התקבל היתר למתחם SEVEN של רני צים בטירה; עלות הקמה: 30 מיליון שקל

החברה, בשיתוף מידאס השקעות בנדל"ן, זכתה באישור לקראת הקמת המרכז המסחרי, שישתקע על פני 5,000 מ"ר • שמיר מפעלי הנדסה נבחרה כחברה המבצעת

שיתוף הכתבה
הדמיית המרכז המסחרי המתוכנן לקום בטירה (יח"צ)הדמיית המרכז המסחרי המתוכנן לקום בטירה (יח"צ)

חברת רני צים מרכזי קניות דיווחה אתמול (ה') על קבלת היתר לבניית המרכז המסחרי שהיא מקדמת בעיר טירה, מתחם SEVEN שבו שותפה גם החברה 'מידאס השקעות בנדל"ן'. המרכז המסחרי, שעלות הקמתו נאמדת בכ-30 מיליון שקל, צפוי להשתרע על שטח של כ-11,000 מ"ר, ולכלול כ-5,000 מ"ר שטחי מסחר. עבודות הקמת הפרויקט מתוכננות להתחיל בתקופה הקרובה, ולהסתיים עד כ-13 חודשים מיום תחילתן. 

להערכת החברה, ה-NOI השנתי (הרווח התפעולי) הצפוי מהפרויקט, מהרבעון השני של שנת 2021, צפוי לעמוד על כ-3.75 מיליון שקל – חלקה של החברה בפרויקט. החברה אף התקשרה בהסכם עם חברת שמיר מפעלי הנדסה, שתהיה הקבלן לביצוע עבודות ההקמה בפרויקט. עוד מציינת חברת רני צים כי נכון למועד זה נחתמו הסכמים ומתנהל מו"מ מתקדם ביחס ליותר מ-50% משטחי השיווק בפרויקט.

אנו רואים במגזר הערבי מנוע צמיחה משמעותי, וכבר כעת אנו עדים לתחילת מימוש הפוטנציאל. טירה הינה עיר מרכזית עם כוח קנייה גדול ביותר בקרב היישובים הערביים בשרון, ולמעשה מהווה מוקד משיכה מסחרי הן לתושבי האזור הערביים והן לתושבים היהודיים בישובים הסמוכים"

נכון להיום, לקבוצת רני צים מרכזי קניות שישי מרכזים פעילים, בערד, בנתיבות, בבית שאן, במעלות, באום אל-פאחם ובירכא. נוסף על כך היא מחזיקה בשני מרכזים מסחריים שנרכשו לאחרונה, בגני תקווה ובנוף הגליל. מהחברה נמסר כי היא מתכוונת להתמקד בשנים הקרובות בפיתוחו של פרויקט  בכפר סבא, וכן בפיתוחם של פרויקטים מסחריים במגזר הערבי, שביישוביו מקימה החברה ומתכננת שישה מרכזי קניות נוספים, תחת מותג SEVEN. 

מהחברות צים מרכזי קניות ומידאס השקעות בנדל"ן נמסר: "אנו שמחים על קבלת ההיתר להקמת מרכז מסחרי בעיר טירה, מהלך שנעשה בהתאם לאסטרטגיה להרחבת פעילותנו במגזר הערבי. אנו רואים במגזר הערבי מנוע צמיחה משמעותי, וכבר כעת אנו עדים לתחילת מימוש הפוטנציאל. נמשיך להרחיב את פעילותינו במגזר תחת המותג SEVEN, ובתוכנית פרויקטים בטייבה, בטמרה, ברהט ובערים נוספות. טירה הינה עיר מרכזית עם כוח קנייה גדול ביותר בקרב היישובים הערביים בשרון, ולמעשה מהווה מוקד משיכה מסחרי הן לתושבי האזור הערביים והן לתושבים היהודיים בישובים הסמוכים".

נזכיר כי לאחרונה הודיעה קבוצת רני צים על כניסתה לשוק חדש – השוק הסולארי, באמצעות הקמת חברה בת שתתמקד בהקמת חוות פוטו-וולטאיות ברחבי הארץ. המטרה שעליה הצהירה החברה: ייצור 40 מגה ואט חשמל באמצעות אנרגיית השמש, בתוך שנתיים וחצי.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מידאסSEVENרני צים מרכזי קניותמרכז מסחרימרכזי קניות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...