לאחר שהודיעה על כוונתה להיכנס לתחום: אלקטרה נדל"ן רוכשת בית מלון בניו יורק תמורת כ-28 מיליון דולר

מדובר במלון בן 194 חדרים בתפוח הגדול • בהודעת החברה נכתב כי "הפעילות תהיה במסגרת שותפות ריט אמריקאית להשקעה במלונות לגיוס התחייבויות משותפים מוגבלים"

שיתוף הכתבה
גיל רושינק, מנכ"ל אלקטרה נדל"ן (אורן קהן)גיל רושינק, מנכ"ל אלקטרה נדל"ן (אורן קהן)

חברת אלקטרה נדל"ן דיווחה היום (א') כי חברה בת שלה, Elactra America, רכשה לצד שותף מקומי בארה"ב, ובאמצעות שותפות ריט אמריקאית ייעודית, בית מלון הממוקם בעיר ניו יורק, ארה"ב, וכולל 194 חדרים, בתמורה לסך של כ-28 מיליון דולר. הצעד הוא המשך להודעתה מסוף ינואר האחרון, על בחינת האפשרות לכניסה לתחום המלונות (Hospitality) באמריקה.

"ההון העצמי שהושקע בעסקה הסתכם לכ-20 מיליון דולר", מעדכנת החברה בהודעתה לרשות לניירות ערך. "החברה משמשת לצד השותף המקומי כשותף כללי. הפעילות תהיה במסגרת שותפות ריט אמריקאית להשקעה במלונות לגיוס התחייבויות משותפים מוגבלים. בהתאם לתוכנית החברה צפוי לעמוד חלק החברה בהון העצמי כ-LP (שותפות מוגבלת),לאחר דילול על ידי משקיעים, על כ-7.5% מהיקף השקעה בסך של כ-1.5 מיליון דולר".

בתקופת הקורונה בחנה החברה את השפעת המגפה על תחום המלונאות בארה"ב, וזיהתה הזדמנויות רבות להשקעות אטרקטיביות בתחום. על מנת לקדם את כוונת החברה, היא התקשרה עם שותף מקומי בארה"ב בעל ניסיון ומוניטין רב בתחום המלונות"

כאמור, בסוף ינואר האחרון הודיעה החברה כי היא בוחנת את הרחבת פעילותה בתחום קרנות ההשקעה תחת ניהולה, וכן כניסה לתחום המלונות. "בתקופת הקורונה בחנה החברה את השפעת המגפה על תחום המלונאות בארה"ב, וזיהתה הזדמנויות רבות להשקעות אטרקטיביות בתחום", נכתב בהודעתה לרשות לניירות ערך. "על מנת לקדם את כוונת החברה, היא התקשרה עם שותף מקומי בארה"ב בעל ניסיון ומוניטין רב בתחום המלונות, אשר מחזיק בבעלותו את רשת בתי המלון AKA ואשר פועל בתחום הנדל"ן בארה"ב יותר מ-100 שנה".

בעת הודעתה על בחינת הצעדים החדשים, פרסמה החברה מצגת אשר מתמקדת ביתרונות שמציע שוק המלונאות בארה"ב, כיום, על רקע מגפת הקורונה. בין היתר נכתב במצגת כי "מלונות רבים בארה"ב סובלים כיום ממצוקת תזרים ומתקשים לצלוח את התקופה הזו. כאן טמונות הזדמנויות
ההשקעה הגדולות.

מטרת החברה הינה לנצל את כשל השוק בענף, את ניסיונה הרב בתחום קרנות ה- Private Equity ואת הניסיון רב השנים של שותפיה בארה"ב בתחום המלונאות, על מנת לאתר הזדמנויות אטרקטיביות לרכישת מלונות ולייצר ערך בטווח הארוך".

עוד מציינת החברה כי "ההערכה הינה שברגע שתושג שליטה על התפשטות המגפה, שוק התיירות יחזור לעצמו בהדרגה". בין היתר כללה החברה במצגת נתונים באשר לגידול הצפוי בענף – אשר אמור לתמוך בהערכותיה:

הגידול בהיצע המלונות צפוי להיות נמוך בשנים הקרובותהגידול בהיצע המלונות צפוי להיות נמוך בשנים הקרובות

כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מלונאותהרשות לניירות ערךאלקטרהגיל רושינקנדל"ן חו"ל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...