סמנכ"ל הפיתוח העסקי החדש של מליסרון: איתי בניאן, לשעבר סמנכ"ל נדל"ן ופרויקטים ב-MINDSPACE

בניאן יהיה אחראי, בין היתר, על איתור תחומי פעילות חדשים עבור מליסרון • החברה, שהודיעה על המינוי לאחרונה, ומוקדם יותר בישרה על מינויו של שי וינברג כמשנה למנכ"ל וכמנכ"ל פעילות ייזום הנדל"ן והמשרדים

שיתוף הכתבה
איתי בניאן, סמנכ"ל הפיתוח העסקי החדש של מליסרון (יח"צ)איתי בניאן, סמנכ"ל הפיתוח העסקי החדש של מליסרון (יח"צ)

סמנכ"ל פיתוח עסקי חדש לחברת מליסרון : החברה הודיעה בימים האחרונים על מינויו של איתי בניאן לתפקיד, שבמסגרתו הוא יהיה אחראי, בין היתר, על "מימוש אסטרטגיית הצמיחה של החברה ופיתוח עסקיה, ועל איתור תחומי פעילות חדשים בעלי סינרגיה לפעילות הנדל"ן של מליסרון".

בניאן, בן 41, שימש בתפקידו האחרון כסמנכ"ל נדל"ן ופרויקטים בחברת MINDSPACE, ולפני כן היה מנהל מימון ושוק הון בחברת צים, סמנכ"ל שוק הון בגזית גלוב ארה"ב ובנקאי השקעות בקבוצת הנדל"ן של סיטי בניו יורק. בניאן הוא בעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת ניו יורק, ובעל תואר ראשון במנהל עסקים וכלכלה מהאוניברסיטה העברית ירושלים.

עוד נציין כי לאחרונה הודיעה מליסרון על מינוי נוסף: שי וינברג, שכיהן עד לאחרונה כדירקטור בחברה וכהונתו בתפקיד זה הסתיימה, מונה על ידי מליסרון לתפקיד משנה למנכ"ל החברה ומנכ"ל פעילות ייזום הנדל"ן והמשרדים. "לווינברג ניסיון עשיר בניהול חברות ופרויקטים בתחום הנדל"ן, בין היתר, במסגרת כהונתו כמנכ"ל אלקטרה נדל"ן , אלייד נדל"ן ועופר השקעות".

מליסרון , בעלת קניוני עופר, הייתה במוקד מחאת המגזר העסקי נגד התנהלות הממשלה סביב משבר הקורונה, כאשר הכריזה כי תפתח חלק מהקניונים שבבעלותה, בהתאם למתווה "התו הירוק", זאת על אף שהממשלה לא התירה פתיחה שכזו. לפי שעה רק חלק מהקניונים של החברה ושל חברות אחרות נפתחו, וגם הם באופן חלקי.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מליסרוןמשבר הקורונהשי וינברגאיתי בניאןקניוני עופר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...