ישרס מוכרת קרקע ברחוב החולה ברמת גן

על הקרקע, בשטח 1.2 דונם, ניתן לבנות 82 יח"ד ו-11,400 מ"ר עיליים • החברה דיווחה לפני כחודש על נתונים שליליים במדדים פיננסיים וכספיים רבים ברבעון השני

שיתוף הכתבה

חברת ישרס מוכרת קרקע ברמת גן – על רקע הדו"ח המסכם לרבעון השני של 2020, שהציג נתונים כספיים שליליים: החברה הודיעה אתמול (א') כי חברה בת בבעלותה המלאה התקשרה בהסכם למכירת מלוא זכויותיה במקרקעין המיועדים לבנייה למגורים ברחוב החולה, רמת גן, תמורת כ-58 מיליון שקל.

"השלמת העסקה ומסירת החזקה במקרקעין, הכפופה להתקיימות מספר תנאים שנקבעו בהסכם המכר, צפויה להתרחש עד לסוף חודש אפריל 2021", נכתב בהודעת החברה, שציינה עוד כי "מכירת המקרקעין צפויה להניב לחברה רווח לפני מס בסך של כ-12 מיליון שקל. התמורה בגין המקרקעין תהווה חלק מתזרים המזומנים של החברה".

הקרקע נמצאת, כאמור, ברחוב החולה ברמת גן, בדרום-מזרח העיר, לא רחוק ממחלף אלוף שדה. מדובר בשטח של 1.2 דונם, שלו כבר יש תוכנית תקפה אשר מאפשרת הקמה של 82 יחידות דיור על הקרקע, ובנייה של 11,400 מ"ר שטחים עיליים בסך הכול.

כאמור, הודעה זו באה על רקע הדוח התקופתי לרבעון השני של שנת 2020, שבו הציגה החברה נתונים פיננסיים שליליים, על רקע משבר הקורונה כמובן. הכנסות החברה ברבעון השני הסתכמו, על פי הדו"ח, ב-95 מיליון שקל – 16% פחות מהרבעון המקביל אשתקד; ה-FFO של החברה הסתכם בכמעט 47 מיליון שקל, ירידה של 5% בהשוואה לרבעון המקביל ב-2019; ה-NOI הסתכם בכ-82 מיליון שקל, סכום שמבטא גם הוא ירידה לעומת הרבעון השני של 2019 – ירידה של 3.5%.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:ישרסשלמה אייזנברגרמת גן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...