רכישה שנייה ב-2021: גשם החזקות רוכשת 50% מאלד פסגות

הרכישה מכניסה את הרוכשת, לראשונה, לתחום ההתחדשות העירונית • כחלק מהרכישה הקימה גשם החזקות את זרוע "גשם בוטיק", שתנהל פרויקטים חדשים מסוג תמ"א 38 ופינוי-בינוי

שיתוף הכתבה
אנשי אלד פסגות וגשם החזקות במעמד החתימה (גשם החזקות)אנשי אלד פסגות וגשם החזקות במעמד החתימה (גשם החזקות)

חברת גשם החזקות רושמת רכישה שנייה בשנת 2021 – ונכנסת לראשונה לתחום ההתחדשות העירונית: החברה הודיעה הערב (ה') על רכישת 50% מחברת אלד, פסגות המתמחה בהתחדשות עירונית ומחזיקה בצבר פרויקטים של כ-7,000 יחידות דיור ברחבי הארץ. רכישה זו מגיעה כחודשיים לאחר רכישת 20% מחברת 'דרך לחיים קנאביס' תמורת 15 מיליון שקל.

כחלק מהמהלך הרחיבה הרוכשת את תחום התמחותה ופתחה זרוע נוספת, "גשם בוטיק", שתנהל פרויקטים חדשים של תמ"א 38 ופינוי-בינוי. בין הפרויקטים שתוביל הזרוע החדשה: 59 יח"ד בפרויקט האצ"ל בחולון, 18 יח"ד בפרויקט הנוטרים בהרצליה, 59 יח"ד במעפילי אגוז בתל אביב ובנווה צדק

כחלק מהעסקה ומהפיכתם של בעלי גשם, שמגר ואקנין ויוסי מזרחי, לשותפים מנהלים באלד פסגות , הרחיבה הרוכשת את תחום התמחותה ופתחה זרוע נוספת, "גשם בוטיק", שתנהל פרויקטים חדשים של תמ"א 38 ופינוי-בינוי. בין הפרויקטים שתוביל הזרוע החדשה: 59 יח"ד בפרויקט האצ"ל בחולון, 18 יח"ד בפרויקט הנוטרים בהרצליה, 59 יח"ד במעפילי אגוז בתל אביב ובנווה צדק. מגשם החזקות נמסר כי "גשם בוטיק" תבצע "פרויקטים מובחרים, של עד 100 יחידות דיור ועד 4-3 דיירים בכל קומה, ומתוך כך בוחרת בקפידה יתרה את הפרויקטים שתבצע. הפרויקטים הנבחרים זוכים למעטפת ייחודית תחת כתובת אחת, ' גשם החזקות '".

כאמור, זוהי דריסת הרגל המשמעותית הראשונה של החברה בתחום ההתחדשות העירונית, לאחר שהתרכזה בשנים האחרונות בפרויקטים במסגרת תוכנית מחיר למשתכן. החברה מחזיקה בצבר פרויקטים שבהם יותר מ-127,000 מ"ר למשרדים ומסחר, ועוד כ-11,000 יח"ד, בפריסה ארצית. 

עם החתימה על ההסכם מול אלד פסגות מתרחבת גשם לאזורים חדשים במרכז הארץ, כחלק משלים של פעילותה היזמית בבניית שכונות חדשות. חברת אלד פסגות, בעלותם של ירון פיטרו ואילן בן ישי, הובילה בשנים האחרונות שורה של פרויקטים התחדשות עירונית ברחבי ישראל. 

החברה תמשיך להתרחב ולהתבלט, בעודה מקפידה לשים את המצוינות נר לרגליה. רכישת אלד פסגות הינה בשורה חשובה למשקיעים ולקונים, שכבר מכירים את הסטנדרט הגבוה של ' גשם החזקות ', וכעת יוכלו להנות ממנו בפרויקטים של התחדשות עירונית במוקדים נוספים ובמרכז בארץ"

שמגר ואקנין, מבעלי גשם החזקות , מסר בעקבות העסקה: "החברה תמשיך להתרחב ולהתבלט, בעודה מקפידה לשים את המצוינות נר לרגליה. רכישת אלד פסגות הינה בשורה חשובה למשקיעים ולקונים, שכבר מכירים את הסטנדרט הגבוה של 'גשם החזקות', וכעת יוכלו להנות ממנו בפרויקטים של התחדשות עירונית במוקדים נוספים ובמרכז בארץ".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתתמ"א 38אלד פסגותגשם החזקותשמגר ואקניןיוסי מזרחיירון פיטארואילן בן ישי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...