חדשות הנדל"ן: ראש הוותמ"ל, אריאל יוצר, פורש

יוצר הודיע על פרישתו מאגף התקציבים במשרד האוצר לאחר 12 שנות עבודה בו • הוועדה המחוזית חיפה אישרה למתן תוקף פרויקט פינוי-בינוי בגבעת אולגה

שיתוף הכתבה
יו"ר הוותמ"ל הפורש, אריאל יוצר (יח"צ)יו"ר הוותמ"ל הפורש, אריאל יוצר (יח"צ)

• סגן הממונה על התקציבים במשרד האוצר, ויו"ר הוותמ"ל בשלוש השנים האחרונות, אריאל יוצר, הודיע לממונה על התקציבים באוצר, שאול מרידור, על סיום תפקידו לאחר 12 שנות עבודה באגף. ממשרד האוצר נמסר כי בתקופת כהונתו של יוצר בראש הוותמ"ל אושרו כ-200,000 יחידות דיור על ידי הוועדה. יוצר אמר לאחר מסירת ההודעה כי "לאחר שנים רבות שבהן הייתי בצומת מרכזי, ומעורב בקבלת החלטות משמעותיות, אני חש כי בשלה העת לעבור לאתגר הבא".

• המשרד להגנת הסביבה דיווח השבוע כי בפעילות משותפת מורכבת בהובלת המשטרה הירוקה של המשרד, לצד שוטרי מדור הגנת הסביבה במשטרת ישראל והיחידה למניעת שריפות של רשות הטבע והגנים, תועדו באחרונה עבירות של השלכת פסולת בניין באתר פסולת פיראטי סמוך לכפר ברא שבמרכז הארץ, באמצעות ארבע משאיות ושופל. לאחר איסוף הראיות המצולמות פרצו הכוחות לתחנה ותפסו ארבעה רכבים ונגרר, בעיצומן של ההשלכות הלא חוקיות. הכלים הוחרמו והועברו לחניון ייעודי. נהגי המשאיות עוכבו לחקירה, ותיק חקירה נפתח נגד מפעיל האתר ובעל המגרש. במקביל, כוחות של המשטרה הירוקה, יס"מ שרון, בילוש כפר קאסם ומס הכנסה פשטו על ביתו של מפעיל העסק, ששימש כמשרד, ותפסו מסמכים הקשורים לפעילותו.

חדשות הנדל"ן: ראש הוותמ"ל, אריאל יוצר, פורשחדשות הנדל"ן: ראש הוותמ"ל, אריאל יוצר, פורש

• קבוצת אורון אחזקות והשקעות הודיעה השבוע לרשות לניירות ערך כי הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה חיפה אישרה למתן תוקף את התוכנית לפינוי-בינוי במתחם הגדוד העברי בגבעת אולגה – תוכנית שהופקדה על ידי הוועדה המחוזית בתחילת יוני. הפרויקט יוקם על ידי חברת אורון נדל"ן, חברה בת של הקבוצה, וייבנו בו 274 יחידות דיור בשני בניינים. הקמתו עדיין כפופה לכמה תנאים מתלים, ובהם השגת חתימתם של 100% מהדיירים וקבלת היתר בנייה.

• חברת אלמוגים החזקות דיווחה השבוע לרשות לניירות ערך כי הוועדה המקומית לתכנון ובנייה חיפה אישרה את בקשת חברת הבת, אלמוג ב.ז בניה והשקעות, להיתר בנייה לפרויקט אלמוגי HILLS בעיר – תוך שהיא מאשרת גם תוספת של 15 יחידות דיור במסגרת הקלות שבס-כחלון. לפיכך, הפרויקט יכלול 60 יחידות דיור בסך הכול. "לאור החלטת הוועדה כאמור, ובהתאם להסכם עם רשות מקרקעי ישראל , החברה רשאית למכור את הדירות המיועדות לזכאי תוכנית ' מחיר למשתכן ', והיא מעריכה כי במהלך הרבעון הרביעי של 2020 תחל במכירת דירות אלה במסגרת כנסים ייעודיים", מסרה החברה.

• חברת גולדן ארט הודיעה השבוע כי קיבלה טופס 4 לבניין הראשון במתחם "הרובע" בחיפה. הבניין כולל 26 דירות בתשע קומות, והאכלוס יתחיל בקרוב. מתחם הרובע כולו כולל 198 יח"ד בשלושה בניינים בני תשע קומות. הפרויקט משלב דירות למכירה בשניים מהבניינים, לצד בניין נפרד ובו דירות לשכירות ארוכת טווח, שנמצא באכלוס מתקדם. נוסף על אלו כולל הפרויקט חזית מסחרית בהיקף של 800 מ"ר וחניה תת-קרקעית, והוא צמוד לפארק חדש בן 12 דונם שהוקם על ידי העירייה.

חדשות הנדל"ן: ראש הוותמ"ל, אריאל יוצר, פורשחדשות הנדל"ן: ראש הוותמ"ל, אריאל יוצר, פורש

• חברת גיא ודורון לוי הודיעה על הצעה חדשה בשכונת אפקה בקריית ביאליק: השכרה ארוכת טווח של דירות חמישה חדרים, ישירות מהקבלן. השכירות, בדירה חדשה לחלוטין, מובטחת לחמש שנים, החל ב-3,333 לחודש שכירות. הכניסה לדירה השכורה - מיידית. מדובר בדירות בקומות 7-1 בבנייני בוטיק הכוללים בסך הכול תשע קומות. אפקה היא השכונה הגדולה ביותר שנבנית כיום במטרופולין חיפה, ותכלול לאחר סיום הבנייה כ-4,500 יחידות דיור.

חדשות הנדל"ן: ראש הוותמ"ל, אריאל יוצר, פורשחדשות הנדל"ן: ראש הוותמ"ל, אריאל יוצר, פורש

כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אריאל יוצרהוועדה המקומית לתכנון ובנייה חיפהגיא ודורון לויהמשרד להגנת הסביבהקבוצת אורון אחזקות והשקעותהוועדה המחוזית לתכנון ובנייה חיפהקבוצת אורון אחזקות והשקעותאגף התקציבים באוצראתר פסולת בניין פיראטיגולדן ארט
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...