בית חדש לעו"ד טלי סלטון ישועה

סלטון ישועה עוזבת את המשרד שבו עבדה מאז החלה את דרכה המקצועית, לפני יותר מ-25 שנה • הודעת משרדה החדש בכתבה.

שיתוף הכתבה
עו"ד טלי סלטון ישועה (מרכז הנדל"ן)עו"ד טלי סלטון ישועה (מרכז הנדל"ן)

תזוזות בין משרדים בתחום התכנון והבנייה: משרד עמית, פולק, מטלון ושות' הודיע לאחרונה כי הוא מצרף לשורותיו את אחת מעורכות הדין המוערכות בתחום, עו"ד טלי סלטון ישועה. עו"ד סלטון ישועה עוזבת בכך את המשרד שהיה לה בית מאז שנת 1993, משרד וקסלר ברגמן ושות', שם שימשה בשנים האחרונות בתפקיד מנהלת מחלקת תכנון ובנייה.

בהודעת משרד עמית, פולק, מטלון ושות' נכתב כי סלטון ישועה "עשתה את כל דרכה המקצועית בבית מצוין, משרד וקסלר ברגמן ושות'. היא עמדה שנים רבות וארוכות בראש מחלקת התכנון והבנייה של משרד זה, ומביאה עימה ניסיון, ידע ומוניטין (הן מקצועי והן אישי) שיש רק למעטים". 

עוד מציינים במשרד כי תחום התכנון והבנייה החל להתגבש בו לפני כשלוש שנים. מובילה אותו כיום עו"ד גלית שיצר. כעת מצטרפת עו"ד סלטון ישועה, ואיתה מגיעים גם חברי צוותה - עו"ד יונתן ליבצ'יק, עו"ד אלונה קורמן, עו"ד ירדן סעדיה והמתמחה אלדד נחמיאס. 

עו"ד סלטון ישועה הצטרפה למשרד וקסלר ברגמן ושות', כאמור, בתחילת שנות ה-90, ובשנת 2001 הפכה לשותפה במשרד. באתר המשרד נכתב כי היא "מעורכות הדין הבכירות והמוערכות בארץ בתחומי הנדל"ן ובתכנון ובנייה, ולה ניסיון של כ-25 שנים, שבמהלכן צברה ידע רב ומוניטין. 

לעו"ד סלטון ישועה מומחיות משפטית ייחודית בכלל היבטי פיתוח המקרקעין, התכנון והבנייה, המזמנת אותה לעשייה דינמית ופורייה. בגדר כך היא עוסקת תדיר בליווי משפטי לעריכת תוכניות מתאר בהיקפים גדולים במיוחד, בכל רחבי הארץ. היא מייצגת בעריכת התנגדויות לתוכניות בכלל דרגי התכנון, ובעררי תכנון ובנייה, היטל השבחה ופיצויים בוועדות הערר המחוזיות ובמועצה הארצית, וידועה כמקור לידע משפטי מעמיק ונרחב, לרבות בחידושי החקיקה והפסיקה, תוך הענקת ייעוץ עדכני וחדשני".

צפו בווידאו בהשתתפותה, מתוך פרויקט "המובילים בתכנון ובנייה" של מרכז הנדל"ן , שצולם לפני כמה חודשים:

משרד עמית, פולק, מטלון ושות' הוקם בשנת 1956, ועוסק כמובן – לצד תחומים רבים אחרים - בנדל"ן ובתכנון בנייה. המשרד מכסה את כל תחומי הנדל"ן, ובהם יזמות, קבוצות רכישה, פיתוח, התחדשות עירונית , נדל"ן מניב, פרויקטים גדולים, מימון נדל"ן ועוד.

ממשרד וקסלר ברגמן ושות' נמסר בתגובה: "עו"ד סלטון ישועה החלה את דרכה המקצועית במשרד כמתמחה, ורכשה בו את ניסיונה ואת מומחיותה בתחום התכנון והבנייה, עד לדרגה הבכירה ביותר של מנהלת מחלקה ושותפה בכירה.

בחלוף תקופה ארוכה זו הודיעה על רצונה בשינוי אישי, ואנו כמובן מאחלים לה בהצלחה. במשרד בחרו להישאר ולהוביל את מחלקת התכנון והבנייה שתי עורכות דין ותיקות ומנוסות, יוספה כהנא וינקלר ולוטם אזולאי, שליוו את עו"ד סלטון ישועה משך שנים רבות ותמשכנה את פעילות מחלקת התכנון והבנייה, בליוויו המקצועי של עו"ד אבי בן יעקב, ראש תחום הנדל"ן במשרד".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עו"ד טלי סלטון ישועהמשרד וקסלר ברגמן ושות'תכנוןפרויקט "המובילים בתכנון ובנייה"משרד עמית, פולק, מטלון ושות'
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...