מתחם תעסוקה להייטק ולתעשייה מתקדמת יוקם בשטח מחצבת מבשרת ציון – עם 450,000 מ"ר בנויים

מדובר במתחם משותף לעיריית ירושלים ולמועצה המקומית מבשרת ציון, שישתרע על פני כ-280 דונם • ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "בשורה גדולה לתושבי אזור ירושלים כולו"

שיתוף הכתבה
הדמיית מתחם התעסוקה המשותף החדש (סקורקא אדריכלים)הדמיית מתחם התעסוקה המשותף החדש (סקורקא אדריכלים)

בשטח של 280 דונם, עם כ-450,000 מ"ר של תעסוקה והייטק: עיריית ירושלים והמועצה המקומית מבשרת ציון יקימו מתחם תעסוקה משותף להייטק ותעשייה מתקדמת. ההחלטה על הקמת המתחם, אשר מתוכנן לקום בשטח המחצבה במבשרת ציון, הוא "פועל יוצא של דיאלוג שהתקיים בין הרשויות, שבו סוכם מתווה ההקמה של אזור התעשייה המתוכנן", כך בהודעת עיריית ירושלים.

על פי המתווה המתגבש ייבנו בשטח המחצבה כמעט חצי מיליון מ"ר של תעסוקה מתקדמת, מסחר, אולמות כנסים ומלונאות, זאת לצד פיתוח שטחים ציבוריים פתוחים ופארקים לטובת ציבור המבקרים באזור. עם הקמת מתחם המסחר במחצבה, תתאפשר הצעת הטבות אזור פיתוח א' לחברות השונות שיעתיקו את מושבן למתחם, לרבות שיעור מס מופחת ייחודי, מענקים ועוד.

הרשות לפיתוח ירושלים תקדם את תכנון וביצוע המתחם עבור הרשויות, וכן תנהל את המתחם, לאחר הקמתו. ההכנסות מארנונה והיטלי השבחה יחולקו בין הרשויות – עיריית ירושלים והמועצה המקומית מבשרת ציון - באופן שווה

מהעירייה נמסר כי הרשות לפיתוח ירושלים תקדם את תכנון וביצוע המתחם עבור הרשויות, וכן תנהל את המתחם, לאחר הקמתו. ההכנסות מארנונה והיטלי השבחה יחולקו בין הרשויות – עיריית ירושלים והמועצה המקומית מבשרת ציון - באופן שווה.

אזור התעשייה הייחודי אשר מקודם בימים אלו עם המועצה המקומית מבשרת ציון הוא בשורה גדולה לתושבי אזור ירושלים כולו. המתחם יציע אפשרויות תעסוקה נוספות לכלל אוכלוסיית האזור ואבן שואבת להיי-טק הישראלי"

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "אזור התעשייה הייחודי אשר מקודם בימים אלו עם המועצה המקומית מבשרת ציון הוא בשורה גדולה לתושבי אזור ירושלים כולו. המתחם יציע אפשרויות תעסוקה נוספות לכלל אוכלוסיית האזור ואבן שואבת להיי-טק הישראלי. עיריית ירושלים תמשיך לפעול לקידום מתחמי תעסוקה ושיתופי פעולה לטובת כלל תושבי העיר ירושלים ואזור ירושלים כולו".

שיתוף הפעולה הינו בשורה של ממש לכל מטורופולין ירושלים.
מאז כניסתי לתפקיד אני פועל להגדלת שטחי המסחר והתעסוקה ביישוב, במטרה להגדיל את הכנסות המועצה וכפועל יוצא מכך, לאפשר מתן סל שירותים איכותי וגדול יותר לתושבי מבשרת ציון"

יורם שמעון, ראש המועצה המקומית מבשרת ציון: "שיתוף הפעולה בין המועצה המקומית מבשרת ציון לעיריית ירושלים הינו בשורה של ממש לכל מטורופולין ירושלים ובפרט עבור תושבי מבשרת ציון.
מאז כניסתי לתפקיד אני פועל להגדלת שטחי המסחר והתעסוקה ביישוב, במטרה להגדיל את הכנסות המועצה וכפועל יוצא מכך, לאפשר מתן סל שירותים איכותי וגדול יותר לתושבי מבשרת ציון, ולהביא את מבשרת ציון לעצמאות כלכלית. אני מבקש להודות לראש העיר משה ליאון ולצוותו על שיתוף פעולה יוצא דופן בין הרשויות המקומיות, שמפירותיו ייהנו תושבי ירושלים ומבשרת ציון כאחד".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עיריית ירושליםמשה ליאוןהרשות לפיתוח ירושליםהמועצה המקומית מבשרת ציון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...