תמורת 715 מיליון שקל: אלקטרה בנייה תקים את Landmark Tel Aviv

החברות אפי נכסים ומליסרון חתמו עם אלקטרה על הסכם לביצוע העבודות בפרויקט הסמוך למתחם שרונה בתל אביב • העבודות יחלו בחודש הקרוב, והשלמתן מתוכננת ל-2024

שיתוף הכתבה
הדמיית Landmark Tel Avivהדמיית Landmark Tel Aviv

עוד פרויקט בנייה יוקרתי לחברת אלקטרה בנייה : החברות אפי נכסים ומליסרון, המקדמות את בנייתו של פרויקט עירוב השימושים Landmark Tel Aviv בסמוך למתחם שרונה בתל אביב, הודיעו היום (ג') על חתימת הסכם עם אלקטרה, לביצוע העבודות להקמת המתחם תמורת כ-715 מיליון שקל. העבודות צפויות להתחיל כבר בחודש הקרוב, ולהימשך כחמש שנים.

פרויקט Landmark Tel Aviv נקנה על ידי אפי נכסים (כשזו עוד נקראה אפריקה ישראל נכסים) ועל ידי חברת מליסרון בספטמבר 2015, והוא משתרע על פני 13 דונם בצומת הרחובות הארבעה ולאונרדו דה וינצ'י בעיר. הוא כולל שני מגדלים בני 40 קומות כל אחד, המשתרעים על שטח עילי של כ-160 אלף מ"ר: 140 אלף מ"ר משרדים, 7,000 מ"ר שטחי משחר המיועדים להשכרה ו-10 קומות מגורים שבהן יהיו 100 יחידות דיור. בעת הרכישה העריכו החברות כי בנייתו תסתיים ב-2021, אך כאמור כעת, עם חתימת הסכם ההקמה מול אלקטרה בנייה , ההערכות הן כי בנייתו תסתיים שלוש שנים מאוחר יותר.

נוסף על שטחי המשרדים, המגורים והמסחר, יכלול הקומפלקס העתידי גם בית ספר לאומנויות הבמה, שישתרע על שטח של כ-7,000 מ"ר, כיכר ציבורית שתיבנה ברחבת המגדלים, בשטח של כ-5,000 מ"ר, וחניון תת-קרקעי בן 7 קומות, עם 2,000 מקומות חניה.

מגדל Landmark Tel Aviv הוא דוגמה קלאסית שמחזירה אותנו לשאלה שמעניינת רבים: האם תחום הנדל"ן למגורים ימשיך לשאוף למעלה ויצמח עוד ועוד לגובה? לפי אדריכל גיא מילוסלבסקי, באזורי הביקוש אכן נראה בשנים הקרובות עוד ועוד בניינים בני 40 קומות ויותר:

עבור אלקטרה בנייה מדובר בהסכם נוסף מתוך שורת הסכמים לבניית פרויקטים מרכזיים בתל אביב. החברה אשר הקימה בין היתר את מגדלי MIDTOWN תל אביב, את מגדלי אלון (לצד חברת אשטרום ) ואת פרויקט יונייטד שרונה, חתמה באוגוסט האחרון על הקמת פרויקט "בראשית" של משפחת כוזהינוף בבבלי, וחודש מאוחר יותר חתמה גם על הסכם להקמת פרויקט Florentin Square של טריגו נדל"ן וקבוצת סיטאל.

אבי ברזילי, מנכ"ל אפי נכסים , ואבי לוי, מנכ"ל מליסרוןהיוצא: " אפי נכסים ומליסרון בחרו באלקטרה לביצוע עבודות הפרויקט מתוך אמונה ששיתוף הפעולה בין החברות ייתן את המענה המקצועי והאיכותי ביותר המתבקש בהקמה של פרויקט יוקרה מסוג זה. Landmark Tel Aviv מציע סביבת מגורים, מסחר ומשרדים בלב אזור הביקוש של ת"א, ובמרחק הליכה ממוקדי עניין מרכזיים בעיר. הפרויקט, המשלב עירוב שימושים - מהאסטרטגיות המקובלות לכינון התחדשות לב העיר - מקיים מספר רב של אינטראקציות בין שימושים, תוך ניצול מירבי של המשאבים הקיימים". 

ירון שורק, מנכ"ל אלקטרה בנייה : "אלקטרה גאה בבחירה בה לבצע את עבודות הבנייה בפרויקט חשוב זה, ומודה על הבעת האמון בה. הפרויקט מאפשר לנו לעבוד בשיתוף פעולה עם חברות גדולות ואיכותיות כמו אפי נכסים ומליסרון, ולתרום מניסיונה ויכולותיה המקצועיות של הקבוצה בכל התחומים הנדרשים ובסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות וביצוע".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מיליסרוןאלקטרה בנייהירון שורקאבי ברזיליאבי לוימליסרון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...