עוד עסקה חשובה לביג ומגה אור: קנו את שרונה מרקט ב-160 מ' שקל

ארבע שנים בלבד לאחר פתיחתו, מוכרת חברת גינדי החזקות את המתחם היוקרתי – במחיר נמוך משמעותית מזה שדרשה בעבר • העסקה לא כוללת את החניון הציבורי הסמוך

שיתוף הכתבה
חי גאליסחי גאליס

החברות ביג מרכזי קניות ומגה אור ממשיכות לשתף פעולה בעסקאות נדל"ן גדולות: כשבעה חודשים לאחר שהשלימו רכישה בסכום גדול בהרבה, של חברת אפריקה נכסים, הודיעו השתיים כי רכשו את מתחם שרונה מרקט היוקרתי שבמרכז תל אביב, תמורת 160 מיליון שקל, מחברת גינדי החזקות .

גינדי השיקה את המתחם לפני ארבע שנים, אך ניהלה כמה פעמים משא ומתן על מכירתו – שלא הבשיל לכדי עסקה. על פי הפרסומים, דרשה בשני המקרים גינדי סכומים שנעו בין 400 ל-500 מיליון שקל, ואילו הפעם מכרה את המתחם במחיר נמוך בהרבה. יש לציין כי העסקה עם ביג ומגה אור אינה כוללת את החניון הציבורי הסמוך למתחם שרונה מרקט, שעל פי ההערכות שווה כ-240 מיליון שקל. החניון יישאר בידי גינדי החזקות .

שרונה מרקט נמצא בסמוך למתחם הקריה בתל אביב, ומעליו מתנשאים מגדלי שרונה. הוא מתפרס על פני 8,700 מ"ר, בנוי כשוק פתוח ויש בו כ-90 חנויות ודוכני מזון. הערכות מהשנים האחרונות דיברו על רווח תפעולי של 50-40 מיליון שקל בשנה שמניב המתחם.

כאמור, עבור ביג ומגה אור זוהי לא העסקה המשמעותית הראשונה בתחום הנדל"ן: לפני כשבעה חודשים רכשו שתי החברות יחד 26% מחברת אפריקה נכסים, בעסקה ששוייה הכולל הוא 1.248 מיליארד דולר.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מגה אורביג מרכזי קניותחי גאליסגינדי החזקות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...