מנרב מאשרת את המגעים עם אחים וייל: "מתנהל מו"מ לפי שווי של כ-780-750 מיליון שקל"

על פי הודעת החברה לרשות לניירות ערך מדובר בשיחות לגיבוש הסכם מיזוג משולש הופכי שבסיומו יימחקו מניותיה מהמסחר בבורסה • בינתיים הופסק המסחר במניות החברה

שיתוף הכתבה
אברהם קוזניצקי, יו"ר קבוצת מנרב (יח"צ)אברהם קוזניצקי, יו"ר קבוצת מנרב (יח"צ)

קבוצת מנרב מאשרת את המגעים לרכישתה בידי אחים וייל – בהמשך לפרסומים באתר כלכליסט: החברה הודיעה היום (ג') בשעות הצהריים כי "בהמשך לפרסום בתקשורת הבוקר, מודיעה החברה כי היא מנהלת משא ומתן להתקשרות בהסכם מיזוג משולש הופכי על פי הפרק הראשון לחלק השמיני של חוק החברות.

לפי ההסכם מלוא מניות החברה יירכשו באמצעות חברה בת ייעודית שתוקם לצורך ביצוע העסקה, ואשר תוחזק בשרשור על ידי כמה משקיעים (שאינם קשורים לחברה או לבעלי השליטה בה), כך שעם השלמת המיזוג, מניותיה של החברה ימחקו מהמסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב והחברה תהפוך לחברה פרטית שהינה חברת אגרות חוב ותאגיד מדווח". 

מלוא מניות החברה יירכשו באמצעות חברה בת ייעודית שתוקם לצורך ביצוע העסקה, ואשר תוחזק בשרשור על ידי כמה משקיעים, כך שעם השלמת המיזוג, מניותיה של החברה ימחקו מהמסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב והחברה תהפוך לחברה פרטית"

על פי הדיווח שנשלח לרשות לניירות ערך על ידי קבוצת מנרב, המו"מ מתנהל לפי שווי חברה אינדיקטיבי של בין כ-750 מיליון שקל לכ-780 מיליון שקל – וחלק מהסכום עשוי להיות מורכב מתמורה מותנית. "יובהר כי מתווה ותנאי העסקה, לרבות גובה התמורה ואופן ועיתוי תשלומה, טרם סוכמו בין הצדדים", נכתב בהודעת החברה. "עוד יובהר כי בשלב זה אין כל ודאות כי המשא ומתן יבשיל לכדי הסכם מחייב ו/או ביחס לתנאיו המדויקים". נציין כי במקביל לכך הודיעה החברה על הפסקת המסחר במניות החברה.

קבוצת מנרב נמצאת בבעלותו של אברהם קוזניצקי, ונסחרת בבורסה בתל אביב מאז שנת 1983. חברת הבת שלה, מנרב פרויקטים, נמכרה לפני כחצי שנה לחברות ישראל-קנדה וא.ר ראם פרויקטים, גם כן בהסכם מיזוג משולש הופכי, תמורת 574 מיליון שקל, וכיום נקראת חברת ICR. אחים וייל, מי שאמורים לרכוש את קבוצת מנרב במסגרת ההסכם, מחזיקים במניות במפעל "המלט" המפורסם לייצור מלט, במניות פנגו – אפליקציית החניה, ובמניות חברת השירותים מילגם. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךאברהם קוזניצקימנרבICRמיזוג משולש הופכיאחים וייל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...