עוד שחקנית נדל"ן מצטרפת: גשם החזקות רוכשת 20% מ"דרך לחיים קנאביס" לפי שווי של 75 מיליון שקל

מייסדי החברה, שחף אוחנה ואיריס וגילי ורמוט, ישלשלו לכיסם בעקבות ההסכם 7.5 מיליון שקל כל אחד • למרות הרכישה, המייסדים יישארו בעלי השליטה, עם החזקה של 40% מהמניות

שיתוף הכתבה
נציגי גשם החזקות ו"דרך לחיים קנאביס" במעמד החתימה (דוברות גשם החזקות)נציגי גשם החזקות ו"דרך לחיים קנאביס" במעמד החתימה (דוברות גשם החזקות)

גם חברת גשם החזקות נכנסת לתחום הקנאביס הלוהט – כמו גורמי נדל"ן רבים אחרים בשנים האחרונות: החברה הודיעה היום (ה') כי רכשה 20% מחברת "דרך לחיים קנאביס" הישראלית, המתמחה בפיתוח זני קנאביס שונים.

חברת הנדל"ן, אשר נמצאת בבעלות היזמים יוסי מזרחי ושמגר ואקנין, הודיעה על דריסת הרגל הראשונה בתחום לאחר שהשלימה אתמול את הרכישה, לפי שווי של 75 מיליון שקל. מייסדי חברת הקנאביס, שחף אוחנה ואיריס וגילי ורמוט, ישלשלו לכיסם 7.5 מיליון שקל כל אחד, אך יישארו בעלי השליטה בה, עם החזקה של 40% מהמניות. 

חברת דרך לחיים קנאביס ממוקמת בצפון השרון ומפתחת, בשיתוף קיבוץ גינוסר שעל שפת הכינרת, תרביות רקמה של קנאביס רפואי, שתפקידן לייצר צמחים אחידים וסטריליים כדי לספק לצרכן הקנאביס מוצרים איכותיים ככל האפשר. גילי ורמוט, אחד מבעליה, הוא שחקן הכדורגל שפרש אך לאחרונה ממשחק פעיל, והקים את החווה עם אשתו ועם שותפם, אוחנה. החווה שלהם היא התשיעית במספר שהוקמה בישראל.

חברת הנדל"ן גשם החזקות פועלת בתחום הנדל"ן למגורים והנדל"ן המניב. נכון להיום היא מחזיקה ביותר מ-120,000 אלף מ"ר למשרדים ולמסחר, וכ-7,000 יח"ד בפריסה ארצית. החברה הוקמה בשנת 2016, ולה שתי חברות בנות – גשם בפארק וגשם בעיר.

הבעלים יוסי מזרחי, מסר: "אנו שמחים על ההזדמנות לתרום לפיתוח תחום הקנאביס הרפואי בארץ, מתוך תחושת שליחות אמיתית וראיית טובת האזרחים בקצה. תחושת הציונות שמובילה אותנו בכל צעד, מחברת אותנו לתחומים רבים המשפיעים על פיתוח הארץ הזאת ואנו מודים על כך". 

הבעלים שמגר ואקנין מסר: "חברת 'דרך לחיים קנאביס'  הינה חברה חדשנית הפועלת לפי הסטנדרטים הגבוהים בעולם, בדומה ל' גשם החזקות '. מצאנו הרבה מן המשותף, ואנחנו מברכים על כך. נמשיך להיות מעורבים ולטעת שורשים עמוקים בחיי הקהילה".

נזכיר, כאמור, כי כמה חברות וגורמים מתחם הנדל"ן כבר הצטרפו לעולם הקנאביס המתפתח בישראל. כך, עידו חג'ג', מבעלי קבוצת חג'ג', הודיע בפברואר 2019 על השקעה שנייה בחברת Univo, המפתחת מוצרי קנאביס לשימוש רפואי. כמה ימים לפני כן הודיע ברק רוזן, מבעלי ישראל-קנדה, על הובלת השקעה של 24 מיליון שקל בחברת הקנאביס קנביט פארמסוטיקלס. במאי 2019 הודיעה חברת לוזון נדל"ן למשקיעיה כי בכוונתה להשקיע עד 10% מהונה בניירות ערך של חברות ציבורית – וזמן קצר לאחר מכן התברר שהשקיעה ארבעה מיליון שקל בחברת  הרודיום השקעות.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:גשם החזקותשמגר ואקניןיוסי מזרחיקנאביסדרך לחיים קנאביסגילי ורמוט
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...