רוטשטיין מעדכנת: במו"מ לרכישת כ-19 דונם באזור המרכז תמורת כ-270 מיליון שקל

על המקרקעין אפשר להקים, נכון להיום, כ-960 יחידות דיור, ו-14,000 מ"ר שטחי מסחר • כיום נמצא על הקרקע מתחם משרדים ומסחר • מדובר בעסקה משותפת עם שותפה של החברה בפרויקט "כרמי הנדיב"

שיתוף הכתבה
יו"ר רוטשטיין נדל"ן, אבישי בן חיים (יח"צ)יו"ר רוטשטיין נדל"ן, אבישי בן חיים (יח"צ)

חברת רוטשטיין נדל"ן מעדכנת היום (ה') כי היא "בהליכי בדיקה ובמגעים ראשונים" לרכישת קרקע במרכז הארץ, שעליה ניתן להקים כ-960 יחידות דיור ועוד 14,000 מ"ר מסחר. החברה בוחנת, עם שותפה בפרויקט "כרמי הנדיב" בקריית מלאכי, את האפשרות להקמת עסקה משותפת, שבמסגרתה תרכוש כ-19 דונם באזור המרכז.

"נכון למועד זה בנוי על המקרקעין מתחם משרדים ומסחר אשר מושכר לצדדים שלישיים על ידי המוכר הפוטנציאלי, ומניב הכנסות שכירות", נכתב בהודעת רוטשטיין. "בהתאם לתב"ע החלה על המקרקעין קיימות זכויות לבניית כ- 960 יח"ד, מתוכן תרכוש העסקה המשותפת כ-900 יח"ד, וכ-14,000 מ"ר שטחי מסחר.

מסירת החזקה במקרקעין לידי העסקה המשותפת תתבצע בתוך 24 חודשים מהחתימה על ההסכם, שבמהלכן ימשיך המוכר לנהל את המתחם, לרבות קבלת דמי השכירות שינבעו בתקופה זו, ויישא בכל העלויות הנדרשות לצורך כך; השותף יחזיק ב-45% מהזכויות בעסקה המשותפת, ויממן 75% מההון העצמי הכולל"

עיקרי תנאי העסקה הם: העסקה המשותפת תרכוש את המקרקעין מהמוכר תמורת כ-270 מיליון שקל בצירוף מע"מ כדין, היטל ההשבחה יחול על המוכר; מסירת החזקה במקרקעין לידי העסקה המשותפת תתבצע בתוך 24 חודשים מהחתימה על ההסכם, שבמהלכן ימשיך המוכר לנהל את המתחם, לרבות קבלת דמי השכירות שינבעו בתקופה זו, ויישא בכל העלויות הנדרשות לצורך כך; השותף יחזיק ב-45% מהזכויות בעסקה המשותפת, ויממן 75% מההון העצמי הכולל שיידרש לשם רכישת המקרקעין והקמת הפרויקט". יש לציין כמובן כי העסקה אינה ודאית, ונכון לעכשיו נמצאת בשלבי משא ומתן ראשונים.

מתחילת השנה ביצעה רוטשטיין כמה וכמה עסקאות מעניינות. האחרונה היא באותו פרויקט בקריית מלאכי, פרויקט "כרמי הנדיב", שם סיכמה על מכירת קרקע לחברת גינדי החזקות, תמורת סכום של 320 מיליון שקל – עסקה שעליה פורסם כאן לפני כשלושה שבועות.

בתחילת אפריל פרסמנו כאן על עסקת הקומבינציה שעליה חתמה החברה ביחס לשטח "הקריה האקדמית" בפתח תקווה, שעליו אפשר להקים עד כ-250 יחידות דיור; ובסוף ינואר הודיעה החברה על מכירת זכויות מסחר בשכונת "רוטשטיין הירוקה" תמורת 8.5 מיליון שקל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךגינדי החזקותרוטשטיין נדל"ןפרויקט כרמי הנדיב בקריית מלאכי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...