תמורת 31 מ' שקל: יהושוע שפונדר זכה במכרז לדיור מוגן באלקנה

הקבלן, בעל בתי האבות פרוטיאה בהר ופרוטיאה בכפר, יקים על הקרקע 250 יח"ד • יהיה זה הפרויקט הרביעי מסוגו של שפונדר, אשר מקים בית דיור מוגן גם בראשל"צ

שיתוף הכתבה
יהושוע שפונדריהושוע שפונדר

היזם והקבלן יהושוע שפונדר, הפועל בתחום הדיור המוגן ובעלי חברת שפונדר יהושוע בניה ויזמות, זכה לאחרונה במכרז של רשות מקרקעי ישראל להקמת בית דיור מוגן חדש ביישוב אלקנה שמעבר לקו הירוק, מזרחית לראש העין. שפונדר יקיים במקום 250 יחידות דיור המיועדות לשיווק בשוק החופשי.

מחיר המינימום במכרז רמ"י עבור הקרקע נקבע על 4,550,000 מיליון שקל, והצעתו של שפונדר – שהייתה ההצעה היחידה שהוגשה במסגרת המכרז – עמדה על סכום כפול: 9,180,000 שקל. לסכום זה יש לצרף גם את הוצאות הפיתוח שנדרש הזוכה לשלם, בסכום של 22,107,945 – כך שבסך הכול ישלם שפונדר עבור הקרקע כ-31.29 מיליון שקל.

בחוזה המכרז נכתב בין היתר כי במגרש שעליו מתוכנן לקום בית האבות ישנם כיום כמה מבנים, שהרשות המקומית באלקנה נדרשת לפנותם עד למועד מסירת המגרש. הרשות המקומית היא גם זו שתבצע את עבודות הפיתוח לטובת הקמת המתחם. החוזה שייחתם מול שפונדר הוא חוזה חכירה ישירה מהוון לתקופה של 49 שנים, עם אופציה לתקופת חכירה נוספת של 49 שנים. היזם נדרש לסיים את העבודות בתוך 50 חודשים.

שפונדר הוא בעליהם של שני מרכזי דיור מוגן – פרוטיאה בהר שבמושב שורש, סמוך לירושלים, ופרוטיאה בכפר שבמושב בני דרור בשרון. ב-2018 חתמה חברה בבעלותו, כפר אבות בים, על עסקת קומבינציה להקמת בית דיור מוגן חדש לחופה הדרומי של ראשון לציון, שיכלול 300 יחידות דיור ויתפרס על פני 12 דונם. המתחם יכלול גם מרכז מסחרי.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:דיור מוגןיהושוע שפונדרשפונדר-פדלוןרשות מקרקעי ישראל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...