היתרי בנייה לפרויקט קדמת הדרים בכפ"ס; יכלול 393 יחידות דיור

מדובר בפרויקט תמ"א 38 בשכונת גבעת אשכול, שבמהלכו ישוקמו וישופצו עשרה בניינים קיימים, ויתווספו להם 169 דירות חדשות • "השכונה תשנה את פניה"

שיתוף הכתבה
כפר סבאכפר סבא

התחדשות עירונית , שיקום שכונות ותמ"א 38 בפרויקט קדמת הדרים בכפר סבא: העירייה העניקה בימים האחרונים היתרי בנייה לשלושה בניינים במתחם שבשכונת גבעת אשכול בצפון-מזרח העיר. מדובר בפרויקט שיבוצע על ידי חברת שריקי גרופ.
 
הפרויקט נמצא בין שכונת יוספטל לשכונת הדרים, והוא מקודם על ידי עיריית כפר סבא, באמצעות החברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא. הפרויקט כולל שיקום, שיפוץ וחידוש של עשרה בניינים קיימים, וכן תוספת של 169 דירות לכלל הבניינים. בסך הכול ימנה הפרויקט עם השלמתו 393 יחידות דיור. על פי התוכנית, לכל בניין יתווספו 2 קומות, ובקומה האחרונה ייבנו פנטהאוזים. בקומה התחתונה יוקמו דירות גן חדשות.

במסגרת הפרויקט יזכו הדיירים הוותיקים לחיזוק הבניין בו הם מתגוררים מפני רעידות אדמה, לחידוש תשתיות הבניין ומראהו, כמו גם למרפסת שמש לכל דירה ולממ"ד. הדירות החדשות יוצעו למכירה בשוק כפרויקט דיור בר השגה למען צעירי כפר סבא. 

ראש העיר, רפי סער: "עיריית כפר סבא מקדמת בימים אלו מדיניות חדשה ומושכלת בכל הנוגע להתחדשות עירונית ברחבי העיר כולה. באשר לפרויקט קדמת הדרים מדובר בהתארגנות מבורכת המיטיבה עם כל הגורמים, ובראש ובראשונה עם התושבים. במתחם כדוגמת קדמת הדרים, הכולל כמה בניינים, יש לנו כעירייה יכולת לשפר את התכנון הכולל, במטרה לשפר את איכות חיי התושבים. אנו מעוניינים לייצר מרקם עירוני המשלב איכות חיים, חיי קהילה ומתן שירות עירוני ברמה הגבוהה ביותר. אני שמח שהפרויקט יצא לדרך, לאחר שהעירייה נתנה את היתרי הבנייה, ואני בטוח שהוא יהווה ציון דרך לשאר הפרויקטים שאנו מתכננים בימים אלו בעיר".
 
מנכ"ל החברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא, אלעד קנדל: "הפרויקט יביא להתחדשות בשכונות המזרחיות ועתיד לגרום למשיכה של צעירים אל השכונות הוותיקות. אנשי המקצוע ילוו את הפרויקט בכל השלבים, הן מבחינה מקצועית והן בליווי הדיירים".
 
מחברת שריקי גרופ נמסר: "השכונה תשנה את פניה ותהפוך לשכונה יוקרתית. כל חזיתות המבנים ישופצו, ומספר החדרים בדירות הקיימות יגדל. בכל בניין ייבנה לובי מודרני, מעלית, מרפסות, וכל דייר חדש יקבל חניה, וייהנה גם מפיתוח סביבתי. המטרה שלנו היא לאפשר התחדשות עירונית וגם ליצור מקומות דיור חדשים לזוגות צעירים. השכונה נמצאת במקום מעולה - קרובה לכביש 531, לפארק עירוני מטופח, למרכזי הקניות ולגני ילדים ובתי ספר, שנמצאים במרחק הליכה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שריקי גרופאלעד קנדלרפי סערעיריית כפר סבא
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...