דניה סיבוס סיכמה על ביצוע עבודות בשני פרויקטים בשרון – תמורת כ-410 מיליון שקל

פרויקט אחד הוא פרויקט "הרצוג" בנתניה, שבו ייבנו בין היתר 206 יח"ד בשני בניינים • פרויקט נוסף הוא פרויקט "רננות" בהרצליה, שבו ייבנו בין היתר 253 יח"ד

שיתוף הכתבה
מנכ"ל דניה סיבוס, רונן גינזבורג (יח"צ)מנכ"ל דניה סיבוס, רונן גינזבורג (יח"צ)

דניה סיבוס חתמה על שני הסכמים לביצוע פרויקטים נדל"ניים בשרון: מדובר בפרויקטים שבהם ייבנו, בין היתר, 459 יחידות דיור, בערים נתניה והרצליה. הסכום הכולל שתקבל החברה עבור שני הפרויקטים הוא כ-410 מיליון שקל. בשניהם תשמש דניה כקבלן המבצע עבור החברות היזמיות.

כך, בנתניה התקשרה חברת דניה סיבוס בהסכם עם חברת רותם שני יזמות והשקעות, לפיו היא תבצע עבור רותם שני את פרויקט "הרצוג" בנתניה, הכולל בין היתר את הקמתם של שני בניינים הכוללים 206 יח"ד בסך הכול, אשר ייבנו מעל חניון תת-קרקעי משותף. חברת רותם שני עדכנה בהמשך להסכם זה כי מדובר בהסכם קבלן (Turn Key) שלפיו תבצע דניה עבודות הריסה של הבניינים הקיימים במתחם, ותקים במקומם את שני המגדלים, בני 23 ו-27 קומות. על פרויקט זה תקבל כ-178 מיליון שקל, סכום שישולם בהתאם לקצב התקדמות העבודות. העבודות צפויות להמשך כ-5.3 שנים.

במקביל לסיכום זה הודיעה דניה כי התקשרה עם חברת רננות יזום והשקעות בעסקה לפיה תבצע עבור רננות את שלב ב' של פרויקט "רננות" בגליל ים שבהרצליה, הכולל בין היתר את הקמתם של שישה בניינים עם 253 יח"ד, אשר ייבנו מעל חניון תת-קרקעי משותף בן שתי קומות. התמורה בגין העבודות בפרויקט תהיה כ-232 מיליון שקל, אשר תשולם גם היא בהתאם לקצב התקדמות העבודות. החברה מעריכה כי הן צפויות להמשך כשלוש שנים.

נזכיר כי בסוף החודש שעבר חתמה דניה סיבוס מול אפריקה ישראל מגורים על "הסדר תיחום פעילות", זאת במסגרת הנפקתה הצפויה בבורסה והפיכתה לחברה אחות של אפריקה מגורים. במסגרת הסדר זה סוכם כי דניה תוכל, בתנאים מסוימים, להיכנס לראשונה לתחום ייזום הנדל"ן למגורים. בין היתר היא התחייבה לעסוק בפעילות יזמית בפרויקטים לשימושים מעורבים, רק עם שווי מרכיב הנדל"ן למגורים מכלל הפרויקט אינו עולה על 30% משווי הפרויקט בכללותו.

עוד נציין בהקשר זה כי במקביל לפרסום הסדר התיחום פרסמה דניה, בעזרת חברת האם שלה, אפריקה ישראל השקעות, טיוטה ראשונה לציבור של תשקיף הנפקת מניות והצעת מכר של חלק ממניות דניה המוחזקות על ידי חברת האם.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךדניה סיבוסרונן גינזבורגאפריקה ישראלאפריקה ישראלרננות יזום והשקעותרותם שני יזמות והשקעות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...