בנק ירושלים שוכר כ-300 מ"ר במגדל הכשרת הישוב בבני ברק תמורת 12 מיליון שקל

החוזה נחתם בסוף השבוע האחרון, ולתקופה של 15 שנים • מנכ"ל הכשרת הישוב, עופר נמרודי: "הבעת אמון של הקהילה העסקית והפיננסית במתחם ה-BBC ובשורה משמעותית לעסקים הנמצאים במתחם"

שיתוף הכתבה
עופר נמרודי, מנכ"ל הכשרת הישוב (משמאל) וגיל טופז, מנכ"ל בנק ירושלים במעמד חתימת ההסכם (יובל חן)עופר נמרודי, מנכ"ל הכשרת הישוב (משמאל) וגיל טופז, מנכ"ל בנק ירושלים במעמד חתימת ההסכם (יובל חן)

בנק ירושלים שוכר 312 מ"ר במגדת הכשרת הישוב שבמתחם BBC בבני ברק - תמורת 12 מיליון שקלים ל-15 שנים. בסוף השבוע חתמו מנכ"ל הכשרת הישוב, עופר נמרודי, ומנכ"ל בנק ירושלים, גיל טופז, על חוזה שכירות ארוך טווח. בכך מצטרף בנק ירושלים לחברות שונות שכבר שוכרות שטחים במגדל, הראשון מתוך שלושה שאוכלס במתחם.

מתחם הכשרת הישוב ב-BBC כולל שלושה מגדלים, על פי התכנון. הראשון הוא מגדל הכשרת הישוב המתנשא לגובה של 40 קומות וכבר מאוכלס, כאמור; השני הוא מגדל C, בן 52 קומות, שתוכנן על ידי משרד בר לוי אדריכלים, וצפוי להיות הגבוה ביותר במתחם כולו; והשלישי - קומפלקס רפואי בן 20 קומות שמיועד לחברות בתחום הרפואה, למעבדות ולקליניקות, ובו יוקם גם מרכז גריאטרי מתקדם. לאורך קומת הקרקע של שלושת המבנים יהיו שטחי מסחר בהיקף של כ-4,000 מ"ר.

מגדל הכשרת היישוב. הדמיה: עדן בר אדריכליםמגדל הכשרת היישוב . הדמיה: עדן בר אדריכלים

נזכיר כי במאי האחרון הופקדה על ידי הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה תל אביב תוכנית המתאר למתחם BBC, המתפרסת על פני כ-394 דונם, בין ציר אם המושבות-דרך ששת הימים מצפון, רחובות המכבים והחשמונאים ממזרח, דרך בן גוריון ממערב והרחובות הירקון וז'בוטינסקי מדרום. היא כוללת בין היתר 280,000 מ"ר מבני ציבור, וכ-1.45 מ"ר שטחי תעסוקה. המתחם כולל שלל תוכניות להקמת מגדלי משרדים חדשים, ובהם ה-BBC Tower של חברת משולם לוינשטיין, שיקום במקום מרכז דן המפורסם, שעומד נטוש במשך שנים.

עופר נמרודי, מנכ"ל הכשרת הישוב, התייחס לעסקה ואמר: "הבחירה של בנק ייחודי ומוביל כמו בנק ירושלים לצאת ממרכז האוכלוסייה ולפתוח סניף חדש ומרכזי באזור תעסוקה, היא הבעת אמון של הקהילה העסקית והפיננסית במתחם ה-BBC ובשורה משמעותית לעסקים הנמצאים במתחם. 

חברות רבות, כמו הכשרת הישוב עצמה, בנק לאומי, בית ההשקעות מיטב דש , חברות הייטק דוגמת eToro ו-Viber, תקשורת, ביטוח ופיננסיים העתיקו את מקום מושבן בשנים האחרונות למתחם ה-BBC, בין היתר בשל המחירים האטרקטיביים שהוא מציע בשכירות ובקנייה מול רמת גן ותל אביב"

בשנים האחרונות הפך אזור התעסוקה של בני ברק לאחד ממתחמי העסקים האטרקטיביים והמתחדשים בגוש דן, לאחר שבעבר התאפיין כאזור של מוסכים ובתי מלאכה. גם כעת אנו יכולים לראות זאת, על פי הביקושים הגבוהים לשטחי משרדים במגדלי הכשרת הישוב.

חברות רבות, כמו הכשרת הישוב עצמה, בנק לאומי, בית ההשקעות מיטב דש , חברות הייטק דוגמת eToro ו-Viber, תקשורת, ביטוח ופיננסיים העתיקו את מקום מושבן בשנים האחרונות למתחם ה-BBC, בין היתר בשל המחירים האטרקטיביים שהוא מציע בשכירות ובקנייה מול רמת גן ותל אביב, ההנחות בארנונה שמעניקה עיריית בני ברק לחברות הלוקחות שטחים גדולים, וכמובן  הסמיכות לציר ולתחנת הרכבת הקלה העתידית, ובקרבת נתיבי איילון וכביש 4".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עופר נמרודיהכשרת הישובבנק ירושליםמתחם BBCקבוצת משולם לוינשטיןמגדל הכשרת הישובגיל טופזמשרד בר לוי אדריכלים ומתכנני עריםעדן בר אדריכליםהוועדה המחוזית לתכנון ובניה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...