זו חברת הקנאביס שבה השקיע עמוס לוזון; גם ברק רוזן הצטרף

לוזון נדל"ן השקיעה 4 מיליון שקל בחברת הרודיום השקעות • ברק רוזן, שכבר מושקע בקנאביס דרך חברת קנביט, השקיע אף הוא בהורדיום באופן פרטי

שיתוף הכתבה
חברת הקנאביס שבה השקיעוחברת הקנאביס שבה השקיעו

חברת לוזון נדל"ן, שהצהירה אך לפני שבוע כי היא מתכוונת להיכנס לעולם הקנאביס, כמו חברות ואישים רבים אחרים מעולם הנדל"ן ומחוצה לו, החליטה על הגוף שבו תשקיע: חברת הרודיום השקעות, אשר נמצאת בהליכי מיזוג מתקדמים עם חברת הקנאביס הרפואי פנאקסיה. 

הרודיום השלימה לאחרונה סבב גיוסי הון של 17.5 מיליון שקל. חברת לוזון נדל"ן השקיעה בחברה 4 מיליון שקל במסגרת סבב גיוסים זה, במחיר רכישה של 4.69 שקל למניה, המשקף הנחה של 15%. בדיווח החברה לרשות לניירות ערך נכתב כי דירקטוריון חברת הנדל"ן אישר את ההשקעה בהרודיום, ואת ההתקשרות בין החברות. אגב, גם ברק רוזן, מבעלי קנדה ישראל – שהוביל כמה השקעות בעולם הקנאביס לאחרונה – היה שותף לסבב הגיוס והשקיע השקעה פרטית בהרודיום.

ההערכות הן כי סבב הגיוס שביצעה הרודיום נועד, בין היתר, לאפשר לפנאקסיה ישראל להשלים את היערכותה לייצוא הקנאביס הרפואי שלה לשווקים באירופה. השלמת המהלך, כולל ההשקעה של חברת לוזון נדל"ן, צפויה להתרחש בסוף החודש.

בהודעה שיצאה בשבוע שעבר מטעם חברת לוזון נדל"ן נכתב כי החברה תקצה עד 10% מהונה העצמי להשקעות, כך שהיא אף יכולה להגדיל את השקעתה בהמשך. בהודעה מהיום הדגישה החברה כי המהלך לוי באישור הרשות לניירות ערך ובהשלמת עסקת המיזוג, וכי "עסקת המיזוג בין פנאקסיה ובעלי מניותיה לבין הרודיום טרם הושלמה, וכפופה להתקיימות התנאים המתלים הקבועים בה, ולכן אין כל וודאות שתושלם - לפיכך אין וודאות כי עסקת השקעתה של החברה בהרודיום תושלם כאמור".

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךברק רוזןקנאביסלוזון נדל"ןהרודיום השקעותפאנקסיה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...