קרן JTLV רוכשת מבנה במתחם Gigi's בראשל"צ עבור 100 מיליון שקל

20 מיליון שקל מהסכום יושקעו בהתאמת המבנה לשני שוכרים שכבר סיכמו על כניסה למבנה – ויתפסו מחצית משטחו • מדובר במבנה בשטח 5,000 מ"ר שנבנה בימים אלו

שיתוף הכתבה
 עמיר בירם עמיר בירם

קרן JTLV – קרן ההשקעות בנדל"ן של עמיר בירם, אריאל רוטר, שלמה גוטמן ושותפים נוספים – רכשה לאחרונה מבנה מסחרי בשטח של 5,000 מ"ר ברוטו בפרויקט Gigi's שבמערב ראשון לציון, תמורת סכום כולל של כ-100 מיליון שקל. 80 מיליון שקל מהסכום ישולמו עבור העסקה ו-20 מיליון השקלים הנותרים יושקעו בהשלמת הבנייה במקום ובהוספת שינויים הדרושים לשוכרים.

הקרן רכשה את המבנה מגיורא שפירא, בעל המרכז הישראלי לריהוט. הפרויקט כולו, שנמצא ברחוב ידי טהרן בראשל"צ, בסמוך למתחם הסינמה סיטי הידוע בעיר, נמצא בבעלות קבוצת שפונדר-פדלון. מדובר במתחם משרדים ומסחר שנבנה בימים אלו, משתרע על פני כ-13 דונם והשטח הבנוי הכולל בו הוא כ-37 אלף מ"ר. על פי התכנון, ייבנו בו כ-500 חנויות.

אנשי JTLV , שיוצגו בעסקה על ידי עו"ד שי עדולם ועו"ד קרן פינקלשטיין ממשרד שי עדולם ושות', מעדכנים כי מחצית משטח המבנה כבר מושכרת, לרשת רהיטים גדולה ולקונדיטוריה. את המוכר, גיורא שפירא, ייצגו עו"ד מור אלון ומירב קריספין.

זוהי לא הרכישה הראשונה של קרן JTLV במערב ראשון לציון: בתחילת מרץ האחרון רכשה הקרן השנייה של החברה, JTLV2, שטח במתחם האלף המבוקש, שנמצא מעט מערבה ממתחם Gigi's. מדובר בקרקע להקמת שטחי מסחר ותעסוקה במתחם החדש, בהיקף של 75 אלף מ"ר, שנרכשה תמורת 118 מיליון שקל. בפורטפוליו של הקרן נמצאים בין היתר פרויקט כיכר אתרים בתל אביב, שנמצא בימים אלו בלב מאבק עיקש של התושבים, פרויקט היקב בראשון לציון, פרויקט להקמת ארבעה מגדלי מגורים ושני בתי מלון בסמוך לשוק מנחה יהודה בירושלים ועוד.

במאי האחרון התארח עמיר בירם, מייסד ומנהל הקרן, בפרק 28 של פודקאסט "מגדל בבל", ושם דיבר הן על פעילות החברה והן על פרויקט כיכר אתרים עצמו:


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קרן JTLVעמיר בירםשי עדולם ושות' משרד עורכי דיןקרן פינקלשטייןגיורא שפירא
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...