אלקטרה נדל"ן מממשת בהודו: מוכרת 130 דונם בהיידרבאד תמורת כתשעה מיליון דולר

בהמשך לפרסום שנכלל בדו"ח של החברה לסיכום 2020, עדכנה אלקטרה כי קיבלה תשלום ראשון עבור העסקה • מדובר במכירה של כלל הזכויות בקרקע, המיועדת לשימושים מעורבים

שיתוף הכתבה
גיל רושינק, מנכ"ל אלקטרה נדל"ן (אורן קהן)גיל רושינק, מנכ"ל אלקטרה נדל"ן (אורן קהן)

אלקטרה נדל"ן מממשת נכס בהודו: החברה הודיעה היום (ד') כי קיבלה תשלום ראשון במסגרת עסקה למכירת קרקע בשטח 130 בעיר היידרבאד שבדרום הודו. מדובר בעסקה למכירת כל זכויותיה של אלקטרה בקרקע, המיועדת לשימושים מעורבים.

החברה הודיעה, במסגרת הדו"ח המסכם לשנת 2020 שפרסמה לאחרונה, כי חתמה על הסכם למכירת מלוא זכויותיה בקרקע – זאת באמצעות חברה בת הודית שבה מחזיקה החברה ב-43%. התמורה עבור העסקה היא תשעה מיליון דולר, והחברה עדכנה כי הקרקע תימכר כפי שהיא

החברה הודיעה, במסגרת הדו"ח המסכם לשנת 2020 שפרסמה לאחרונה, כי חתמה על הסכם למכירת מלוא זכויותיה בקרקע – זאת באמצעות חברה בת הודית שבה מחזיקה החברה ב-43%. התמורה עבור העסקה היא תשעה מיליון דולר, והחברה עדכנה כי הקרקע תימכר כפי שהיא (As Is) לגורם הרוכש אותה.

עוד עדכנה החברה בדו"ח כי התזרים החופשי הצפוי שינבע לחברה כתוצאה ממכירה זו הוא כ-3.9 מיליון דולר (שהם כ-13 מיליון שקל), וכי הרוכש העביר לחברה תשלום ראשון בסך של כ-6.4 מיליון דולר. חלק החברה מתשלום זה הוא כ-2.8 מיליון דולר. "היתרה תתקבל בשני תשלומים שווים במהלך שנת 2021", כך מעדכנת אלקטרה נדל"ן . "התזרים החופשי שהתקבל ייזקף ברבעון הראשון לשנת 2021, בהתאם לתיקון לתקן חשבונאות IAS28, כהכנסות בדו"ח רווח והפסד בסעיף חלק החברה בתוצאות נכסי אסטרטגיית המימוש בהתאם לשיטת השווי המאזני".

הקרקעות ממוקמות בערים היידראבד וצ'נאי. הן מיועדות להקמת פרויקטים למגורים, למסחר ולשימושים נוספים. החברה מבצעת את השקעותיה בהודו בשיתוף פעולה עם חברת נכסים ובנין, המחזיקה בקרקעות בשיעורי החזקה זהים לאלה שבהם מחזיקה החברה, עם צדדים נוספים"

אלקטרה נדל"ן מחזיקה, נכון לסוף 2020, באמצעות חברות בנות זרות, בשלוש קרקעות בהודו, בשיעורי החזקה שנעים בין 40.5% ל-44.1%. "הקרקעות פרטיות, והן ממוקמות בערים היידראבד וצ'נאי. הן מיועדות להקמת פרויקטים למגורים, למסחר ולשימושים נוספים. החברה מבצעת את השקעותיה בהודו בשיתוף פעולה עם חברת נכסים ובנין, המחזיקה בקרקעות בשיעורי החזקה זהים לאלה שבהם מחזיקה החברה, עם צדדים נוספים". עוד מצוין בדו"ח כי שווי נכסי החברה בהודו הוא כ-75 מיליון שקל.

הדו"ח השנתי של החברה ל-2020 היה מוצלח למדי. על פי הנתונים שנכללו בו ופורסמו רשמית באמצע החודש, עלו הכנסות חברת אלקטרה נדל"ן ב-2% לאורך השנה, לסכום של 155 מיליון שקל, ואילו ה-NOI הגיע לסכום של 220 מיליון שקל, עלייה של כ-23% לעומת 2019.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךאלקטרההשקעה בנדל"ן בחו"לגיל רושינקנדל"ן חו"לנכסים ובניין
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...