איציק תשובה וחברת SCG מבוסטון בהקמה משותפת

מדובר במרכז עסקים ומסחר שיוקם בסמוך למתחם הסינמה סיטי בעיר, על קרקע בשטח של 26,000 מ"ר • האכלוס מתוכנן לעוד כשלוש שנים.

שיתוף הכתבה
הדמיית ה-Boston Business Center בראשון לציון (3Dvision)הדמיית ה-Boston Business Center בראשון לציון (3Dvision)

עוד מרכז גדול עומד לקום בראשון לציון: חברת בר-אב ומשקיעים מבוסטון חברו לאחרונה לקבוצת איציק תשובה לטובת הקמת מרכז עסקים ומסחר בעיר, בהשקעה של רבע מיליארד שקל. המרכז, Boston Business Center, יתוכנן על ידי האדריכל אילן פיבקו. את הקרקע, בשטח של 26,000 מ"ר, רכשו החברות מיגאל ומשה גינדי, בכ-60 מיליון שקל. אכלוס המרכז מתוכנן לעוד כשלוש שנים.
 
המרכז יוקם בסמוך לקניון הזהב ולמתחם הסינמה סיטי בראשון לציון, ויכלול קומת קרקע מסחרית בשטח של כ-4,000 מ"ר, ומעליה שבע קומות משרדים בשטח של כ-13,000 מ"ר. נוסף על כך, יוקמו סביבו חניונים לטובת באי המקום, בשטח כולל של כ-9,000 מ"ר. כל השטחים במרכז העסקים והמסחר יוצעו למכירה. משרד עורכי הדין המלווה את הפרויקט הוא משרד עו"ד דורון, טיקוצקי, קנטור, גוטמן, נס עמית גרוס ושות'.

מדובר בשיתוף פעולה נדל"ני שמגיע עד לבוסטון, ארה"ב: חברת בר-אב הוקמה לפני 13 שנים כחברת SCG – שלוחה ישראלית שהקים אלי גרטל, מראשי החברה, לחברת הענק מבוסטון. החברה נמצאת בבעלות משפחת גרטל, וקבוצת משקיעים מבוסטון.

אנו מאמינים כי עם תום המשבר ייווצר גל של ביקושים למבני מסחר ומשרדים מודרניים, ולכן דווקא עכשיו זה הזמן של בעלי עסקים ומשקיעים לרכוש שטחים לשימוש עצמי או לצורכי השקעה, מתוך ראייה לטווח ארוך"

"ראשון לציון היא היום העיר הרביעית בגודלה בישראל" אומר איציק תשובה, הבעלים והמנכ"ל של קבוצת איציק תשובה. "ישנה תנופת בנייה ופיתוח בחלק המערבי והמזרחי של העיר, לאחר פינויו של בסיס צריפין. לפי תוכניות המתאר של העיר נראה כי מתוכננות להתווסף עשרות אלפי יחידות דיור בשנים הבאות, כך שאוכלוסיית העיר צפויה לגדול באופן משמעותי. 

לצד הבנייה למגורים עיריית ראשון לציון פועלת להפיכתה של העיר לעיר עסקים, באמצעות מעבר של חברות גדולות למרכזי העסקים במערב העיר. המרכז שלנו ישתלב במגמה, תוך שהוא מספק מגוון שטחי מסחר ותעסוקה במיקום אידאלי בסמוך לנתיבי איילון ולתחנת הרכבת הקלה".
 
לדברי אלי גרטל, הבעלים של חברת בר-אב: "יש החוששים כי משבר הקורונה ייצוֹר האטה זמנית בשוק המשרדים והמסחר, אולם לאור התחזיות לגידול באוכלוסייה אנו מאמינים כי עם תום המשבר ייווצר גל של ביקושים למבני מסחר ומשרדים מודרניים, ולכן דווקא עכשיו זה הזמן של בעלי עסקים ומשקיעים לרכוש שטחים לשימוש עצמי או לצורכי השקעה, מתוך ראייה לטווח ארוך".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עיריית ראשון לציוןיצחק תשובהBoston Business Centerחברת בר-אבקבוצת איציק תשובהדורון, טיקוצקי, קנטור, גוטמן, נס, גרוס ושות' עורכי דין
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...