פרשקובסקי זכתה במכרז לתוכנית דירה להשכיר בנופי בן שמן בלוד

הדירות - בשני בניינים בני 20 ו-27 קומות, ובשני בניינים בני 8 קומות • בקומת הקרקע של הבניינים תיבנה חזית מסחרית בהיקף של כ-2100 מ"ר

שיתוף הכתבה
יוסי פרשקובסקי, יו"ר דירקטוריון חברת פרשקובסקי, על רקע הפרויקט בלוד (יוני מרדכי; הדמיה: Totem)יוסי פרשקובסקי, יו"ר דירקטוריון חברת פרשקובסקי, על רקע הפרויקט בלוד (יוני מרדכי; הדמיה: Totem)

חברת פרשקובסקי זכתה במכרז של חברת דירה להשכיר ורשות מקרקעי ישראל בשכונה החדשה נופי בן שמן בלוד – מכרז להקמת 352 יחידות דיור, שמהן 286 דירות יוצעו להשכרה ארוכת טווח. 66 הדירות הנותרות יוצעו על ידי החברה בשוק החופשי. את ההודעה פרסמה חברת דירה להשכיר הבוקר (ב').

הפרויקט ממוקם בשכונה החדשה הממוקמת ממזרח לכביש 40, והוא קודם בשיתוף פעולה עם עיריית לוד ועם משרד הבינוי והשיכון . הפרויקט כולל, כאמור, 352 יחידות דיור, שייבנו בבניין בן 20 קומות, בבניין בן 27 קומות ובשני בניינים בני 8 קומות. הדירות להשכרה יוצעו להשכרה על פי מודל דירה להשכיר - השכרה ארוכת טווח למשך 15 שנים, 50% בשכר דירה מופחת ו-50% בשכר דירה קבוע ומפוקח. הפרויקט כולל גם הקמת חזית מסחרית בקומת הקרקע של הבניינים, בהיקף של כ-2100 מ"ר.

פרויקט ראשון להשכרה ארוכת טווח מגיע גם ללוד. הפרויקט יאפשר פתרון מגורים אטרקטיבי וחדשני לאוכלוסייה צעירה ואיכותית בשכונה מרכזית הקרובה לכל צירי התנועה המרכזיים ולשדה התעופה בן גוריון"

יש לציין כי הפרויקט בבן שמן הוא הפרויקט השני של חברת פרשקובסקי במסגרת מכרזי דירה להשכיר , ומצטרף לפרויקט בהיקף של 320 יח"ד הנבנה בימים אלה במערב ברמלה. לפני כשנה הודיעה החברה כי סיכמה על ליווי בנקאי לפרויקט

עוד נזכיר כי לפני כשבועיים נסגר בהצלחה מכרז אחר של דירה להשכיר , לפרויקט בשכונת אגמים באשקלון, שאותו תבנה קרן אזורים LIVING. "הצלחת המכרז בבן שמן, לצד ההצלחה בפרויקט להשכרה ארוכת טווח בשכונת האגמים באשקלון, מעידות על העניין שמגלים היזמים בפרויקטים להשכרה ארוכת טווח שמקדמת דירה להשכיר ברחבי המדינה", נכתב בהודעת החברה הממשלתית.

הרחבתו של תחום הדיור להשכרה ארוכת טווח לכל רחבי המדינה ומתן דחיפה לכלי זה כפתרון דיור משמעותי, בפרט בעת הזאת, הוא ערך מרכזי עבור משרד הבינוי והשיכון "

שכונת נופי בן שמן מתפרסת על שטח של כ-860 דונם ומתוכננת לכלול כ-4,000 יחידות דיור, לצד שטחי מסחר ותעסוקה, פארק הכולל אגם על גדות נחל גזר ואמפיתיאטרון בשטח של כ-180 דונם. השכונה החדשה תרושת בשבילי הליכה ושבילי אופניים ותוקם בה קריית חינוך הכוללת גני ילדים ובתי ספר שישרתו את תושבי האזור.

פרשקובסקי זכתה במכרז לתוכנית דירה להשכיר בנופי בן שמן בלודפרשקובסקי זכתה במכרז לתוכנית דירה להשכיר בנופי בן שמן בלוד

שר הבינוי והשיכון, ח"כ יעקב ליצמן: "הרחבתו של תחום הדיור להשכרה ארוכת טווח לכל רחבי המדינה ומתן דחיפה לכלי זה כפתרון דיור משמעותי, בפרט בעת הזאת, הוא ערך מרכזי עבור משרד הבינוי והשיכון . אני מברך על פרויקט דירה להשכיר בנופי בן שמן בעיר המתחדשת לוד, כחלק מסדרת פרויקטים חשובים להקלה על מצוקת הדיור בארץ".

מנכ"ל דירה להשכיר , יאיר טל: "פרויקט ראשון להשכרה ארוכת טווח מגיע גם ללוד, בשכונה האיכותית החדשה בבן שמן שתוכננה על ידי דירה להשכיר. הפרויקט יאפשר פתרון מגורים אטרקטיבי וחדשני לאוכלוסייה צעירה ואיכותית בשכונה מרכזית הקרובה לכל צירי התנועה המרכזיים ולשדה התעופה בן גוריון. פרויקט דירה להשכיר הולך ומתרחב בכל רחבי המדינה ואנו גאים כי יזם איכותי כמו חברת פרשקובסקי מקים פרויקט נוסף כזה ומאפשר לציבור השוכרים ליהנות מכל היתרונות של דירה בבעלות, ללא צורך בבעלות עליה וללא צורך במשכנתה".

מנהל רשות מקרקעי ישראל , עדיאל שמרון: "הרשות גאה ושמחה על הצלחתו של המכרז בלוד, אשר יאפשר את הקמתן של מאות יחידות דיור ויפתח את האזור. מכרזי דירה להשכיר מצטרפים לשיווקי דיור מחיר למשתכן ולערוצי השיווק הנוספים, שנועדו יחדיו לספק את צורכי הדיור של אזרחי ישראל".

ראש עיריית לוד, עו"ד יאיר רביבו: " חברת נדל"ן נוספת הצטרפה היום ליזמים המובילים בארץ שמבינים שהעיר לוד היא הדבר הגדול הבא. הפרויקט מהווה מהלך נוסף במסגרת הפיכתה של העיר לוד למרכז המגורים, התעסוקה והתחבורה המוביל בישראל".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלדירה להשכיריאיר טלעדיאל שמרוןפרשקובסקייעקב ליצמןיוסי פרשקובסקינופי בן שמןיאיר רביבו
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...