BBC TOWER במקום הפיל הלבן של בני ברק

חברת משולם לוינשטין הודיעה כי קיבלה את הצו המיוחל, ותתחיל בהקמת המגדל בן 44 הקומות • החברה מעריכה כי היקף העבודות יגיע לכ-380 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
הפיל הלבן של בני ברק, מרכז דן (מרכז הנדל"ן)הפיל הלבן של בני ברק, מרכז דן (מרכז הנדל"ן)

הסתלקותו של הפיל הלבן של בני ברק, מרכז דן שבצומת הרחובות ז'בוטינסקי ובן גוריון', מנוף העיר, הולכת ומתממשת בשטח: חברת לוינשטיין הנדסה וקבלנות הודיעה לרשות לניירות ערך כי חברת הבת שלה, לוינשטין נתיב הנדסה ובנין, קיבלה אתמול (ב') צו התחלת עבודה במקום, לצורך הקמת BBC TOWER – המגדל החדש שייבנה על חורבות הבניין העזוב.

על פי התוכניות ימנה המגדל החדש 44 קומות, ויצטרף לקבוצת המגדלים הצפופה במתחם BBC בבני ברק. הוא ישתרע על פני 66 אלף מ"ר בנויים, ויכלול 22 אלף מ"ר שטחי מסחר. החברה מעריכה כי היקף העבודות יגיע לסך של 380 מיליון שקל.

בנייתו של מרכז דן נעצרה לפני כ-20 שנה בשל סכסוך בין השותפים בקרקע. בשנת 2007 הפרויקט נמכר לקבוצת אנשי עסקים, בהובלת איש העסקים החרדי יהודה עמר, אך בנייתו המשיכה להתעכב. בינואר השנה הפרויקט קיבל סוף-סוף היתר בנייה מעיריית בני ברק, ובתווך, ביולי האחרון, נכנסה חברת מגדל כמשקיעה בפרויקט – לאחר שרכשה מעמאר ומשותפו, שוקי שרון, 75% מהפרויקט, בסכום שמגיע על פי ההערכות לכ-150 מיליון שקל.

הצטרפותה של מגדל לפרויקט נתנה לו דחיפה נוספת, באופן טבעי. חברת וקסמן גוברין גבע נבחרה מאוחר יותר לנהל את הפרויקט, וכאמור – חברת הבת של משולם לוינשטין נבחרה להיות היזמית של BBC TOWER ותהיה אמונה על הקמתו. ההערכות הן שהבנייה תושלם בעוד 4 שנים לכל היותר – שנה לאחר שאמור להיחנך הקו האדום של הרכבת הקלה, שיעבור בסמוך לפרויקט.

צפו בווידאו המבשר על היתר הבנייה שקיבל הפרויקט בתחילת השנה:


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת משולם לוינשטיןBBC TOWERמרכז דןהפיל הלבן של בני ברקמגדלקבוצת משולם לוינשטין
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...