לראשונה זה שנתיים: שיווק 100 דונם לתעשייה בפארק תעשיות משגב

על פי הערכת ראשי הפארק, שיווק זה יביא להוספת 15 מפעלים ולייצור 800 מקומות עבודה חדשים • השאיפה: לסיים את שלב השיווק בעוד כשנתיים

שיתוף הכתבה
פארק תעשיות משגב (מתוך אתר פארק תעשיות משגב)פארק תעשיות משגב (מתוך אתר פארק תעשיות משגב)

שיווק של קרקעות חדשות לתעשייה בפארק תעשיות משגב (תרדיון) שבגליל – לאחר שנתיים. מנהלת הפארק בישרה היום (א') על שיווק מגרשים בשטח כולל של 100 דונם, עבור חברות הייטק, מפעלי תעשייה ועוד, שעל פי ההערכות ימשכו למקום 15 מפעלים חדשים ויביאו להוספת 800 מקומות עבודה חדשים באזור. עוד צפויים השטחים הנוספים להכניס לקופתה של המועצה האזורית משגב, שבתחומה נמצא הפארק, עד 2.5 מיליון שקל מארנונה.

מנהלת הפארק הודיעה על השיווק החדש, לאחר שהתקבל אישור ועדת ההקצאות המשותפת למשרד הכלכלה והתעשייה ולרשות מקרקעי ישראל. השטחים המדוברים יגדילו בכ-15% את שטח הפארק, ויישום שלב השיווק יחל כבר בחודשים הקרובים. במנהלת הפארק שואפים לסיים את השיווק בתוך שנתיים.

פארק תעשיות משגב, שעליו אחראית החברה הכלכלית משגב, חולש על פני 880 דונם, ונמצא מעט דרומית לכרמיאל. נכון להיום פועלות בו 110 חברות, המעסיקות 2,500 עובדים, והשטח הבנוי בו מסתכם ב-125,000 מ"ר. הפארק הוקם בשנת 1990 על ידי המועצה האזורית משגב, בשיתוף הסוכנות היהודית ומשרד התעשייה והמסחר. מנכ"ל הפארק הוא ליאור מעיין.

ממנהלת הפארק נמסר כי "אישור ההיבטים השונים הנוגעים לשיווק הוא תולדה של מאמצים רבים מצד הנהלת הפארק, שלאורך השנים האחרונות קידמה מול מנהל התכנון תוכניות להרחבת הפארק. בחודשים האחרונים הנהלת הפארק החדשה החליטה להאיץ את הליכי השיווק בפארק, ובתוך כך קיימה עבודה אינטנסיבית במיוחד מול רמ"י ומשרד הכלכלה והתעשייה, עד לקבלת האישור המיוחל".

יש לציין כי הפעם האחרונה ששיווקה רשות מקרקעי ישראל בעצמה קרקעות לתעשייה בתחומי המועצה האזורית משגב הייתה בשנת 2016, אז שווק בהצלחה שטח של כמעט 30,000 מ"ר בסכום של 1.1 מיליון שקל, בתוספת 7.4 מיליון שקל הוצאות פיתוח. שטח זה שווק בפארק התעשיות בר לב שנמצא לא רחוק מפארק תרדיון.

שמוליק דודאי, מנהל החברה הכלכלית משגב: "המטרה היא לייצר תמהיל במגרשים שישווקו בין חברות הייטק למפעלי תעשייה; זו מדיניות חדשה ביחס למבצעי שיווק קודמים של הפארק. יוזמת השיווק היא חלק מתנופת הפיתוח החדשה בהיבט של פיתוח משגב בהיבט העסקי והתעסוקתי, כמו גם בהיבט של הרחבת מקורות הכנסה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלפארק תעשיות משגבהמועצה האזורית משגבתרדיוןשמוליק דודאי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...