מינויים חדשים במשרד הבינוי והשיכון

ד"ר סתונית שמואלי תהיה הסמנכ"לית לחדשנות ומו"פ לעולם הבנייה, נדב לחמן לזר למנהל מחוז מרכז, ושלמה פייבלוביץ למנהל מחוז חיפה .

שיתוף הכתבה
ד"ר סתונית שמואלי (ששון תירם)ד"ר סתונית שמואלי (ששון תירם)

סבב מינויים בהנהלת משרד הבינוי והשיכון : ד"ר סתונית שמואלי מונתה לסמנכ"לית בכירה לחדשנות ומו"פ במשרד הבינוי והשיכון – האישה הראשונה שמשמשת בתפקיד זה. במסגרת פעילותה בתפקידה החדש, יוזמת ד"ר שמואלי את הקמת ה-Buildnnovation, יחידת החדשנות והמו"פ של משרד הבינוי והשיכון .
 
ד"ר שמואלי כיהנה בעשור האחרון  בתפקיד מנהלת מחוז המרכז, "אשר מהווה מערכת ביצועית ומחוזית קריטית של המשרד", נכתב בהודעת המינוי. "בשנים האחרונות נחתמו בו ארבעה הסכמי גג עם רשויות מקומיות לבניית אלפי יח"ד במרכז הארץ".

מינוי נוסף הוא של נדב לחמן לזר, מנהל אגף בכיר נכסים וחברות, שימונה למנהל מחוז מרכז במקום ד"ר שמואלי. לחמן לזר שימש כסגן מנהל המחוז בטרם מונה למנהל אגף בכיר חברות ונכסים וקידומו כעת מהווה חיזוק משמעותי לפעילות המחוז.

מנהל מחוז חדש נוסף הוא שלמה פייבלוביץ, אשר שימש עד כה כמנהל מחוז גליל, וימונה למנהל מחוז חיפה - במקומה של נירית מיכאלי שיוצאת לגמלאות. ממשרד הבינוי והשיכון נמסר כי תפקיד מנהל מחוז גליל יהא במשרת מילוי מקום, עד לתום הליך מכרזי.

שני מינויים נוספים הם של נתנאל לפידות, ראש אגף אסטרטגיה ומדיניות, שישמש כראש אגף נכסים וחברות נוסף על תפקידו הנוכחי; ושל אהרון ישראל, שימלא את מקומו של גדי מארק, ראש אגף הנדסה ופיתוח, שהודיע על סיום תפקידו באוגוסט האחרון, לאחר שמונה שנים בתפקיד. מארק מונה לתפקיד סמנכ"ל ומנַהל מִנהל הפיתוח במשרד החינוך.

יאיר פינסיאיר פינס

 
מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון , יאיר פינס: "במשרד הבינוי והשיכון שדרה ניהולית חזקה המובילה בהצלחה תהליכים רבים. אני מאמין כי מהלכים כאלה של סבב תפקידים, דווקא בדרגים הגבוהים, מביאים להתחדשות ולאפקטיביות גדולה יותר בעבודה, ואין לי ספק כי השינויים יטיבו עם עבודת המשרד כולו".
 
כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:משרד הבינוי והשיכוןנתנאל לפידותנדב לחמן-לזריאיר פינסגדי מארקד"ר סתונית שמואלישלמה פייבלוביץאהרון ישראלנירית מיכאלי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...