נכסים ובנין נכנסת לתחום ההתחדשות העירונית בפ"ת: תקים 540 יח"ד חדשות ברמת ורבר

החברה חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת אתגר נדל"ן בהקמת הפרויקט, שהוא חלק ממהלך התחדשות עירונית של 3,600 יח"ד • היקף ההכנסות הצפוי בפרויקט: 800 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
מנכ"ל חברת נכסים ובנין, אדוארדו אלשטיין. "מהלך אסטרטגי להרחבת הפעילות בתחום הדיור למגורים בישראל" (כפיר זיו)מנכ"ל חברת נכסים ובנין, אדוארדו אלשטיין. "מהלך אסטרטגי להרחבת הפעילות בתחום הדיור למגורים בישראל" (כפיר זיו)

חברת נכסים ובנין נכנסת למתחם ההתחדשות העירונית הגדול ברמת ורבר בפתח תקווה: החברה הודיעה כי חתמה לאחרונה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת אתגר נדל"ן בפרויקט התחדשות עירונית להקמת 540 יח"ד בשכונה שבמרכז העיר – כחלק ממהלך ההתחדשות העירונית המקיף המתוכנן בשכונה, שיכלול 3,600 יחידות דיור חדשות.

את הפרויקט תבצע החברה הבת של נכסים ובנין, נוה גד. הפרויקט גובל ברחובות ז'בוטינסקי, יצחק שדה וכצנלסון, ולאחרונה הופקדה התב"ע עבורו. מהחברה נמסר כי התוכנית, שמתפרסת על פני כ-11 דונם, כוללת פינוי של שישה מבני מגורים בני 150 יח"ד אשר הוקמו בשנות ה-50. במקומם יוקמו 540 יח"ד בארבעה מגדלים בני 26 קומות, ושני בניינים בני תשע קומות, בבנייה מרקמית. עוד כוללת התוכנית שטחי תעסוקה ומסחר מלווה רחוב. היקף ההכנסות הצפוי בפרויקט הוא כ-800 מיליון שקל.

בחודשים האחרונים הרחיבה נכסים ובנין את פעילותה בתחום המגורים בהיקף של כ-1,000 יחידות דיור חדשות. לחברה יתרות נזילות משמעותיות והנהלה מצוינת, המציבות אותה בעמדת זינוק אופטימלית"

כאמור, שכונת רמת ורבר שבמרכז העיר עומדת בפני מהלך התחדשות עירונית מקיף. במאי האחרון פרסמנו כאן כי הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה במחוז מרכז אישרה להפקדה את התוכנית, אשר כוללת 16 מתחמים נפרדים – אחד מהם הוא המתחם של נכסים ובנין וחברת אתגר נדל"ן – אשר יציעו יחד 3,600 יחידות דיור חדשות, במה שמוגדר כתוכנית ההתחדשות העירונית הגדולה אי פעם שתבוצע בפתח תקווה. מדובר בשטח של 560 דונם, שבו מתוכננים לעבור גם קווי הרכבת הקלה והמטרו של גוש דן.

אדוארדו אלשטיין, מנכ"ל נכסים ובנין: "הפרויקט הוא חלק ממהלך אסטרטגי של החברה להרחבת הפעילות בתחום הדיור למגורים בישראל. בחודשים האחרונים הרחיבה נכסים ובנין את פעילותה בתחום המגורים בהיקף של כ-1,000 יחידות דיור חדשות ברחבי הארץ. לנכסים ובנין יתרות נזילות משמעותיות והנהלה מצוינת, המציבות אותה בעמדת זינוק אופטימלית לניצול ההזדמנויות הרבות בשוק הנדל"ן ובפרט נדל"ן למגורים בישראל".

אבי רוזן, מנכ"ל נוה גד מקבוצת נכסים ובנין: "אנו שמחים על כניסתנו לפרויקט נוסף בעיר פתח תקווה. לנוה גד ניסיון רב בתחום ההתחדשות העירונית, וזהו פרויקט ההתחדשות העירונית השני שלנו בעיר. אנו פועלים בפתח תקוה זה שנים רבות והקמנו בעיר כמה פרויקטים משמעותיים. 

אנו עוקבים אחרי פעילות העירייה בתחום ההתחדשות העירונית והתרשמנו כי ראש העיר, רמי גרינברג, רואה בתחום זה חשיבות גדולה. הוא עשה מהלכים ראויים לציון בתחום, דוגמת הקמת מנהלת להתחדשות עירונית שתפקידה לסייע לבעלי הדירות וליזמים ולתאם בינם לבין הגורמים השונים על מנת שהפרויקטים יצאו אל הפועל".

הפרויקט ממוקם במקום אסטרטגי משמעותי, בחלקה הצפוני של פתח תקווה המהווה את שער הכניסה לעיר, על ציר הרכבת הקלה העתידי ובסמיכות רבה למרכז התעסוקה והמסחר המוקם בימים במרחק מאות מטרים בודדים משם"

ד"ר חיים גולובנציץ, בעלי אתגר נדל"ן: "החברה החלה בקידום הפרויקט ברמת ורבר לפני כמה שנים, החל בהחתמת הדייר הראשון במבנים הקיימים בשטח. הפרויקט ממוקם במקום אסטרטגי משמעותי, בחלקה הצפוני של פתח תקווה המהווה את שער הכניסה לעיר, על ציר הרכבת הקלה העתידי ובסמיכות רבה למרכז התעסוקה והמסחר המוקם בימים במרחק מאות מטרים בודדים משם, ושאני רואה בו גולת הכותרת של פעילות החברה בשנים הקרובות. 

היכרותה האינטימית של החברה עם דיירי המבנים, לצד הניסיון הרב שרכשה בניהול פרויקטים מורכבים, בתוספת ניסיונה הרב של נכסים ובנין ואיתנותה הפיננסית והביצועית, מבטיחים שיתוף פעולה פורה ומוצלח באופן שיבטיח הנאה הן לדיירי הפרויקט והן לעיר פתח תקווה כולה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתנכסים ובנייןאדוארדו אלשטייןעיריית פתח תקווהרמי גרינברגנוה גדאתגר נדל"ןרמת ורבר פתח תקווהד"ר חיים גולובנציץאבי רוזן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...