עסקה חשובה לקרן ריאליטי: זכתה במכרז בפארק התעסוקה החדש בחולון תמורת 74 מיליון שקל

מדובר בעשרה דונמים שעליהם ניתן לבנות פרויקט של 36,000 מ"ר תעסוקה ומסחר, בבינוי של 20 קומות • בכוונת קרן ריאליטי להשביח את הקרקע בהתאם לתוכנית המתאר החדשה המקודמת לעיר חולון

שיתוף הכתבה
דן מנחם, שותף בקרן ריאליטי (טל גבעוני)דן מנחם, שותף בקרן ריאליטי (טל גבעוני)

קרן ריאליטי הודיעה היום (א') כי זכתה במכרז לרכישת עשרה דונם בפארק התעסוקה החדש בחולון, תמורת סכום של 74 מיליון שקל. הקרקע, בשטח של עשרה דונמים, נמצאת ברחוב המרכבה שבכניסה לעיר, באזור התעשייה של חולון, בצמוד לכביש 4, למחלף חולון ולאזורי בילוי ידועים בעיר. בעתיד אף תוקם במקום, על פי התכנון, תחנה של הרכבת הקלה של גוש דן, במסגרת הקו הירוק. 

מהחברה נמסר כי על פי התוכנית המאושרת החלה על המתחם, ניתן להקים במגרש כ-36,000 מ"ר בנויים בייעוד תעסוקה ומסחר לבנייה על-קרקעית, בגובה של 20 קומות. "בכוונת קרן ריאליטי להשביח את הקרקע, הן באמצעות מימוש הזכויות הקיימות והן באמצעות תוספת זכויות עתידיות הכוללות עירוב שימושים , בהתאם לתןכנית המתאר החדשה המקודמת לעיר חולון", כך מסרה החברה. 

ריאליטי היא קבוצת קרנות השקעה בנדל"ן, שהוקמה בשנת 2008. בראשה עומדים מיכאל ורדי, אסף ורדי ואוהד רוזן. הקבוצה מנהלת נכסים בהיקף של כ- 5.5 מיליארד שקל. לאחרונה היא ביצעה עסקאות שונות נוספות ברחבי הארץ, כגון רכישת מגדל הארמון בחיפה, בית ארלוזורוב בחולון ומתחם זוגלובק בקריית אריה שבפתח תקווה. לקרן ריאליטי פעילויות נוספות בארץ ובגרמניה, בעיקר סביב איתור ורכישה של נכסים ייחודים.

דן מנחם, שותף בקרן ריאליטי, מסר בעקבות הזכייה במכרז: "אנו רואים בעיר חולון, המשגשגת וצומחת בשנים האחרונות, כבעלת פוטנציאל פיתוח והשבחה רב. הנכס הינו חלק מאזור התעשייה המתפתח בעיר, שבו כבר פועלות חברות מובילות במשק כגון בזק, עזריאלי, אלייד ואחרות". 

נזכיר כי במאי 2019 הודיעה חברת אלדר שתקים בפארק העסקים החדש בחולון את מגדל אלדר, בהשקעה של כ-400 מיליון שקל. התוכנית לפארק העסקים בחולון חולשת על כ-690 דונם, ובמסגרתה ניתן לבנות עד מיליון מ"ר של שטחי תעשייה ותעסוקה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אלדרעיריית חולוןקרן ריאליטיהרכבת הקלהדן מנחםמיכאל ורדיאסף ורדיאוהד רוזןפארק התעסוקה החדש בחולוןמגדל אלדר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...