הוועדה המקומית אור עקיבא אישרה תוספת יחידות דיור בשלושה מתחמים בשכונת אור ים; יכללו 966 יח"ד

הוועדה אישרה הקלות בשכונה החדשה לחברת חנן מור, שתקים בשני מתחמים 713 יחידות דיור, וכן לחברת אלמוגים החזקות, שתקים 253 יח"ד • רוב הדירות שייבנו – במסגרת תוכנית מחיר למשתכן

שיתוף הכתבה
הדמיית שכונת אור ים באור עקיבא (viewpoint)הדמיית שכונת אור ים באור עקיבא (viewpoint)

הוועדה המקומית אור עקיבא אישרה לאחרונה, במסגרת הקלות שבס-כחלון, תוספת יחידות דיור לשתי חברות יזמיות בשלושה מתחמים בשכונת אור ים החדשה, המוקמת בימים אלו: ההקלות נוגעות לשני מתחמים של חברת חנן מור, ולמתחם אחד של חברת אלמוגים החזקות. בסך הכול יקימו שתי החברות במתחמים אלו 966 יחידות דיור חדשות.

באשר למתחמים של חברת חנן מור, הוועדה המקומית אישרה תוספת שבס-כחלון של 15%, כך ששני המתחמים יחד יכללו 713 יחידות דיור. בהודעת החברה מהיום (ב') לרשות לניירות ערך נכתב כי מתוך כלל יחידות הדיור שייבנו, 434 ייועדו לזוכי תוכנית מחיר למשתכן , ו-279 יחידות דיור למכירה בשוק החופשי. 

חברת חנן מור זכתה בפרויקט בספטמבר 2018. על פי הודעת החברה, היקף ההכנסות הצפוי יגיע לסך כולל של יותר מ-778 מיליון שקל, והיא צופה כי עבודות הבנייה יחלו ברבעון האחרון של שנת 2020

הפרויקט, פרויקט "MORE ים", כולל גם כ-1,800 מ"ר שטחי מסחר. חברת חנן מור זכתה בו בספטמבר 2018. על פי הודעת החברה, היקף ההכנסות הצפוי יגיע לסך כולל של יותר מ-778 מיליון שקל, והחברה צופה כי עבודות הבנייה יחלו ברבעון האחרון של שנת 2020.

חברת אלמוגים החזקות הודיעה היום לרשות לניירות ערך כי זכתה להיתר בנייה בשכונת אור ים, אשר כולל גם הוא הגדלה של מספר יחידות הדיור שתוכל החברה לבנות במתחם. גם אלמוגים זכתה במכרז בספטמבר 2018 – מכרז מחרי למשתכן שכלל במקור 220 יח"ד. בעקבות הקלות שבס-כחלון תוכל החברה לבנות במקום עוד 33 יחידות דיור, ו-253 יחידות בסך הכול. "החברה רשאית למכור את הדירות המיועדות לזכאי תוכנית מחיר למשתכן , והיא מעריכה כי במהלך הרבעון השלישי של 2020 תחל במכירת דירות אלה, במסגרת כנסים ייעודיים", נכתב בהודעת אלמוגים החזקות.

הפרויקט של אלמוגים כולל שמונה בניינים בני 13-5 קומות, בשטח קרקע של 19,502 מ"ר. 154 יחידות דיור ייבנו עבור זוכי תוכנית מחיר למשתכן , ו-99 יחידות הדיור הנותרות ישווקו בשוק החופשי

נציין כי הפרויקט של אלמוגים באור ים כולל שמונה בניינים בני 13-5 קומות, בשטח קרקע של 19,502 מ"ר (24,200 מ"ר עיקריים). 154 יחידות דיור ייבנו עבור זוכי תוכנית מחיר למשתכן , ו-99 יחידות הדיור הנותרות ישווקו בשוק החופשי. באלמוגים מעריכים כי מועד סיום העבודות במקום יהיה בשנת 2023.

שכונת אור ים מתוכננת להכיל בסך הכול 3,482 יחידות דיור, ולאחר השלמתה תוכפל אוכלוסיית אור עקיבא הסמוכה לקיסריה. היא משתרעת על פני כ-1,060 דונם, וכ-2,000 דירות מתוך כלל הדירות בשכונה מיועדות לזוכי מחיר למשתכן .


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מחיר למשתכןהרשות לניירות ערךקבוצת MOREשכונת אור יםהוועדה המקומית לתכנון ובנייה אור עקיבא
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...