סלע בינוי, משכנות בראל ושובל מתחמי מגורים זכו ב"מתחם לב העיר" בקריית ביאליק; ישלמו כ-257 מיליון שקל

מדובר במכרז רמ"י הכולל שטחי מסחר ותעסוקה, בשילוב 450 יחידות דיור, בכניסה המזרחית לעיר • מחיר השומה במכרז היה כ-161 מיליון שקל, ואילו מחיר הזכייה - 112,666,555 שקל

שיתוף הכתבה
הדמיית מתחם לב העיר החדש בקריית ביאליק (בר לוי דיין, אדריכלים ומתכנני ערים)הדמיית מתחם לב העיר החדש בקריית ביאליק (בר לוי דיין, אדריכלים ומתכנני ערים)

החברות סלע בינוי, משכנות בראל ושובל מתחמי מגורים זכו יחד במכרז של רשות מקרקעי ישראל בקריית ביאליק – מכרז המיועד להקמת מע"ר הכולל מסחר ותעסוקה בשילוב של 450 יחידות מגורים, ב"מתחם לב העיר". מדובר בפרויקט בנייה בהיקף של כ-250,000 מ"ר, אשר עלות הקמת המשוערת, להערכת החברות, היא כשני מיליארד שקל.

הדמיית מתחם לב העיר החדש בקריית ביאליק (בר לוי דיין, אדריכלים ומתכנני ערים)הדמיית מתחם לב העיר החדש בקריית ביאליק (בר לוי דיין, אדריכלים ומתכנני ערים)

נציין כי למכרז הוגשו שתי הצעות, וכי הצעתן של שלוש החברות הייתה הגבוהה ביותר - 112,666,555 שקל. מחיר המינימום לקרקע נקבע על 73,400,292 שקל, ואילו מחיר השומה היה 161,319,323. בתוספת הוצאות הפיתוח על הקרקע, בסך 144,328,549 שקל, ישלמו החברות 256,995,104 שקל.

מתחם לב העיר נמצא בכניסה המזרחית לקריית ביאליק, באזור גן החיות הישן. מדובר על קרקע בגודל של 30 דונם שעליהם מתוכננים להיבנות שבעה מגדלים בני כ-40 קומות, אשר מיועדים למלונאות ולמשרדים, בהיקף של כ-150,000 מ"ר, כולל כ-550 יחידות דיור, שייבנו מעל מרכז קניות, בילוי ופנאי בהיקף של כ-20,000 מ"ר. 

המתחם הוא המשכה של שכונת הפרפר בקריית ביאליק לכיוון צפון, והוא ייהנה מנגישות גבוהה בשל סמיכותו לצירים מרכזיים, לכביש עוקף קריות ולנתיב המטרונית, ומתוכנן להיות כמרכז המטרופולין"

מהחברות נמסר כי המתחם הוא המשכה של שכונת הפרפר בקריית ביאליק לכיוון צפון, וכי הוא "ייהנה מנגישות גבוהה בשל סמיכותו לצירים מרכזיים, לכביש עוקף קריות ולנתיב המטרונית, ומתוכנן להיות כמרכז המטרופולין".

לצד מרכז התעסוקה, שייחשב לגדול ביותר במחוז חיפה, יכלול המתחם מגוון מותגים ורשתות מסחר מובילות, את מוסדות הציבור המרכזיים של העיר - כגון בית העירייה החדש, היכל תרבות עירוני ואמפי מרכזי - וכ-1,500 מקומות חניה תת-קרקעיים. בין חלקי המתחם יחבר מדרחוב שיישאר כציר ירוק פתוח המאפשר נגישות מרבית בין השימושים השונים.

פרויקט זה מצטרף לזכייתן של סלע בינוי ומשכנות בראל בכמה מתחמים נוספים באזור, במסגרת מכרזים לשוק החופשי בשכונת אפקה בקריית ביאליק. השתיים זכו עד כה במכרזים לבניית כ-1,214 יחידות דיור על גבי שמונה מגרשים, בשטח של כ-72 דונם, שעליהם צפויים להיבנות כ-50 מבנים.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שובל מתחמי מגוריםסלע בינוימשרד בר לוי אדריכלים ומתכנני עריםמשכנות בראל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...