מליסרון פועלת להקמת "זרוע דיגיטל" – בהשקעה של כ-100 מיליון שקל; רוכשת את פלטפורמת גרופר

ההשקעה המוערכת – עד לסוף שנת 2022 • החברה שואפת באמצעות מהלך זה "ליצירת סינרגיה בין תחום הדיגיטל לבין המסחר הפיזי בקניוני החברה, במטרה לחזק את הקשר הישיר עם הצרכן ולייצר ערך מוסף לשוכרים ולקהל הלקוחות"

שיתוף הכתבה
אופיר שריד, מנכ"ל מליסרון (אביב אברמוב)אופיר שריד, מנכ"ל מליסרון (אביב אברמוב)

חברת מליסרון מדווחת היום כי היא פועלת להקמתה של "זרוע דיגיטל" חדשה, בהשקעה של כ-100 מיליון שקל. כחלק מהמלך מתעתדת החברה לרכוש את פלטפורמת "גרופר קניות חברתיות", פלטפורמה דיגיטלית למסחר מקוון המציעה רכישות קבוצתיות.

"כחלק מאסטרטגיית החברה לחיזוק ולשימור פעילות הליבה שלה ומעמדה כחברת הקניונים המובילה בישראל, היא פועלת להקמתה של זרוע דיגיטל באמצעות רכישה של פלטפורמה דיגיטלית קיימת ופיתוחה", כך נכתב בהודעת מליסרון לרשות לניירות ערך.

במסגרת זו התקשרה החברה בהסכם לרכישת מלוא הון המניות של גרופר קניות חברתיות, חברה פרטית המפעילה פלטפורמה דיגיטלית ומסחר מקוון, והמחזיקה בין היתר גם בפעילות המותגים Baligam, Groo ו-Beex"

"במסגרת זו התקשרה החברה בהסכם לרכישת מלוא הון המניות של גרופר קניות חברתיות, חברה פרטית המפעילה פלטפורמה דיגיטלית ומסחר מקוון, והמחזיקה בין היתר גם בפעילות המותגים Baligam, Groo ו-Beex. היקף ההשקעה הצפוי של החברה בהקמת זרוע הדיגיטל, הכולל, בין היתר, את תמורת הרכישה של גרופר ואת ההשקעה הראשונית בפיתוח הפלטפורמה לצורכי החברה, עד לתום שנת 2022, מוערך בכ-100 מיליון שקל. 

השלמת הרכישה כפופה להתקיימותם של תנאים מתלים מקובלים, ובכללם קבלת אישור מאת הממונה על התחרות. הקמת זרוע הדיגיטל של החברה, אשר תשלב את הידע, את הטכנולוגיה ואת הניסיון של גרופר בתחום הדיגיטל והמסחר המקוון, עם העוצמה של החברה, אשר בבעלותה קניונים בפריסה ארצית ומועדון הלקוחות MyOfer, נועדה ליצירת סינרגיה בין תחום הדיגיטל לבין המסחר הפיזי בקניוני החברה, במטרה לחזק את הקשר הישיר עם הצרכן ולייצר ערך מוסף הן לשוכרים והן לקהל הלקוחות של קניוני החברה. 

הדיווח בדבר התקשרות החברה בהסכם הרכישה של גרופר עוכב בהתאם להוראות עד למועד השלמת המשא ומתן וחתימת ההסכם המחייב בין הצדדים, לאור הערכת החברה כי פרסום דיווח על אודות העסקה טרם השלמת המשא ומתן עלול למנוע את השלמת העסקה או להרע באופן ניכר את תנאיה"

יצוין כי הדיווח בדבר התקשרות החברה בהסכם הרכישה של גרופר עוכב בהתאם להוראות עד למועד השלמת המשא ומתן וחתימת ההסכם המחייב בין הצדדים, לאור הערכת החברה כי פרסום דיווח על אודות העסקה טרם השלמת המשא ומתן עלול למנוע את השלמת העסקה או להרע באופן ניכר את תנאיה. עיכוב הדיווח הוסר עם חתימת הצדדים על הסכם הרכישה המחייב".

בחברה מדגישים כי גרופר תישמר כיחידה עסקית אוטונומית, על מנהליה וההון האנושי שבה. עוד מציינים במליסרון כי החברה הנרכשת נהנית מכ-60 מיליון ביקורים שנתיים באתריה, ממיליוני הורדות של האפליקציות שלה וממיליוני מאושרי דיוור, SMS ו'פושים'. בין היתר מתכננת החברה, במסגרת המהלך, להעמיד כלים דיגיטליים מתקדמים כמו כלי פרסום ותובנות עסקיות לשוכריה, ורכישה רב-ערוצית מהחנויות מצד לקוחותיה בקניונים ובמרכזים המסחריים.

כבכל הודע המסוג זה מבהירה מליסרון כי "תוכניות החברה להקמת זרוע הדיגיטל, הערכות החברה ביחס להיקף ההשקעה הצפוי בהקמת זרוע הדיגיטל וביחס לתרומתה לפעילות החברה, מהווים מידע צופה פני עתיד".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מליסרוןקניוני עופרהרשות לניירות ערךאופיר שרידגרופר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...