור.

מרשות מקרקעי ישראל נמסרי כי עד כה שווקה קרקע לבניית 1,880 יח"ד. המכרז הנוכחי, אם ייסגר בהצלחה, יביא את מספר יחידות הדיור המשווקות לכמעט 3,000 – ובתוספת המכרז שפורסם לפני ימים אחדים, בשיתוף חברת " דירה להשכיר ", ישווקו קרקעות עבור כל השכונה, כך נראה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלדירה להשכירבנייה רוויהדיור במחיר מופחת
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...