סופרין-וייס ומנורה יקימו את פרויקט ONYX - ב-350 מ' שקל

פרויקט המשרדים והמסחר יוקם ברובע התעסוקה my ono שבצומת סביון, על קרקע בשטח 17.4 של דונם • שתי השותפות יחזיקו כל אחד ב-50% מהזכויות בפרויקט

שיתוף הכתבה
צחי סופרין, בעלי קבוצת סופרין, על רקע הדמיית פרויקט ONYX (אסף פינצ'וק; 3Dvision)צחי סופרין, בעלי קבוצת סופרין, על רקע הדמיית פרויקט ONYX (אסף פינצ'וק; 3Dvision)

קבוצת סופרין -וייס וחברת הביטוח מנורה הודיעו כי הגיעו לסיכום על הקמת פרויקט משרדים ומסחר משותף, פרויקט ONYX, ברובע התעסוקה my ono שבצומת סביון. מדובר בפרויקט בן 38,000 מ"ר בנויים, שעלות הקמתו מוערכת בכ-350 מיליון שקל. עלות הקרקע, כולל הוצאות הפיתוח, היא כ-100 מיליון שקל.

מדובר בהסכם לעסקה משותפת, בחלקים שווים, אשר נוגע למגרש בן 17.4 דונם בצומת סביון. ONYX צפוי לכלול קומת מסחר, ומעליה שני בניינים בני 12 קומות, וכן שני חניונים תת-קרקעיים. את הפרויקט מתכנן משרד בר לוי דיין אדריכלים. מקבוצת סופרין -וייס נמסר כי למגרש תב"ע מאושרת להקמת מתחם של מסחר ותעסוקה. החלק של קבוצת סופרין וקבוצת וייס יעמוד על 50%, וחלקה של קבוצת מנורה מבטחים יעמוד על 50%. הפרויקט יוקם למטרת השכרה.

ההשפעה של הקורונה על ענף הנדל"ן המניב ניכרת בהאצת תהליכי הצמיחה והפריחה של אזורי תעסוקה חדשים ומתחדשים במעגל השני של תל אביב. להערכתי, אזור התעסוקה החדש בקריית אונו צפוי להניב ביקושים גבוהים במיוחד לשטחי משרדים"

תהליכי קידום הפרויקט החלו על ידי רשת הקמעונאות "אושר עד" שבבעלות אברהם משה מרגלית, אריה בוים ויהודה לניאדו, אשר רכשה את המגרש לפני שנתיים במכרז של רשות מקרקעי ישראל , ומתכננת להקים עליו מרכול בשטח של כ-8,000 מ"ר. החברות סופרין ו-וייס קיבלו אופציה לרכוש את זכויות הבנייה להקמת פרויקט המשרדים במקום, ובהמשך לכך חברו אל מנורה. את הקבוצות סופרין ו-וייס ייצגו בעסקה עורכי הדין שי עדולם, אופיר קינן ובן הלל, את קבוצת מנורה מבטחים ייצגו עורכי הדין ורד גיטרמן וענבל פרצ'יק ממשרד גולדפרב זליגמן.

המגרש נמצא, כאמור, ברובע התעסוקה החדש של קריית אונו, my ono, המשתרע על שטח של כ-150 דונם, בסמוך לערים גבעת שמואל, פתח תקווה, אור יהודה, סביון, יהוד וכמובן קריית אונו, שבשטחה המוניציפלי הוא נמצא. רובע התעסוקה נמצא גם בסמוך לבית החולים שיבא, לאוניברסיטת בר-אילן ולבסיס תל השומר שברמת גן. 

עבודות הפיתוח של הרובע כבר החלו, ובימים אלה עובדת העירייה על סלילת הכבישים ועל הקמת התשתיות. נזכיר כי במאי האחרון הודיעו החברות תדהר והראל כי יקימו את הקמפוס החדש של הקריה האקדמית אונו בשטח שנמצא בצמוד לרובע המוקם.

צחי סופרין , בעלי קבוצת סופרין: "הקבוצה שמה לעצמה למטרה להגדיל את נפח הפעילות ולחזק את תחום הנכסים המניבים, תוך ביצוע שיתופי פעולה בפרויקטים גדולים עם הגופים והחברות הבולטות במשק. הקבוצה בוחנת שיתוף פעולה עם משקיעים מטעמה להרחבת הפעילות בעיקר בעסקאות מיוחדות מסוג זה. 

אנו נמצאים כפסע מסיום ההתמודדות הגלובלית והאנושית עם מגפת הקורונה, זאת בעקבות מבצע החיסון הגדול המתבצע בימים אלה. אמנם עוד נרגיש את השפעת הקורונה על שוק העבודה וענף המשרדים בחודשים הקרובים, אך נראה שאנו במסלול בטוח ליציאה מהמשבר וחזרה מדודה לשגרה. מצד שני ההשפעה של הקורונה על ענף הנדל"ן המניב ניכרת בהאצת תהליכי הצמיחה והפריחה של אזורי תעסוקה חדשים ומתחדשים במעגל השני של תל אביב ובפרברי גוש דן. להערכתי, אזור התעסוקה החדש בקריית אונו צפוי להניב ביקושים גבוהים במיוחד לשטחי משרדים".

השקעה זו מצטרפת להשקעות נוספות ושיתופי פעולה בתחום הנדל"ן המניב שאותן מבצעת קבוצת מנורה מבטחים. זיהינו את האזור בקריית אונו כאזור בעל פוטנציאל השבחה עם ביקוש גבוה, ואנו מאמינים כי השקעה זו תניב תשואה נאותה לאורך זמן"

עוזי לוי, מנכ"ל מנורה מבטחים נדל"ן: "אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם קבוצת סופרין -וייס, בעלת ידע וניסיון רב בתחום. השקעה זו מצטרפת להשקעות נוספות ושיתופי פעולה בתחום הנדל"ן המניב שאותן מבצעת קבוצת מנורה מבטחים, וזאת לשם גיוון תיק ההשקעות של מבוטחי ועמיתי הקבוצה לשם השגת תשואות עודפות ברמת סיכון נמוכה. זיהינו את האזור בקריית אונו כאזור בעל פוטנציאל השבחה עם ביקוש גבוה, ואנו מאמינים כי השקעה זו תניב תשואה נאותה לאורך זמן".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלעוזי לויקבוצת סופריןקבוצת וייסצחי סופריןמשרד בר לוי אדריכלים ומתכנני עריםמנורה מבטחיםרובע my onoפרויקט ONYXרשת אושר עדמשה מרגליתאריה בויםיהודה לניאדוגולדפרב זליגמן ושות'
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...