לטובת הקמת פרויקט מגורים להשכרה: קבוצת עזריאלי רוכשת קרקע מבזק בת"א תמורת 180 מיליון שקל

על הקרקע נמצאת כיום אכסניית אברהם הוסטל, במפגש הרחובות מקווה ישראל, לבונטין והרכבת בדרום העיר • במקום זכויות בהיקף של כ-10,000 מ"ר, להקמת 110 יח"ד שיהיו חלק מקומפלקס מגורים להשכרה

שיתוף הכתבה
דנה עזריאלי, יו"ר קבוצת עזריאלי (זיו קורן)דנה עזריאלי, יו"ר קבוצת עזריאלי (זיו קורן)

קבוצת עזריאלי מעמיקה את פעילותה בתחום ענף המגורים להשכרה: החברה הודיעה הבוקר (א') כי חתמה מול חברת בזק על הסכם לרכישת קרקע בבעלותה בתל אביב, שעליה נמצא כיום בניין המשמש את אכסניית אברהם הוסטל, וכולל זכויות בהיקף של כ-10,000 מ"ר לבניית 110 יחידות דיור. התמורה עבור רכישת הקרקע: 180 מיליון שקל, לא כולל מס רכישה בסך של כ-10.8 מיליון שקל. להערכת החברה ה-NOI הממוצע השנתי החזוי הכולל מהנכס בתפוסה מלאה, יעמוד על
כשבעה מיליון שקל.

מהחברה נמסר כי הקרקע מצויה במפגש הרחובות מקווה ישראל, לבונטין והרכבת בדרום תל אביב, מרחק עשרות מטרים בודדים משדרות רוטשילד ובסמוך לתחנת הקו האדום של הרכבת הקלה הנבנית בימים אלו. הקרקע, בשטח של כ-2.4 דונמים, כוללת את מבנה האכסנייה, בן חמש קומות מעל קומת מרתף, בשטח בנוי כולל של כ-9,500 מ"ר. המבנה ברובו לאברהם הוסטל בחוזה עד לשנת 2035.

בכוונת החברה להקים על הקרקע פרויקט מגורים חדש בסטנדרטים המובילים של קבוצת עזריאלי , אשר יכלול כ-110 יח"ד להשכרה עם מעטפת שירותים מקיפה ואיכותית, אשר בנייתו תחל לאחר סיום תקופת השכירות לאברהם הוסטל"

"עסקת אברהם הוסטל מגיעה אחרי תהליך בחינה מעמיקה של התחום", נכתב בהודעת קבוצת עזריאלי . "בכוונת החברה להקים על הקרקע פרויקט מגורים חדש בסטנדרטים המובילים של קבוצת עזריאלי, אשר יכלול כ-110 יח"ד להשכרה עם מעטפת שירותים מקיפה ואיכותית, אשר בנייתו תחל לאחר סיום תקופת השכירות לאברהם הוסטל".

עוד נמסר מהחברה כי עסקה זו נעשית במסגרת מהלך אסטרטגי להעמיק את פעילות הקבוצה בענף המגורים להשכרה. " קבוצת עזריאלי מקדמת בימים אלה כמה פרויקטים אשר נבנים בעירוב שימושים וישלבו בין משרדים, מסחר ודיור להשכרה. הפרויקטים הבולטים כוללים את עזריאלי טאון ומגדל הספירלה, שניהם בתל אביב, אשר צפויים לבדם לכלול יותר מ-450 יח"ד high-end להשכרה.

לחברה כיום 67 יח"ד להשכרה במתחם קניון עזריאלי מודיעין, אשר מושכרות בהצלחה כבר יותר מעשור, והיא בונה, נוסף על כך, כ-80 יח"ד להשכרה המהוות חלק מפרויקט 21 (שיכלול בנוסף גם שטחי משרדים, מסחר ובית מלון בן 84 חדרים), בסמוך לקניון עזריאלי מודיעין". נזכיר כי בשבוע שעבר הודיעה עזריאלי על מכירת קניון עזריאלי קריית אתא, תמורת 90 מיליון שקל. הקניון יימכר למילאנו חברה לבנין ופיתוח.

דנה עזריאלי, יו"ר קבוצת עזריאלי : "אנו שמחים להודיע היום על עסקה אשר מהווה אבן דרך חשובה במסגרת מהלך אסטרטגי שאנו מובילים להעמקת פעילותנו לענף הדיור למגורים להשכרה. חלק ניכר מהפרויקטים החדשים שאנו יוזמים כוללים תוכניות לעירוב שימושים, ועסקה זו מהווה המשך טבעי להגדלת הפעילות בענף זה.

השוק המקומי בתחום הדיור להשכרה סובל ממיעוט של קומפלקסים שלמים המוחזקים ומנוהלים על ידי יזם יחיד, ואנו בטוחים כי לקבוצת עזריאלי היכולת לקחת פעילות זו לשלב הבא. תיק הנכסים תחת פיתוח כולל כיום כ-600 יח"ד, ובצירוף עסקה זו יהפוך אותנו לאחד השחקנים הגדולים בתחום"

לאור הניסיון הרב שצברנו בתכנון פרויקטים מורכבים, הכוללים מגוון שימושים ועל רקע שוק שהולך וצומח בערים מרכזיות בעולם, בין היתר על רקע העלייה במחירי הדיור לצד מחסור משמעותי בקרקעות באזורי הביקוש וצורך משמעותי של היצע של דיור להשכרה איכותי לטווח ארוך, אנו מאמינים כי ביכולתנו לפתח פעילות נוספת ומשמעותית אשר יהווה מנוע צמיחה עם פוטנציאל רב. השוק המקומי בתחום הדיור להשכרה סובל ממיעוט של קומפלקסים שלמים המוחזקים ומנוהלים על ידי יזם יחיד, ואנו בטוחים כי לקבוצת עזריאלי היכולת לקחת פעילות זו לשלב הבא. תיק הנכסים תחת פיתוח כולל כיום כ-600 יח"ד, ובצירוף עסקה זו יהפוך אותנו לאחד השחקנים הגדולים בתחום".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת עזריאליבזקדנה עזריאליאברהם הוסטלהשכרה ארוכת טווח
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...