הגדול ביותר בחיפה: יוקם פארק מורד נחל קישון בשטח 608 דונם

הוועדה המחוזית חיפה אישרה למתן תוקף את הקמת הפארק המטרופוליני בסמוך לנחל • יכלול מרכז מבקרים, מועדון שייט, מגרשי ספורט, גנים ציבוריים, מסעדות ועוד

שיתוף הכתבה
חיפהחיפה

הקמת הפארק הגדול בחיפה לגדות נחל הקישון הולכת ומתקדמת: יו"ר הוועדה המחוזית חיפה, איתמר בן דוד, חתם היום (ג') למתן תוקף על התוכנית להקמת הפארק הגדול ביותר במטרופולין חיפה - פארק מורד נחל קישון, שישתרע על פני כ-608 דונם. בן דוד ציין כי מדובר ב"מתנה לתושבי המטרופולין לשנה החדשה".

התוכנית, שאותה יזמו במשותף עיריית חיפה ורשות נחל הקישון, מציעה הקמה והסדרה של פארק מטרופוליני שישתרע על שטח גדול לאורכו של מורד נחל הקישון, משדרות ההסתדרות בחיפה במזרח ועד פתח מעגן הדייג במערב. התוכנית כוללת פיתוח בכמה מוקדים לשימושי פנאי ונופש, כגון מרכז מבקרים, מועדון שיט, מגרשי ספורט, גנים ציבוריים, מסעדות, שבילים להולכי רגל ורוכבי אופניים. כמו כן, התוכנית קובעת שטחים טבעיים שבהם לא תותר בנייה ויישמרו ערכי הטבע הנדירים והייחודיים לאזור השפך לאורך הנחל. 

מתכננת מחוז חיפה, ליאת פלד, ציינה: "מדובר בהישג חשוב עבור תושבי מטרופולין חיפה, אשר ייהנו מריאה ירוקה לאורכו של אחד הנחלים הגדולים בארץ. פארק מורד הקישון מהווה חלק מרצף של שטחים פתוחים לאורכו של הנחל. נוסף על כך, הפארק מקושר לתוואי נחל הגדורה המוביל לפארק הקריות העתידי, ויחדיו הם ייצרו מערכת מגוונת של שטחים פתוחים לרווחת תושבי מטרופולין חיפה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:ליאת פלדאיתמר בן דודעיריית חיפהפארק מורד נחל קישוןהוועדה המחוזיתהוועדה המחוזית חיפה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...