רוצים לדעת הכול על שוק הנדל"ן התל אביבי? בואו ליום עיון מקצועי בהובלת מנהל ההנדסה בעיריית ת"א!

הכנס ייערך באוניברסיטת תל אביב ב-28.6.2021, והוא מזמין אתכם להיחשף אל תוכניות העתיד של העיר • מאות כבר הבטיחו את מקומם באירוע – הירשמו והבטיחו את מקומכם!

שיתוף הכתבה
יום עיון בנושא תוכניות העתיד של תל אביב (מרכז הנדל"ן)יום עיון בנושא תוכניות העתיד של תל אביב (מרכז הנדל"ן)

שוק הנדל"ן התל אביבי הוא שוק מרתק – אולי המרתק ביותר בישראל. מצד אחד – רכישות של בתי יוקרה בעשרות מיליוני שקלים, מידי אילי הון ישראלים וזרים; מצד שני, כרך שוקק חיים שכל הזמן מציע פרויקטים חדשים ומרהיבים; מצד שלישי, שילוב ייחודי במינו בין סגנונות אדריכליים וארכיטקטוניים שונים; ומצד רביעי – התחדשות עירונית שזוכה לתנופה אדירה.

תוכנית המתאר של תל אביב כבר יצא לדרך, כידוע, והיא הופכת את העיר לגן עדן של הזדמנויות נדל"ן – תוכניות הרובעים 7-6, בינוי רובע שדה דב, הרכבת הקלה שתחולל בה מהפכה של ממש  ועוד. תל אביב עומדת רגע לפני פריצה נדל"נית אדירה קדימה.

את השוק המרתק הזה כל איש נדל"ן צריך להכיר – וגם אם נראה לעיתים שאנחנו מכירים בו הכול, תל אביב מצליחה להפתיע בכל פעם מחדש. אם גם אתם רוצים לדעת יותר על השוק הזה, ולהכיר באמת את מה שקורה בעולם הנדל"I התל אביבי, מתחת לפני השטח ומעליו, אתם חייבים לעצמכם את יום העיון המקצועי שמתקיים עוד מעט.

בהובלת מנהל ההנדסה בעיריית תל אביב יתקיים ביום שני, 28.6.2021, יום עיון מקצועי לאנשי נדל"ן אשר יציג את כל מה שצריך לדעת על תל אביב: גבולות הגזרה החדשים של תל אביב, חשיפת הזדמנויות חסרות תקדים הממתינות לכל איש נדל"ן והענקת כלים אשר יתרמו לוודאות ולשקיפות התכנונית בכל אזורי העיר.

לאחר שנים של בירוקרטיה מתמשכת, חוקים לא ידועים וכללי משחק דינאמיים – נחשוף ביום העיון את התוכניות העתידיות של העיר, ונרצה שגם אתם תיקחו חלק בעיצוב פניה החדשות של תל אביב העתידית, בהובלת מקבלי ההחלטות וקובעי המדיניות העירונית. 

יום העיון יתקיים באודיטוריום סמולרש שבאוניברסיטת תל אביב, מהשעה 13:30, בהשתתפות אנשי העירייה, מקבלי החלטות בענף ובכיריו.

מאות אנשי נדל"ן ומנכ"לי החברות הגדולות כבר נרשמו ליום העיון המיוחד!
רוצים להצטרף? הירשמו עכשיו!


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שוק הדיורתא/5000עיריית תל אביברובע שדה דבתוכנית הרובעים של תל אביב
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...