חברת א.ס חליל הורשעה בשינוע ובהשלכת פסולת שלא כדין; החברה ומנהלה נקנסו ב-300 אלף שקל

ביהמ"ש ציין כי הנאשמים לא לקחו אחריות על ביצוע העבירות, ולכן הטיל שורה של עונשים הן על החברה והן על מנהלה • "מעשיהם של הנאשמים פגעו באיכות הסביבה ויצרו סיכונים בריאותיים פוטנציאליים"

שיתוף הכתבה
השרה להגנת הסביבה, ח"כית גילה גמליאל. "נמשיך להיאבק בתופעה" (רפי קוץ, לשכת העיתונות הממשלתית)השרה להגנת הסביבה, ח"כית גילה גמליאל. "נמשיך להיאבק בתופעה" (רפי קוץ, לשכת העיתונות הממשלתית)

בית משפט השלום בנתניה הרשיע לאחרונה את חברת א.ס חליל ואת מנהלה בשינוע ובהשלכת פסולת בניין שלא כדין, והטיל עליהם קנסות בסך כולל של 300 אלף שקל – זאת בעקבות כתב אישום שהגיש המשרד להגנת הסביבה. החברה, שעסקה בשינוע ובהובלת פסולת, הורשעה לצד מנהלה בגין הובלת פסולת בניין והשלכתה בתחנת מעבר ובאתר סילוק פסולת בלתי חוקיים, בשטח מועצה אזורית דרום השרון. 

בית המשפט הרשיע את הנאשמים בעבירות של עיסוק בעסק טעון רישוי ללא רישיון עסק כדין, בפינוי פסולת לאתר שאינו מורשה, בהשלכת פסולת בניין ברבים, בהפרת חובת פיקוח על ידי נושא משרה בתאגיד ובהפרת צו שיפוטי האוסר על פינוי פסולת והובלתה ללא רישיון.

חברת א.ס חליל הורשעה בשינוע ובהשלכת פסולת שלא כדין; החברה ומנהלה נקנסו ב-300 אלף שקלחברת א.ס חליל הורשעה בשינוע ובהשלכת פסולת שלא כדין; החברה ומנהלה נקנסו ב-300 אלף שקל

השופטת טל אוסטפלד נאוי כתבה בגזר הדין כי "מעשיהם של הנאשמים פגעו באיכות הסביבה ויצרו סיכונים בריאותיים פוטנציאליים. הנאשמים לא קיימו צו שיפוטי ופגעו בערך בריאות הציבור בכללותו, באיכות המים ובאיכות האוויר". עוד ציינה השופטת כי בקביעת מתחם הענישה היא שקלה את העובדה כי הנאשמים לא לקחו אחריות על ביצוע העבירות. 

בהתאם לכך נגזר על חברת א.ס חליל קנס בסך 150 אלף שקל והתחייבות כספית בסך 300 אלף שקל להימנע מביצוע העבירות שבהן הורשעה במשך שלוש שנים. על מנהל החברה נגזרו העונשים הללו: קנס בסך 150 אלף שקל; התחייבות בסך 300 אלף שקל להימנע מביצוע העבירות שבהן הורשע למשך שלוש שנים; מאסר על תנאי למשך שלוש שנים, שלא לעבור את העבירות שבהן הורשע; ושלושה חודשי פסילה על תנאי מלקבל רישיון נהיגה או להחזיק בו.

השרה להגנת הסביבה, גילה גמליאל: "המשרד להגנת הסביבה ימשיך להיאבק בתופעת השלכות הפסולת בתחנות מעבר פיראטיות וימשיך באכיפה אינטנסיבית כדי לשמור על הציבור והסביבה, ולמנוע מפגעים מזהמים".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:המשרד להגנת הסביבהשינוע פסולת בנייןהשלכת פסולת בנייןבית משפט השלום בנתניההשופטת טל אוסטפלד נאויגילה גמליאל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...