אשדר רוכשת קרקעות בשכונה הדרומית החדשה המתוכננת ברעננה; תשלם כ-146 מיליון שקל

מדובר בשלושה מגרשים, שעליהם תוכל החברה לבנות 106 יחידות דיור חדשות • השכונה עצמה תכלול 1,562 יחידות דיור חדשות, וכן דרך חדשה שתשמש כעוקף דרומי לעיר

שיתוף הכתבה
מנכ"ל אשדר, ארנון פרידמן (יח"צ)מנכ"ל אשדר, ארנון פרידמן (יח"צ)

חברת אשדר הודיעה היום (א') לרשות לניירות ערך כי היא רוכשת זכויות בקרקע ברעננה – קרקע שעליה חלה תוכנית רע/מק/2012/ב, היא התוכנית להקמת שכונה חדשה בדרום העיר. על פי ההודעה, ההסכם שבו התקשרה החברה כולל שלושה מגרשים בגוש 6588 חלקה 74 בעיר, זאת תמורת סכום של כ-146 מיליון שקל, כולל עלויות נלוות מיידיות.

מסירת הקרקע צפויה להתרחש עד ליום 3 באוקטובר 2021. ההסכם השתכלל ביום 15 ביולי 2021, לאחר קיומם של התנאים המתלים שנקבעו בו. הוא כולל תנאים נוספים כמקובל בעסקאות מסוג זה"

"התשלומים בגין העסקה שולמו/ישולמו במועדים הקבועים בהסכם או בחוק", נכתב בהודעת החברה. "מסירת הקרקע צפויה להתרחש עד ליום 3 באוקטובר 2021. ההסכם השתכלל ביום 15 ביולי 2021, לאחר קיומם של התנאים המתלים שנקבעו בו. הוא כולל תנאים נוספים כמקובל בעסקאות מסוג זה". את אשדר ייצגו בעסקה עורכי הדין רונן מאור ועמית יוחה פז ממשרד מ. פירון ושות'.

החברה מציינת כי על פי תוכנית המתאר, ניתן להקים על הקרקע כ-106 יח"ד. נציין כי התוכנית כולה חולשת על שטח של כ-442 דונם, ותכלול על פי התכנון 1,562 יחידות דיור חדשות, מהן 20% דירות קטנות, זאת במסגרת הקמת השכונה החדשה, שכוללת גם התוויית דרך עירונית שתשמש עוקף דרומי לעיר בצמוד לתוואי כביש 531.

"תוכנית זו חלה על חלק מהשטחים הגובלים בכביש 531 בדרום רעננה, וגם חלק מהשטחים שהופקעו לצורך סלילת כביש 531", נכתב בדברי ההסבר. "היא כוללת איחוד וחלוקה מחדש ללא הסכמת בעלים, ויהיו בה גם שטחים לבנייני ציבור, שטחים ציבוריים פתוחים ושטחי מסחר. 

תוכנית זו חלה על חלק מהשטחים הגובלים בכביש 531 בדרום רעננה, וגם חלק מהשטחים שהופקעו לצורך סלילת כביש 531. היא כוללת איחוד וחלוקה מחדש ללא הסכמת בעלים, ויהיו בה גם שטחים לבנייני ציבור, שטחים ציבוריים פתוחים ושטחי מסחר"

התוכנית תואמת את מדיניות התכנון ומגמות התכנון לעיר רעננה כפי שהותוו בתוכנית המתאר רע/3000, והיא תכנית בסמכות ועדה מקומית. תכנית זו מהווה מסמך מדיניות תכנונית מלא לכל מתחם תכנון לבנייה חדשה".

נציין כי לאחרונה, על רקע השינויים שבוצעו בתוכנית חוף הצוק שמקדמת אשדר, הודיעה החברה כי היא ושותפתה מנהלות מו"מ עם צד ג' להתקשרות בהסכם למכירת 52 יחידות מלונאיות הנמצאות בבעלותן במגדל הדרומי בפרויקט, ומושכרות לחברה בת בבעלות מלאה של הרוכש. על פי ההסכם המסתמן, ימכרו השתיים את היחידות בתמורה ל-82 מיליון שקל (חלק החברה: 41 מיליון שקל).


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךארנון פרידמןאשדרתוכנית חוף הצוק
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...