להב LR רוכשת עם שותף 31 נכסי נדל"ן מניב בגרמניה תמורת 73 מיליון אירו

חלקה של החברה בעסקה הוא 75%, ואילו 25% יהיו בידי חברת ב.ג.מ • הנכסים נמצאים על שטח של כ-215,000 מ"ר ושטחם הבנוי הכולל הוא 73,658 מ"ר

שיתוף הכתבה
בעלי להב LR, אלי להב (יח"צ)בעלי להב LR, אלי להב (יח"צ)

חברת להב LR, בבעלות איש העסקים הבאר שבעי אלי להב, הודיעה היום (ג') לרשות לניירות ערך כי סיכמה על רכישת 31 נכסי נדל"ן מניב בגרמניה, בשווי כולל של 73 מיליון אירו – הסכם מותלה מחייב, שבו מעורבת גם חברה שותפה, ב.ג.מ. על פי ההסכם, שתי החברות ירכשו את מלוא הון המניות של החברות המחזיקות באותם 31 נכסי נדל"ן, כך שלהב LR תחזיק ב-75% מהמניות, ו-ב.ג.מ ב-25% הנותרים.

הנכסים משתקעים על שטח של 214,929 מ"ר, ושטחם הבנוי הכולל הוא 73,658 מ"ר. על פי דיווח החברה, הנכסים הם בעיקר מרכזים מסחריים משרתי צורכי אוכלוסייה, ובהם סופרמרקטים, חנויות פארם ועשה זאת בעצמך. דמי השכירות השנתיים הצפויים מהנכסים הם כ-6.11 מיליון אירו, וה-NOI השנתי הצפוי עומד על כ-5 מיליון אירו. תקופת השכירות הממוצעת בנכסים עומדת על שש שנים.

התשואה השנתית הממוצעת הצפויה להון העצמי בעקבות העסקה מוערכת על ידי להב, נכון למועד זה, בכ-14.6%, וה-FFO השנתי הצפוי ביחס להון העצמי מוערך על ידי החברה בכ-18%. נציין כי החברות השותפות, להב LR ו-ב.ג.מ, מחזיקות יחד בחברה רשומה בלוקסמבורג בשם Sloane Holdings SARL. 

"בהסכם נקבע כי אם החברה ו-ב.ג.מ לא תקבלנה בתוך 45 יום ממועד חתימת ההסכם מכתב כוונות מחייב מבנק גרמני למימון העסקה בתנאים שפורטו בהסכם, כל צד יהא רשאי לבטל את ההסכם", נכתב בהודעת להב. "לרוכשות אינדיקציה חיובית מבנק גרמני לקבלת המימון בתנאים שפורטו בהסכם, והן צופות כי מכתב כוונות מחייב כאמור יינתן בתוך המועד הנ"ל".

נזכיר כי בסוף החודש שעבר הודיעה להב LR על עסקה נוספת, כאן בישראל: רכישה של שש חברות הפועלות בתחום הסולארי, תמורת 38 מיליון שקל. ה-NOI הצפוי מהמתקנים שבהם מחזיקות אותן חברות הוא 7.9 מיליון שקל לשנה. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:נדל"ן מניבהרשות לניירות ערךמרכז מסחרינדל"ן בגרמניהאלי להבלהב LRב.ג.מ בע"מ
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...