רני צים מוכרת שטח של 60 דונם בשדרות תמורת כ-61 מיליון שקל

חלקה של החברה במקרקעין הוא 55%, והרווח הצפוי לה מהמכירה הוא 18.5 מיליון שקל .

שיתוף הכתבה
מנכ"ל רני צים מרכזי קניות, רני צים (אורן קאן)מנכ"ל רני צים מרכזי קניות, רני צים (אורן קאן)

חברת רני צים מרכזי קניות הודיעה היום (ד') כי היא מוכרת את זכויותיה במקרקעין בשטח של 60 דונם בשדרות. מדובר בקרקע שנמצאת בידי חברה בת של רני צים, בשם רני צים פרי מגדים, ושנמכרה תמורת כ-61.4. 

חלקה של רני צים במקרקעין הוא 55%, והרווח הצפוי לה מהמכירה, לפני מס, הוא כ-18.5 מיליון שקל. חלקה בתזרים המזומנים הצפוי מהעסקה האמורה, לאחר מיסים, כולל חלק החברה בהחזר הלוואות הבעלים, צפוי להסתכם בכ-30 מיליון שקל.

חברת הבת, רני צים פרי מגדים, מכרה במסגרת העסקה את כל זכויותיה במקרקעין המדוברים – מקרקעין בשטח עיריית שדרות והמועצה האזורית שער הנגב, המשתרע על 3 חלקות בשטח. חלקה אחת מתוך השלוש, בשטח של כ-33 דונם, תימכר בתמורה לכ-33.9 מיליון שקל. 20% מהתמורה שולמה במועד חתימת ההסכם, והיתרה תשולם בתוך 100 ימים ממועד החתימה על ההסכם בכפוף למסירת החזקה. עבור שתי חלקות המקרקעין הנוספות תעביר הרוכשת סכום של כ-27.5 מיליון שקל, להשלמת העסקה כולה.

אנחנו שמחים לעדכן היום על מכירת הקרקע בשדרות ברווח משמעותי. מדובר בקרקע שאותה רכשנו ב-2013 ומאז ערכה עלה בצורה ניכרת. תזרים המזומנים הצפוי מהעסקה יתמוך בהמשך הפיתוח וההתרחבות המואצת של חברת רני צים מרכזי קניות"

מחברת רני צים מרכזי קניות נמסר כי המקרקעין הנמכרים נרכשו על ידה ב-2013, באמצעות השקעה בחברת הבת המוכרת. נכון לסוף 2018 היה רשום בספרי החברה שווי המקרקעי בסך של 9.9 מיליון שקל.

נציין כי לאחרונה בישרה החברה על הקמת מרכז מסחרי בעיר רהט, תחת המותג SEVEN הפועל במגזר הערבי בישראל. המרכז ייבנה על שטח של כ-17 אלף מ"ר ויכלול כ-9,000 מ"ר שטחי מסחר. בחודש שעבר חתמה החברה על הסכם לרכישת המרכז המסחרי 'לב גני תקווה', תמורת כ-175 מיליון שקל. החברה תרכוש את המרכז המסחרי, ששטחו כ-8,800 מ"ר ולצידו 250 מקומות חניה. 

רני צים , מנכ"ל רני צים מרכזי קניות: "אנחנו שמחים לעדכן היום על מכירת הקרקע בשדרות ברווח משמעותי. מדובר בקרקע שאותה רכשנו ב-2013 ומאז ערכה עלה בצורה ניכרת. תזרים המזומנים הצפוי מהעסקה יתמוך בהמשך הפיתוח וההתרחבות המואצת של חברת רני צים מרכזי קניות. הפרויקטים שעליהם הכרזנו לאחרונה, לצד המשך השבחת הנכסים הקיימים, יסייעו בהמשך צמיחת החברה ויצירת ערך לטובת בעלי המניות".  
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רני צים מרכזי קניותמידאסSEVENרני צים מרכזי קניותמרכז מסחרי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...