search

להתכונן ליום שאחרי: בזמן המשבר השקיעו את המשאבים בשמירת הקשר עם הלקוחות שלכם

ענף הנדל"ן מתמודד בימים אלו עם האטה בפעילות, בעיקר מצד הצרכנים, רוכשי הדירות • מה עושים? שומרים על הנראות בדיגיטל – ואת רוב המאמצים מרכזים בשיח עם כל לקוח ולקוח • מוטי ויזל מ-VCELL מסביר

מוטי ויזל, בעלים ומנכל של פירמת VCELL (מרכז הנדלן)
מוטי ויזל, בעלים ומנכל של פירמת VCELL (מרכז הנדלן)

ענף הנדל"ן מתמודד בימים אלו עם האטה, שמגיעה בעיקר מהצרכנים, מצד הביקוש. רוכשי הדירות האטו פעילות ועצרו תהליכי קבלת החלטות, לא כי לא היו רוצים לרכוש, אלא כי לא יודעים מה יקרה בעסקים שלהם ובמשפחות שלהם. מה כדאי לעשות בתקופה כזו? מוטי ויזל, בעלים ומנכ"ל של פירמת המחקר והייעוץ האסטרטגי VCELL, מפרט.

בתקופה שבה אנשים מתכנסים פנימה, חשוב לשמור ולשמר את הלקוחות. לדבר איתם, לשוחח איתם, להסביר על המצב, ובעיקר לנסות להשרות בהם אופטימיות. חשוב לזכור: כל הישראלים נמצאים בארץ, וזו תקופת זהב שמאפשרת לנו לדבר עם אנשים. הם פנויים יותר, יש להם יותר זמן, והם מחכים לטלפון. 

זוהי הזדמנות לייצר כמה שיותר צמיחה ושגשוג, להגיע לכמה שיותר צרכנים מתעניינים – כדי להגיע אל היום שאחרי המשבר כשאתם ערוכים אליו בצורה נכונה, וכשהלקוחות הפוטנציאליים שלכם נמצאים קרוב אליכם ונהנים מקשר רציף איתכם. זהו המפתח ליציאה נכונה ממשבר הקורונה.
 

קראו עוד במרכז הנדל"ן

רוצים לדעת יותר על מרכיב המס בעסקאות מקרקעין - שהולך ונעשה משמעותי יותר ויותר בשנים האחרונות? רוצים להתעדכן בשינויים החשובים בתחום? הצטרפו עכשיו לקורס מיסוי נדל"ן של מרכז הנדל"ן - קורס Online עם אנשי המקצוע המובילים בתחום! להרשמה לחצו כאן

כתבות נוספות שיעניינו אותך
  • © כל הזכויות שמורות